Projektas "JUDAM" Nr. 07.4.1-ESFA-V-414-01-0002) Projekto "JUDAM" veiklų koordinatorius (koeficientas nuo 7,6 iki 10,5 priklauso nuo darbo patirties)

Skelbimo nr.: 61210
Skelbimo data: 2019-10-25
Konkursą organizuojanti įstaiga: Jaunimo reikalų departamentas prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos
Pareigos: Projektas "JUDAM" Nr. 07.4.1-ESFA-V-414-01-0002) Projekto "JUDAM" veiklų koordinatorius (koeficientas nuo 7,6 iki 10,5 priklauso nuo darbo patirties)
Pareigybės aprašymas:
PATVIRTINTA
Jaunimo reikalų departamento
prie Socialinės apsaugos ir
darbo ministerijos direktoriaus
2019 m. birželio 14 d.
įsakymu Nr. 2V-131 (1.4)


JAUNIMO REIKALŲ DEPARTAMENTO PRIE SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS ĮGYVENDINAMO PROJEKTO „JUDAM“
PROJEKTO VEIKLŲ KOORDINATORIUS PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Jaunimo reikalų departamento prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Departamentas) projekto „JUDAM“ (toliau – Projektas) projekto veiklų koordinatoriaus pareigybė priskiriama struktūrinių padalinių vadovų ir jų pavaduotojų grupei.
2. Pareigybės lygis - A2.

II SKYRIUS
PASKIRTIS

3. Projekto veiklų koordinatoriaus pareigybė reikalinga planuoti, organizuoti ir koordinuoti Projekto veiklų vykdymą, siekiant užtikrinti numatytų rodiklių pasiekiamumą ir projekto įgyvendinimą.

III SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS

4. Projekto įgyvendinimas, veiklų organizavimas, koordinavimas ir sklandus procesų vykdymo užtikrinimas. Projekto veiklų koordinatorius vadovaujasi Projekto Finansavimo ir administravimo sutartimi, Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais, Europos Socialinio fondo (toliau – ESFA) dokumentais, reglamentuojančiais 2014-2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos administravimą, Departamento nuostatais, Departamento direktoriaus įsakymais, šiuo pareigybės aprašymu.

IV SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

5. Darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį ir einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos bendruosius ir specialiuosius reikalavimus:
5.1. turėti universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;
5.2. turėti ne mažesnę kaip 2 metų vadovaujamo darbo patirtį;
5.3. turėti ne mažesnę kaip 2 metų darbo patirtį su socialinius sunkumus patiriančiomis grupėmis ir ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį jaunimo politikos srityje;
5.4. gebėti dirbti su komandomis, atpažinti jose vykstančius procesus ir juos valdyti;
5.5. mokėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
5.6. savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, išmanyti raštvedybos taisykles, turėti gerus darbo kompiuteriu įgūdžius (Microsoft Office, Outlook Express, Internet);
5.7. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, gebėti atlikti teisės aktų projektų analizę, rengti raštus;
5.8. būti pareigingam, darbščiam, kūrybiškam ir iniciatyviam;
5.9. mokėti anglų kalbą B1 lygiu.

V SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

6. Šias pareigas einantis darbuotojas atlieka šias funkcijas:
6.1. organizuoja ir užtikrina Projekto įgyvendinimą pagal patvirtintą veiklų planą ir kiekvienos veiklos pagrindimą dokumentais;
6.2. užtikrina Projekte numatytų rodiklių pasiekiamumą ir projekto įgyvendinimą;
6.3. kontroliuoja ir organizuoja Projekto koordinatorių veiksmus ir skatina Projekto darbuotojus komandiniam darbui;
6.4. užtikrina palankų mikroklimatą komandoje bei darbuotojų motyvacijos kėlimą;
6.5. organizuoja Projekto darbuotojų susitikimus, atvejų analizes;
6.6. teikia metodinę pagalbą, grįžtamąjį ryšį partneriams, paslaugų tiekėjams, Projekto koordinatoriams savivaldybėse;
6.7. užtikrina tarpžinybinio tinklo palaikymą;
6.8. dalyvauja organizuojant tiesioginį darbą su NEET dalyviais;
6.9. dalyvauja darbo grupėse, susijusiose su Projekto įgyvendinimu;
6.10. analizuoja, kaip vykdomos Projekto veiklos ir informuoja Departamento direktorių apie Projekto įgyvendinimo grafiką;
6.11. analizuoja kitų šalių patirtis teikiant paslaugas Projekto dalyviams ir diegia pasitvirtinusias praktikas Projekte;
6.12. užtikrina dokumentų, susijusių su Projekto įgyvendinimu, pateikimą pagal turimą kompetenciją;
6.13. tvirtina dokumentų, siunčiamų suinteresuotoms institucijoms, kopijų tikrumą;
6.14. užtikrina visų dokumentų iš partnerių gavimą;
6.15. vertina partnerių ir paslaugų tiekėjų veiklų atitiktį;
6.16. teikia pasiūlymus dėl Projekto veiklų įtraukimo į Departamento metinį veiklų planą bei į kitus planavimo dokumentus;
6.17. teikia siūlymus Departamento direktoriui dėl darbuotojų veiklos tobulinimo;
6.18. dalyvauja tarptautiniuose renginiuose, darbo grupėse, susijusiuose su projekto tiksline grupe ir (ar) projekto veiklomis;
6.19. vykdo kitas Departamento direktoriaus pavestas su Projekto įgyvendinimu susijusias užduotis;

VI SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO PAVALDUMAS

7. Šias pareigas einantis darbuotojas tiesiogiai pavaldus Departamento direktoriui.

Susipažinau
(Parašas)
(Vardas ir pavardė)
(Data)
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Adresas: A.Vivulskio g. 5, LT-03162 Vilnius
Telefonas: 8 634 08 299
El. paštas: info@jrd.lt
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.