Administravimo departamento Personalo skyriaus vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)
Skelbimo nr.: | 49481 | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Skelbimo data: | 2021-12-03 | ||||||||||||
Skelbimas galioja iki: | 2021-12-17 | ||||||||||||
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Aplinkos apsaugos departamentas prie Aplinkos ministerijos | ||||||||||||
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Valstybės tarnybos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos | ||||||||||||
Pareigos: | Administravimo departamento Personalo skyriaus vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas) | ||||||||||||
Pareiginės algos koeficientas: | 7.10 | ||||||||||||
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1,256.70 | ||||||||||||
Darbo vieta (miestas): | Vilnius | ||||||||||||
Informacija apie įstaigą: | Rita Ardzijauskienė, Administravimo departamento Personalo skyriaus vyriausioji specialistė Tel. +370 682 51778 El. p. rita.ardzijauskiene@aad.am.lt | ||||||||||||
Pareigybės aprašymas: | |||||||||||||
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. dokumentų valdymas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1.
sprendimų įgyvendinimas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. Dokumentų valdymas ir archyvavimas.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1.
sprendimų įgyvendinimas dokumentų valdymo ir archyvavimo srityje.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Ruošia ir perduoda dokumentus valstybės archyvui arba prireikus koordinuoja dokumentų valstybės archyvui ruošimą ir perdavimą.
8. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl dokumentų valdymo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo veiklų vykdymo rengimą.
9. Rengia ir teikia informaciją su dokumentų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su dokumentų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
10. Rengia dokumentacijos planą ir registrų sąrašą arba prireikus koordinuoja dokumentacijos planų ir registrų sąrašų rengimą.
11. Prižiūri teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo nuostatų vykdymą arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo nuostatų vykdymo priežiūrą.
12. Organizuoja dokumentų vertės ekspertizę arba prireikus koordinuoja dokumentų vertės ekspertizės organizavimą.
13. Organizuoja archyvinių dokumentų saugojimą ir naudojimą arba prireikus koordinuoja archyvinių dokumentų saugojimo ir naudojimo organizavimą.
14. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
15. Į apskaitą įtraukia bylas arba prireikus koordinuoja bylų apskaitą.
16. Apdoroja su dokumentų valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su dokumentų valdymu susijusios informacijos apdorojimą.
17. Administruoja dokumentus arba prireikus koordinuoja dokumentų administravimą.
18. Rengia ir teikia pasiūlymus su dokumentų valdymu susijusiais klausimais.
19. Apdoroja su sprendimų įgyvendinimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su sprendimų įgyvendinimu susijusios informacijos apdorojimą.
20. Organizuoja sprendimų įgyvendinimo procesą arba prireikus koordinuoja sprendimų įgyvendinimo proceso organizavimą.
21. Rengia ir teikia informaciją su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
22. Rengia ir teikia pasiūlymus su sprendimų įgyvendinimu susijusiais klausimais.
23. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl sprendimų įgyvendinimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl sprendimų įgyvendinimo rengimą.
24. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
25. Teikia tvirtinimui dokumentacijos planą ir registrų sąrašą..
26. Tvirtina dokumentų kopijas, tiek kiek tai reikalinga tiesiogiai priskirtų funkcijų vykdymui..
27. Rengia atsakymus į gaunamus raštus, susijusius su archyve saugomomis bylomis bei dokumentais, archyvines pažymas apie darbo stažą, išduoda dokumentų kopijas, nuorašus turimų archyve dokumentų pagrindu..
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
28. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
28.1.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
28.2.
studijų kryptis – informacijos paslaugos (arba);
arba:
28.3.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
28.4.
darbo patirties sritis – darbo valstybės archyvuose patirtis;
28.5.
darbo patirtis srityje – 1 metai;
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
29. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
29.1.
vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis;
29.2.
organizuotumas - 3 lygis;
29.3.
patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
29.4.
analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
29.5.
komunikacija - 3 lygis.
30. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
30.1.
įžvalgumas - 3 lygis;
30.2.
informacijos valdymas - 3 lygis.
31. Profesinė kompetencija:
31.1.
dokumentų valdymas - 3 lygis.
|
|||||||||||||
Vertinimo metodai: | |||||||||||||
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Atrankos modulį) | ||||||||||||
Pareigos: | Atrankų skyriaus Vyriausiasis specialistas | ||||||||||||
Vardas, Pavardė: | Rūta Rudzkienė | ||||||||||||
Telefonas: | +37052718902; +37067285217 | ||||||||||||
El. paštas: | ruta.rudzkiene@vtd.lt | ||||||||||||
Adresas: | Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Šventaragio g. 2 | ||||||||||||