Administratorius (Pareiginės algos koeficientas nuo 4,7 iki 11,55)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 67236
Skelbimo data: 2020-10-22
Konkursą inicijuojanti įstaig: Panevėžio apskrities Gabrielės Petkevičaitės-Bitės viešoji biblioteka
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: Administratorius (Pareiginės algos koeficientas nuo 4,7 iki 11,55)
Pareiginės algos koeficientas: 0.00
Darbo vieta (miestas): Panevėžys
Pareigybės aprašymas:
PATVIRTINTA
Panevėžio apskrities Gabrielės
Petkevičaitės-Bitės viešosios bibliotekos
direktoriaus
2020 m. rugsėjo 30 d. įsakymu Nr. V-41

PANEVĖŽIO APSKRITIES GABRIELĖS PETKEVIČAITĖS-BITĖS
VIEŠOSIOS BIBLIOTEKOS

ADMINISTRATORIAUS
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS
PAREIGYBĖ

1. Administratoriaus pareigybė priskiriama specialistų pareigybių grupei;
2. Pareigybės lygis – A2;
3. pareigybės paskirtis: užtikrinti tinkamą ir savalaikį Bibliotekos administracinės veiklos organizavimą, dokumentų rengimą, dokumentų registro tvarkymą, saugomų dokumentų priežiūrą, jų apskaitą, dokumentų archyvo tvarkymą, koordinuoti personalo administravimo dokumentaciją;
4. pareigybės pavaldumas – tiesiogiai pavaldus Bibliotekos direktoriui.

II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
5.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;
5.2. žinoti Lietuvos Respublikos įstatymus ir poįstatyminius aktus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus norminius teisės aktus, reglamentuojančius kultūros įstaigų veiklos dokumentų valdymą, elektroninių dokumentų valdymo pagrindus, raštvedybą, archyvų tvarkymą, personalo administravimą ir gebėti juos taikyti praktiškai;
5.3. mokėti dirbti su kompiuterinėmis Microsoft Office paketo programomis, bei kitomis organizacinės technikos ir komunikacijos priemonėmis, dirbti elektronine personalo administravimo sistema, mokėti dirbti su informacijos paieška interneto naršyklėse;
5.4. turėti šių bendrųjų ir specifinių kompetencijų:
5.4.1. gebėti planuoti ir organizuoti darbus ir laiką, nusistatyti savo veiklos prioritetus, veikti neatidėliojant;
5.4.2. gebėti vykdyti su tiesioginiu vadovu sutartus įsipareigojimus, prisiimti atsakomybę už savo veiklą ir rezultatus;
5.4.3. gebėti atlikti savo veiklos rezultatų analizę, parengti pagrįstas išvadas, pateikti sprendimus savo veiklos tobulinimui;
5.4.4. gebėti surinkti informaciją, ją sisteminti, tvarkyti ir kaupti;
5.4.5. gebėti dirbti komandoje, bendrauti ir bendradarbiauti.


