5-oji buhalterinės apskaitos grupė (Žemės ūkio ministerijos valdymo sritis) Buhalteris (DU) (pareiginės algos koeficientas nuo 6,5 iki 9,0)
Skelbimo nr.: | 61222 |
---|---|
Skelbimo data: | 2019-10-25 |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Nacionalinis bendrųjų funkcijų centras |
Pareigos: | 5-oji buhalterinės apskaitos grupė (Žemės ūkio ministerijos valdymo sritis) Buhalteris (DU) (pareiginės algos koeficientas nuo 6,5 iki 9,0) |
Pareigybės aprašymas: | |
PATVIRTINTA Nacionalinio bendrųjų funkcijų centro direktoriaus 2018 m. vasario 19 d. įsakymu Nr. V-3 (Nacionalinio bendrųjų funkcijų centro direktoriaus 2018 m. balandžio 17 d. įsakymo Nr. V-11 redakcija) NACIONALINIO BENDRŲJŲ FUNKCIJŲ CENTRO BUHALTERINĖS APSKAITOS DEPARTAMENTO BUHALTERIO (DU) PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Nacionalinio bendrųjų funkcijų centro (toliau – Centras) Buhalterinės apskaitos departamento (toliau – Departamentas) buhalterio (toliau – darbuotojas) pareigybė priskiriama specialistų pareigybių grupei. 2. Pareigybės lygis – A2. 3. Pareigybės pavaldumas – šias pareigas einantis darbuotojas yra tiesiogiai pavaldus Buhalterinės apskaitos departamento direktoriui. 4. Pareigybės paskirtis – atlikti Centro direktoriaus įsakymu priskirtų įstaigų (toliau – įstaigos) funkcijas, susijusias su darbo užmokesčio skaičiavimu ir apskaita. II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 5.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu; 5.2. turėti darbo užmokesčio skaičiavimo patirties; 5.3. mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu, naudotis kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valdžios ir valdymo institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais; 5.4. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos teisės aktais, reglamentuojančiais darbo užmokesčio bei su juo susijusių įmokų ir mokesčių skaičiavimą, gebėti juos taikyti praktiškai; 5.5. gebėti sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, mokėti rinkti, valdyti, sisteminti, analizuoti, vertinti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas ir teikti pastabas bei pasiūlymus; 5.6. išmanyti pagrindinius buhalterinės apskaitos ir finansų kontrolės principus. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 6. Šias pareigas einantis darbuotojas atlieka šias funkcijas: 6.1. skaičiuoja įstaigų darbuotojų darbo užmokestį ir kitas su darbo santykiais susijusias išmokas, rengia jų mokėjimo žiniaraščius; 6.2. tvarko įstaigų darbuotojų darbo užmokesčio, pašalpų, socialinio draudimo, pajamų mokesčio buhalterinę apskaitą; 6.3. vykdo išskaitymus iš darbo užmokesčio pagal vykdomuosius raštus ir atsiskaitymus su ieškovais; 6.4. rengia įstaigų darbuotojų darbo užmokesčio ir su juo susijusių mokesčių ir įmokų duomenis mokėjimo paraiškų pateikimui Finansų ministerijai; 6.5. sudaro ir teikia pranešimus, ataskaitas, deklaracijas Valstybinio socialinio draudimo fondo skyriui, Valstybinei mokesčių inspekcijai prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos, ataskaitas Lietuvos statistikos departamentui ir kitoms įstaigoms pagal pareikalavimą; 6.6. rengia įstaigų darbuotojams pažymas apie darbo užmokestį, teikia informaciją pagal gautas užklausas iš fizinių ir juridinių asmenų apie esamų ir buvusių įstaigų darbuotojų gautas pajamas pensijai skirti ir kitas išmokas; 6.7. kaupia, analizuoja ir teikia su darbo užmokesčiu susijusios buhalterinės apskaitos informaciją, jei reikia, – apskaitos dokumentus ir registrus Įstaigai, Lietuvos Respublikos finansų ministerijai, Valstybinei mokesčių inspekcijai prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos, Valstybinio socialinio draudimo fondo skyriui, Lietuvos statistikos departamentui, Lietuvos Respublikos valstybės kontrolės pareigūnams, auditoriams, kitoms valstybės institucijoms; 6.8. surašo ir pasirašo pirminius įstaigų apskaitos dokumentus, žiniaraščius, pažymas, ataskaitas, išskyrus tarpinių ir metinių finansinių ataskaitų rinkinius ir biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinius; 6.9. vykdo šiai pareigybei priskirtų įstaigų ūkinių operacijų finansų kontrolę. 6.10. Siekiant užtikrinti tinkamą priskirtų funkcijų vykdymą, be aukščiau išdėstytų funkcijų, pagal kompetenciją vykdo šias funkcijas: 6.10.1. formuoja bylas bei kaupia, sistemina, saugo informaciją ir dokumentus, susijusius su šios pareigybės funkcijų vykdymu, ruošia jas archyviniam saugojimui ir teisės aktų nustatyta tvarka bei terminais perduoda į Centro archyvą; 6.10.2. Departamento direktoriaus pavedimu pavaduoja kitą Departamento buhalterį, vykdantį analogiškas (panašias) funkcijas, jam laikinai negalint eiti pareigų; 6.10.3. teikia siūlymus Departamento direktoriui dėl Departamento veiklos tobulinimo; 6.10.4. dalyvauja Departamento, Centro, kitų institucijų ir įstaigų organizuojamuose posėdžiuose ir pasitarimuose; 6.10.5. bendradarbiauja su kitais Departamento darbuotojais, kitais Centro padaliniais, institucijomis, įstaigomis ar organizacijomis, teikia duomenis pagal savo kompetenciją; 6.10.6. atlieka kitas Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais, vidaus teisės aktais nustatytas funkcijas, Departamento direktoriaus, Centro direktoriaus ir direktoriaus pavaduotojo pavestas užduotis savo kompetencijos klausimais bei vykdo kitas užduotis, nustatytas Centro veiklą reglamentuojančiuose vidaus teisės aktuose. Susipažinau: ___________________ ______________________________________ (Parašas) (Vardas ir pavardė) ____________________ (Data) |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Adresas: | Vilniaus m. sav., Vilniaus m., Geležinio Vilko g. 12 |
Telefonas: | +370 673 55901 |
El. paštas: | info@nbfcentras.lt |