Administravimo departamento Bendrųjų reikalų ir informacinių technologijų skyriaus vyriausiais specialistas (viešųjų pirkimų sritis)
Skelbimo nr.: | 72458 |
---|---|
Skelbimo data: | 2021-07-28 |
Skelbimas galioja iki: | 2021-08-11 |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Aplinkos apsaugos departamentas prie Aplinkos ministerijos |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Nacionalinis bendrųjų funkcijų centras |
Pareigos: | Administravimo departamento Bendrųjų reikalų ir informacinių technologijų skyriaus vyriausiais specialistas (viešųjų pirkimų sritis) |
Pareiginės algos koeficientas: | 9.00 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1,593.00 |
Darbo vieta (miestas): | Nenustatyta |
Informacija apie įstaigą: | Turėti ne mažesnę kaip 2 metų darbo patirtį viešųjų pirkimų srityje.
Neterminuota darbo sutartis. Nuotolinė darbo vieta.
Kontaktai išsamesnei informacijai: Rita Ardzijauskienė Telefonas: 8 682 51778 El. paštas: rita.ardzijauskiene@aad.am.lt |
Pareigybės aprašymas: | |
PATVIRTINTA Aplinkos apsaugos departamento prie Aplinkos ministerijos direktoriaus 2021 m. liepos 23 d. įsakymu Nr. AD1-271 ADMINISTRAVIMO DEPARTAMENTO BENDRŲJŲ REIKALŲ IR INFORMACINIŲ TECHNOLOGIJŲ SKYRIAUS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Aplinkos apsaugos departamento prie Aplinkos ministerijos (toliau – Departamentas) Administravimo departamento Bendrųjų reikalų ir informacinių technologijų skyriaus (toliau – Skyrius) vyriausiasis specialistas yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, priskiriamas specialistų grupei. 2. Pareigybės lygis – A2. II SKYRIUS SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus: 3.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu (teisės, ar ekonomikos, ar viešojo administravimo, ar vadybos studijų krypčių); 3.2. turėti ne mažesnę kaip 2 metų darbo patirtį viešųjų pirkimų srityje; 3.3. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešuosius pirkimus, su Departamento nuostatais, išmanyti dokumentų rengimo taisykles, dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles; 3.4. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office ar panašiu programiniu paketu; 3.5. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu; 3.6. gebėti savarankiškai planuoti savo veiklą; 3.7. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija). III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 4.1. analizuoja ir vertina tiekėjų pateiktus viešųjų pirkimų dokumentus arba prireikus koordinuoja tiekėjų pateiktų viešųjų pirkimų dokumentų analizę ir vertinimą; 4.2. apdoroja su viešaisiais pirkimais susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su viešaisiais pirkimais susijusios informacijos apdorojimą; 4.3. dalyvauja viešųjų pirkimų komisijų veikloje; 4.4. konsultuoja priskirtos srities klausimais; 4.5. planuoja viešuosius pirkimus arba prireikus koordinuoja viešųjų pirkimų planavimą, rengia su jų planavimu susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja su jų planavimu susijusių dokumentų rengimą; 4.6. rengia ir teikia informaciją su viešaisiais pirkimais susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su viešaisiais pirkimais susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą; 4.7. rengia ir teikia pasiūlymus su viešaisiais pirkimais susijusiais klausimais; 4.8. rengia konkrečių viešųjų pirkimų dokumentus arba prireikus koordinuoja konkrečių viešųjų pirkimų dokumentų rengimą; 4.9. rengia teisės aktų projektus ir kitus dokumentus dėl viešųjų pirkimų organizavimo ir vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų dokumentų dėl viešųjų pirkimų organizavimo ir vykdymo rengimą; 4.10. organizuoja sprendimų įgyvendinimo procesą arba prireikus koordinuoja sprendimų įgyvendinimo proceso organizavimą; 4.11. rengia ir teikia pasiūlymus su sprendimų įgyvendinimu susijusiais klausimais; 4.12. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus; 4.13. kontroliuoja ir prižiūri įstaigos viešojo pirkimo komisijos narių, asmenų, paskirtų atlikti supaprastintus pirkimus, ir pirkimų procedūrose dalyvaujančių ekspertų, pirkimo iniciatorių elgesio atitiktį Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatymo nuostatoms, veda viešuosius pirkimų vykdančių asmenų konfidencialumo pasižadėjimų ir nešališkumo deklaracijų registrą; 4.14. pavaduoja kitus Skyriaus darbuotojus. 5. Šias pareigas einantis darbuotojas tiesiogiai pavaldus Skyriaus vedėjui. __________________ Susipažinau (Vardas ir pavardė) (Parašas) (Data) |
|
Vertinimo metodai: | |
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | 8 5 216 3385 |
El. paštas: | info@aad.am.lt |
Adresas: | Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Smolensko g. 15 |