III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

6. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
6.1. Rengia dokumentus pagal Dokumentų rengimo taisykles. To paties reikalauja iš Bibliotekos darbuotojų;
6.2. Administruoja Bibliotekos e-pristatymo sistemą, elektroninį paštą, Bibliotekos gaunamus ir siunčiamus elektroninius dokumentus;
6.3. priima ir perduoda Bibliotekos direktoriui ir kitiems Bibliotekos darbuotojams informaciją, gautą telefonu, elektroniniu paštu, faksu, e-pristatymo sistemoje ar žodžiu;
6.4. tvarko Bibliotekos korespondenciją, užtikrina korespondencijos perdavimą Direktoriui, Direkcijos darbuotojams;
6.5. teikia pirminę informaciją interesantams, atsako į Bibliotekos lankytojų klausimus telefonu, elektroniniu paštu apie Bibliotekos teikiamas paslaugas;
6.6. operatyviai peradresuoja Bibliotekos direktoriui ir kitiems Bibliotekos darbuotojams skirtus išorės ir vidaus skambučius bei el. laiškus;
6.7. priima ir registruoja gaunamus raštus, kitus dokumentus, sutartis pagal patvirtintą dokumentacijos planą;
6.8. informuoja Bibliotekos direktorių apie gautus dokumentus ir pranešimus, pateikia dokumentus Bibliotekos direktoriui pasirašyti;
6.9. sistemina gaunamus dokumentus ir paskirsto pagal rezoliucijas vykdytojams;
6.10. Bibliotekos direktoriaus pavedimu rengia įsakymų projektus, dokumentus ir kitus Bibliotekos raštus;
6.11. spausdina ir registruoja vidinius Bibliotekos dokumentus (įsakymus, protokolus, raštus ir pan.) atitinkamuose registruose ar sąrašuose, derina juos su Direktoriumi ir atitinkamais Direkcijos darbuotojais;
6.12. priima dokumentus iš Bibliotekos darbuotojų, konsultuoja ir kontroliuoja dėl tinkamo šių dokumentų parengimo;
6.13. Direktoriaus pavedimu informuoja Bibliotekos darbuotojus apie naujai patvirtintas ar atnaujintas vidaus tvarkas, supažindina darbuotojus su vidaus tvarkomis pasirašytinai;
6.14. užtikrina informacijos, duomenų ir dokumentų, kuriais disponuoja ir / ar yra darbo vietoje saugumą;
6.15. rengia bibliotekos dokumentacijos planą (prireikus – jo papildymų sąrašą) ir dokumentacijos plano suvestinę, dokumentų registrų sąrašą, derina šiuos dokumentus su Lietuvos Respublikos kultūros ministerija ir nustatyta tvarka teiki Direktoriui juos tvirtinti;
6.16. sudaro bylas pagal nustatytus dokumentacijos plano indeksus, nustatyta tvarka perima iš Bibliotekos struktūrinių padalinių dokumentus saugojimui į archyvą ir pagal planą vykdo kitus archyvo tvarkymo darbus;
6.17. rengia ir tvirtina dokumentų, kurių apsauga patikėta, kopijas, nuorašus, išrašus;
6.18. kopijuoja, skenuoja dokumentus, skaitmeninius dokumentus persiunčia Direkcijos darbuotojams naudojimui, įkelia į paskirtas platformas, bazes;
6.19. organizuoja asmenų priėmimo Direkcijoje priėmimą, aptarnavimą: derina susitikimų, posėdžių, pasitarimų laiką, informuoja suinteresuotas šalis apie rengiamų susitikimų, posėdžių, pasitarimų Direkcijoje laiką, vykdo registraciją;
6.20. Direktoriaus pavedimu kviečia į posėdžius, pasitarimus Direkcijoje, juos protokoluoja, protokolus įformina;
6.21. priima svečius, delegacijas, partnerius laikantis svečių priėmimo etiketo;
6.22. administruoja duomenis personalo valdymo sistemoje;
6.23. formuoja Bibliotekos darbuotojų asmens bylas;
6.24. konsultuoja ir kontroliuoja Bibliotekos darbuotojus dėl priėmimo į darbą, atleidimo iš jo, bei kitų personalo dokumentų tinkamo įforminimo pagal patvirtintas Nacionalinio bendrųjų funkcijų centro (toliau – NBFC) formas;
6.25. priima personalo dokumentus, suderina juos su direktoriumi, laiku ir tinkamai pateikia NBFC dokumentus vykdymui;
6.26. vykdo dokumentų, pateikiamų kokybės NBFC kontrolę, atlieka darbuotojų informavimą;
6.27. sudaro Direkcijos darbuotojų atostogų grafiką, tvarkyti dokumentus, susijusius su Direkcijos darbuotojų atostogų įforminimu, atšaukimu, nukėlimu;
6.28. tvarko Direkcijos darbuotojų darbo laiko apskaitą;
6.29. pildo Bibliotekos darbuotojų asmens korteles;
6.30. kontroliuoja Bibliotekos darbuotojų sveikatos patikrinimų grafikus, informuoja darbuotojus apie privalomą sveikatos pasitikrinimą;
6.31. įstaigoje numatyta viešųjų pirkimų tvarka inicijuoja Direkcijos darbui reikalingų kanceliarinių priemonių ir reprezentacinių prekių įsigijimą ir nurašymą;
6.32. vykdo atskirus Bibliotekos direktoriaus tarnybinius pavedimus.
Informacija apie įstaigą: Kontaktinis asmuo įstaigoje:

Renata Sirutienė, tel. +370 616 19701. Pareiginės algos koeficientas nuo 4,7 iki 11,55
Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: 8 45 46 55 51
El. paštas: info@pavb.lt
Adresas: Panevėžio m. sav. Panevėžio m. Respublikos g. 14
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.