3-iosios personalo administravimo grupės (Socialinės apsaugos ir darbo, Sveikatos apsaugos ministerijų valdymo sritis) personalo administratorius-ekspertas (pastoviosios pareiginės algos koeficientas 7,1-9,5)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 66280
Skelbimo data: 2020-08-27
Konkursą inicijuojanti įstaig: Nacionalinis bendrųjų funkcijų centras
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: 3-iosios personalo administravimo grupės (Socialinės apsaugos ir darbo, Sveikatos apsaugos ministerijų valdymo sritis) personalo administratorius-ekspertas (pastoviosios pareiginės algos koeficientas 7,1-9,5)
Pareiginės algos koeficientas: 0.00
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Pareigybės aprašymas:
PATVIRTINTA
Nacionalinio bendrųjų funkcijų centro direktoriaus 2018 m. vasario 19 d.
įsakymu Nr. V-3
(Nacionalinio bendrųjų funkcijų centro direktoriaus 2019 m. liepos 1 d. įsakymo Nr. V-264 redakcija)


NACIONALINIO BENDRŲJŲ FUNKCIJŲ CENTRO
PERSONALO ADMINISTRAVIMO DEPARTAMENTO
PERSONALO ADMINISTRATORIAUS-EKSPERTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS


I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Nacionalinio bendrųjų funkcijų centro (toliau – Centras) Personalo administravimo departamento (toliau – Departamentas) personalo administratoriaus-eksperto (toliau – darbuotojas) pareigybė priskiriama specialistų pareigybių grupei.
2. Pareigybės lygis – A2.
3. Pareigybės pavaldumas – šias pareigas einantis darbuotojas yra tiesiogiai pavaldus Departamento direktoriui.
4. Pareigybės paskirtis – dalyvauti naujų darbuotojų adaptacijos programoje apmokant personalo administratorius rengti teisės aktų projektus ir dirbti su Valstybės tarnautojų registru, Valstybės tarnybos informacine sistema ir įstaigos personalo administravimo informacinėmis sistemomis, konsultuoti personalo administratorius darbo (tarnybos) santykių, teisės aktų rengimo klausimais, audituoti personalo administratorių veiklą, administruoti priskirtų įstaigų, kurioms Centras teikia paslaugas, personalą.

II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
5.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
5.2. turėti ne mažesnę kaip 3 (trejų) metų patirtį personalo administravimo srityje;
5.3. mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu, gebėti naudotis veiklai reikalingomis kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valdžios ir valdymo institucijų informacinėmis sistemomis ir registrais;
5.4. išmanyti teisės aktų rengimo ir raštvedybos taisykles ir sugebėti rengti tvarkomuosius, organizacinius dokumentus;
5.5. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais valstybės tarnybą, viešąjį administravimą, darbo santykius, dokumentų rengimą, tvarkymą ir apskaitą, taip pat valstybinį socialinį draudimą, kiek jie susiję su šios pareigybės funkcijų vykdymu, gebėti juos taikyti praktiškai;
5.6. gebėti sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, mokėti rinkti, valdyti, sisteminti, analizuoti, vertinti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas ir teikti pastabas bei pasiūlymus.


III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

6. Šias pareigas einantis darbuotojas atlieka šias funkcijas:
6.1. dalyvauja naujų Centro darbuotojų adaptacijos programoje, apmokydamas personalo administratorius rengti teisės aktų projektus personalo administravimo klausimais, dirbti su Valstybės tarnautojų registru, Valstybės tarnybos informacine sistema ir įstaigos personalo administravimo informacinėmis sistemomis;
6.2. konsultuoja personalo administratorius teisės aktų taikymo, teisės aktų projektų rengimo personalo administravimo srityje, darbo su Valstybės tarnautojų registru, Valstybės tarnybos informacine sistema ir Įstaigos personalo administravimo informacinėmis sistemomis klausimais;
6.3. nustatyta tvarka atlieka Departamento personalo administratorių veiklos auditą;
6.4. atlieka funkcijas, numatytas Personalo administravimo funkcijų centralizuoto atlikimo tvarkos apraše, patvirtintame Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2018 m. gegužės 30 d. nutarimu Nr. 507, ir funkcijas, numatytas kituose teisės aktuose, kuriuose apibrėžiamos Centro funkcijos;
6.5. rengia dokumentų, susijusių su personalo administravimo klausimais, projektus;
6.6. pagal kompetenciją rengia raštų projektus, nagrinėja asmenų skundus ir pareiškimus bei rengia atsakymus;
6.7. Siekiant užtikrinti tinkamą priskirtų funkcijų atlikimą, be anksčiau išdėstytų funkcijų, pagal kompetenciją atlieka šias funkcijas:
6.7.1. formuoja bylas, kaupia, sistemina, saugo informaciją ir dokumentus, susijusius su šios pareigybės funkcijų vykdymu, ruošia jas archyviniam saugojimui ir teisės aktų nustatyta tvarka bei terminais perduoda į Centro archyvą;
6.7.2. Departamento direktoriaus ar priskirtojo grupės vadovo (toliau – Grupės vadovas) pavedimu pavaduoja kitą Departamento darbuotoją, vykdantį analogiškas (panašias) funkcijas, jam laikinai negalint eiti pareigų;
6.7.3. teikia siūlymus Departamento direktoriui, Grupės vadovui dėl Departamento ir Grupės veiklos tobulinimo;
6.7.4. dalyvauja Grupės, Departamento, Centro, kitų institucijų ir įstaigų organizuojamuose posėdžiuose ir pasitarimuose;
6.7.5. bendradarbiauja su kitais Grupės, Departamento, kitų Centro padalinių darbuotojais, institucijomis, įstaigomis ir organizacijomis;
6.7.6. atlieka kitas Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais, vidaus teisės aktais nustatytas funkcijas, Centro direktoriaus, direktoriaus pavaduotojo, Departamento direktoriaus, Grupės vadovo pavestas užduotis savo kompetencijos klausimais bei vykdo kitas užduotis, nustatytas Centro veiklą reglamentuojančiuose vidaus teisės aktuose.


Susipažinau:

___________________ ______________________________________
(Parašas) (Vardas ir pavardė
Informacija apie įstaigą: Nacionalinis bendrųjų funkcijų centras atlieka 125 valstybės įstaigų buhalterinės apskaitos ir 166 personalo administravimo funkcijas. Mūsų komandoje šiuo metu dirba daugiau nei 400 darbuotojų. Išsamesnės informacijos teirautis Ramunės Venckuvienės tel. +370 67355901 arba el. paštu ramune.venckuviene@nbfcentras.lt
Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: +370 673 51209
El. paštas: info@nbfcentras.lt
Adresas: Vilniaus m. sav., Vilniaus m., Geležinio Vilko g. 12
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.