VYRIAUSYBĖS STRATEGINĖS ANALIZĖS CENTRO PATARĖJO (PERSONALO KLAUSIMAIS) PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Vyriausybės strateginės analizės centro (toliau – Įstaiga) patarėjo pareigybė yra skirta konsultuoti priskirtos srities klausimais ir vykdyti pavestos srities funkcijas. 2. Patarėjas savo darbe vadovaujasi Lietuvos Respublikos (toliau – LR) įstatymais, LR tarptautinėmis sutartimis, Europos Sąjungos teisės aktais, LR Vyriausybės nutarimais, kitų valstybės valdžios ir valdymo institucijų teisės aktais, Įstaigos įstatais, darbo tvarkos taisyklėmis, saugos ir saugumo reikalavimais, Įstaigos direktoriaus (toliau – Direktorius) įsakymais, kitais Įstaigos teisės aktais ir šiuo pareigybės aprašymu. II. TIKSLAS
3. Užtikrinti efektyvų ir atitinkantį teisės aktų reikalavimus žmogiškųjų išteklių valdymą ir administravimą. III. PAVALDUMAS IR ATSKAITOMYBĖ 4. Pareigas einantis darbuotojas yra pavaldus ir atskaitingas Administravimo grupės (toliau – Grupė) vadovui. IV. REIKALAVIMAI 5. Turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą. 6. Turėti ne mažiau kaip 2 metų personalo administravimo patirties. 7. Gerai išmanyti LR Darbo kodeksą ir jį įgyvendinančius teisės aktus. 8. Gerai mokėti valstybinę kalbą, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu bei žodžiu. 9. Mokėti bent vieną užsienio kalbą (anglų, vokiečių arba prancūzų) ne žemesniu kaip B1 lygiu. 10. Gebėti kaupti, sisteminti, apibendrinti ir valdyti informaciją. 11. Gebėti analizuoti problemas ir rasti jų sprendimo būdus. 12. Gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą bei dirbti komandoje. 13. Turėti stiprius organizacinius ir laiko valdymo gebėjimus. 14. Išmanyti bendravimo etiketo, profesinės etikos principus ir jų laikytis. 15. Išmanyti dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos reikalavimus, mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu ar kitomis analogiškomis programomis. V. FUNKCIJOS 16. Teikti pasiūlymus dėl naujų darbuotojų paieškos ir kandidatų pritraukimo strategijos ir ją įgyvendinti. 17. Organizuoti ir vykdyti darbuotojų atrankas ir konkursus, skelbti ir platinti informaciją apie vykdomus konkursus. 18. Tinkamai administruoti personalo duomenis Įstaigos įdiegtoje ar naudojamoje personalo apskaitos sistemoje. 19. Rengti personalo dokumentus, derinti su personalo administravimu susijusius dokumentus Dokumentų valdymo bendrojoje informacinėje sistemoje, supažindinti su jais darbuotojus Įstaigoje nustatyta tvarka, užtikrinti jų tvarkymą ir saugojimą pagal teisės aktus ir kitus numatytus reikalavimus. 20. Pagal savo kompetenciją nagrinėti darbuotojų, darbuotojų atstovų ar kitų institucijų kreipimusis, prašymus, skundus ir rengti į juos atsakymus, rengti pažymas (išskyrus susijusias su darbo užmokesčiu) ir kitus reikalingus dokumentus. 21. Formuoti, administruoti ir saugoti darbuotojų asmens bylas. 22. Įgyvendinti darbuotojų saugos ir sveikatos reikalavimus. 23. Analizuoti ir rengti darbuotojų pareigybių aprašymus, teikti išvadas ir pasiūlymus dėl jų, derinti grupių vadovų pateiktų pareigybių aprašymų projektus. 24. Konsultuoti Įstaigos darbuotojus darbo santykių, Įstaigos darbo tvarką reglamentuojančių teisės aktų ir jų laikymosi, personalo dokumentų įforminimo klausimais. 25. Kartu su darbuotojų tiesioginiais vadovais derinti ir planuoti darbuotojų veiklos vertinimo pokalbių organizavimą. 26. Koordinuoti naujų darbuotojų adaptaciją, supažindinti naujai priimtus darbuotojus su vidinę darbo tvarką reglamentuojančiais dokumentais. 27. Koordinuoti ir organizuoti praktikos atlikimą Įstaigoje. 28. Dalyvauti diegiant personalo procesus Įstaigoje, rengti ir atnaujinti su žmogiškųjų išteklių valdymu ir administravimu susijusias tvarkas. 29. Fiksuoti ir stebėti pagrindinius personalo rodiklius, esant poreikiui rengti ataskaitas. 30. Bendradarbiauti su už komunikaciją Įstaigoje atsakingais darbuotojais, konsultuotis persidengiančiais komunikacijos ir personalo administravimo bei valdymo klausimais. 