Administracinio skyriaus vyriausiasis specialistas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 67283
Skelbimo data: 2020-10-27
Konkursą inicijuojanti įstaig: Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos
Konkursą organizuojanti įstaiga: Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos
Pareigos: Administracinio skyriaus vyriausiasis specialistas
Pareiginės algos koeficientas: 7.50
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Pareigybės aprašymas:

PATVIRTINTA

Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos direktoriaus

2020 m. spalio 16 d.

įsakymu Nr. 1-486

VILNIAUS PRIEŠGAISRINĖS GELBĖJIMO VALDYBOS

ADMINISTRACINIO SKYRIAUS

VYRIAUSIOJO SPECIALISTO

PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS PAREIGYBĖ

  1. Vilniaus priešgaisrinės gelbėjimo valdybos (toliau – valdyba) Administracinio skyriaus (toliau – skyrius) vyriausiasis specialistas yra specialistas, dirbantis pagal darbo sutartį.
  2. Pareigybės lygis – A2.
  3. Pareigybės paskirtis – padėti užtikrinti valdybos personalo administravimą ir formuoti valdybos organizacinę kultūrą
  4. Pareigybės pavaldumas – skyriaus vyriausiasis specialistas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

5.1 turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;

5.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį dokumentų valdymo arba personalo administravimo srityje;

5.3. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, Vyriausybės nutarimais, ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, valstybės tarnybą, darbo santykių reguliavimą, vidaus tarnybą, valstybinės priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos veiklą, vidaus reikalų ministro ir Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos departamento (toliau – departamentas) direktoriaus įsakymais;

5.4. turėti organizacinių, planavimo, koordinavimo, informacijos apibendrinimo, analitinio vertinimo, prognozavimo gebėjimų, gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti darbą;

5.5. gebėti dirbti kompiuteriu MS Office programiniu paketu;

5.6. išmanyti teisės aktų rengimo, dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles;

5.7. atitikti teisės aktų nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma, šiai pareigybei nustatyta departamento direktoriaus patvirtintame pareigų, kurias einantiems asmenims reikia leidimų dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, sąraše.

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

6. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

6.1. padeda formuoti valdybos organizacinę kultūrą;

6.2. planuoja ir organizuoja valdybos renginius;

6.3. pagal kompetenciją nagrinėja valdybos darbuotojų prašymus ir kitus paklausimus, rengia teisės aktų ir raštų projektus;

6.4. organizuoja ir teikia dokumentus dėl valdybos darbuotojų skatinimo ar apdovanojimo bei vykdo jų apskaitą;

6.5. išduoda ir keičia darbuotojo tapatybę bei jo einamas pareigas patvirtinančius dokumentus: darbo pažymėjimus bei tvarko jų registrą;

6.6. padeda organizuoti valstybės tarnautojų prašymų leisti dirbti kitą darbą nagrinėjimo ir sprendimų dėl leidimo valstybės tarnautojams dirbti kitą darbą priėmimo ir atšaukimo komisijų darbą, tvarko su tuo susijusius dokumentus;

6.7. konsultuoja priskirtos srities klausimais;

6.8. kaupia ir sistemina valdybos personalo duomenis;

6.9. rengia personalo ataskaitas ir teikia departamento padaliniui vykdančiam personalo administravimo funkcijas;

6.10. rengia ir perduoda valstybinio socialinio draudimo įstaigoms nustatytos formos pranešimus;

6.11. padeda organizuoti valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, vertinimą;

6.12. vykdo valdybos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, komandiruočių apskaitą;

6.13. organizuoja ir rengia valdybos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, atostogų grafikus, tvarko atostogų grafiko duomenis;

6.14. rengia pažymas ir kitus dokumentus personalo klausimais;

6.15. dalyvauja sudarytų darbo grupių, komisijų darbe;

6.16. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su padalinio veikla susijusius pavedimus.

Informacija apie įstaigą:
Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: (8 5) 271 6866
El. paštas: pagd@vpgt.lt
Adresas: Švitrigailos g. 18, LT-03223 Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.