31. Teikti siūlymus tiesioginiam vadovui dėl darbuotojų mokymų, mokymo paslaugų tiekėjų. 32. Teikti pasiūlymus dėl personalo valdymo ir administravimo procesų organizacijoje tobulinimo ir juos įgyvendinti. 33. Teikti pasiūlymus dėl organizacinės kultūros, įtraukiančios darbo aplinkos formavimo, Įstaigos mikroklimato gerinimo, aktyviai prisidėti įgyvendinant. 34. Užtikrinti tvarkomų asmens duomenų, kitos jam pateiktos konfidencialios informacijos apsaugą. 35. Vykdyti Grupės vadovo pavedimus ir užduotis, kurios formuluojamos užtikrinant Įstaigos ir Grupės vykdomas funkcijas, taip pat kitus aukščiau neišvardintus darbus, tačiau susijusius su pagrindiniu pareigybės aprašymo tikslu bei aukščiau paminėtomis darbo užduotimis. VI. TEISĖS 36. Teikti Grupės vadovui siūlymus, kaip pagerinti Įstaigos personalo valdymo ir administravimo procesus. 37. Tobulinti savo kvalifikaciją. VII. PAREIGOS 38. Dirbti dorai ir sąžiningai, laikytis darbo drausmės ir Įstaigos vertybių, tinkamai (tiksliai, laiku, kokybiškai, efektyviai, racionaliai naudojant išteklius) vykdyti Grupės vadovo raštu ar žodžiu pavestas funkcijas ir užduotis. 39. Elgtis maloniai, pagarbiai, dėmesingai, taktiškai su Įstaigos darbuotojais, partneriais ir kitais trečiaisiais asmenimis, vengti nepagrįstos kritikos, neigiamos ar neobjektyvios informacijos apie juos skleidimo, konfliktinių situacijų, o joms iškilus – jas tinkamai valdyti. 40. Laikytis LR teisės aktų reikalavimų, Įstaigos darbo tvarkos taisyklių, kitų teisės aktų, reglamentuojančių Įstaigos darbuotojų pareigas, funkcijas ir atsakomybę, darbuotojų saugos ir sveikatos reikalavimų, saugos ir kokybės reikalavimų. 41. Nevykdyti jokios veikos, kuri žemintų Įstaigos reputaciją, vardą, sukeltų finansinių, materialinių ar kitų išteklių nuostolių ar neigiamai paveiktų Įstaigos darbuotojų ir išorinių (partnerių, įmonių, tarptautinių bei valstybinių, savivaldybių įstaigų, organizacijų ir kt.) subjektų nuomonę apie Įstaigą, jos darbuotojus ar vykdomas veiklas. 42. Saugoti informaciją, sudarančią Įstaigos intelektines, komercines, finansines, profesines, technologines paslaptis, neleisti savo ar kitų suinteresuotųjų asmenų privačių interesų naudai skleisti, naudotis šias paslaptis sudarančia informacija. 43. Neturėti jokių sutartinių, finansinių ar kitokių įsipareigojimų juridiniams ar fiziniams asmenims, susijusiems su Įstaigos veikla ir galinčių sukelti viešųjų ir privačių interesų konfliktą. Nepiktnaudžiauti tarnybine padėtimi, nenaudoti savo pareigų ir vardo, siekiant paveikti kitų asmenų sprendimą, kuris sukeltų viešųjų ir privačių interesų konfliktą ar kitaip pakenktų Įstaigos interesams. Elgtis teisėtai, nešališkai ir sąžiningai išsakant savo nuomonę, patariant ar kitaip priimant sprendimus, susijusius su Įstaigos veikla, vengti viešųjų privačių interesų konflikto. 44. Informuoti Direktorių ir Grupės vadovą apie savo viešuosius ir privačius interesus, galinčius sukelti interesų konfliktą atliekant paskirtas funkcijas ir pareigas. Prievolė deklaruoti viešuosius privačius interesus, galinčius sukelti privačių interesų konfliktą, tenka pačiam darbuotojui. 45. Pastebėjus ar gavus informaciją apie kitų Įstaigos darbuotojų veiklą, sukėlusią jų privačių interesų konfliktą, ar kitus korupcijos ar netoleruotinos veiklos Įstaigoje atvejus, nedelsiant apie tai informuoti Direktorių ir to darbuotojo tiesioginį vadovą. 46. Tausoti Įstaigos turtą, išteklius, neeikvoti jų nepagrįstai, ne darbo reikmėms. VIII. ATSAKOMYBĖ 47. Patarėjas už jam priskirtų funkcijų ir pareigų nevykdymą ar jų netinkamą vykdymą atsako LR ir Įstaigos vidaus teisės aktų nustatyta tvarka. IX. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS 48. Šis pareigybės aprašymas gali būti keičiamas ar papildomas pasikeitus LR teisės aktams, Įstaigos darbo organizavimo tvarkai ar kitiems Įstaigos teisės aktams.
|