Administravimo grupė Patarėjas
Skelbimo nr.: | 100663 |
---|---|
Skelbimo data: | 2024-11-12 |
Skelbimas galioja iki: | 2024-11-26 (imtinai) |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Vyriausybės strateginės analizės centras |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | |
Pareigos: | Administravimo grupė Patarėjas |
Pareiginės algos koeficientas: | 1,12 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1999,65 |
Darbo vieta (miestas): | Vilnius |
Informacija apie įstaigą: | |
Pareigybės aprašymas: | |
VYRIAUSYBĖS STRATEGINĖS ANALIZĖS CENTRO I. BENDROSIOS NUOSTATOS 1. Vyriausybės strateginės analizės centro (toliau – Įstaiga) patarėjo pareigybė yra skirta konsultuoti priskirtos srities klausimais ir vykdyti pavestos srities funkcijas. 2. Patarėjas savo darbe vadovaujasi Lietuvos Respublikos (toliau – LR) įstatymais, LR tarptautinėmis sutartimis, Europos Sąjungos teisės aktais, LR Vyriausybės nutarimais, kitų valstybės valdžios ir valdymo institucijų teisės aktais, Įstaigos įstatais, darbo tvarkos taisyklėmis, saugos ir saugumo reikalavimais, Įstaigos direktoriaus (toliau – Direktorius) įsakymais, kitais Įstaigos teisės aktais ir šiuo pareigybės aprašymu. II. TIKSLAS 3. Užtikrinti efektyvų ir atitinkantį teisės aktų reikalavimus dokumentų valdymą ir administravimą. III. PAVALDUMAS IR ATSKAITOMYBĖ 4. Pareigas einantis darbuotojas yra pavaldus ir atskaitingas Administravimo grupės (toliau – Grupė) vadovui. IV. REIKALAVIMAI 5. Turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija. 6. Turėti ne mažiau kaip 2 metų dokumentų valdymo ir administravimo patirties. 7. Gerai išmanyti LR Darbo kodeksą ir jį įgyvendinančius teisės aktus. 8. Gerai mokėti valstybinę kalbą, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu bei žodžiu. 9. Mokėti bent vieną užsienio kalbą (anglų, vokiečių arba prancūzų) ne žemesniu kaip B1 lygiu. 10. Gebėti kaupti, sisteminti, apibendrinti ir valdyti informaciją. 11. Gebėti analizuoti problemas ir rasti jų sprendimo būdus. 12. Gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą bei dirbti komandoje. 13. Turėti stiprius organizacinius ir laiko valdymo gebėjimus. 14. Išmanyti bendravimo etiketo, profesinės etikos principus ir jų laikytis. 15. Išmanyti dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos reikalavimus, mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu ar kitomis analogiškomis programomis.
16. Užtikrinti Įstaigos informacijos, duomenų ir dokumentų valdymą ir efektyvų dokumentų valdymo proceso įgyvendinimą. 17. Administruoti Įstaigos dokumentus dokumentų valdymo sistemoje arba prireikus koordinuoti dokumentų administravimą. 18. Apdoroti su dokumentų valdymu susijusią informaciją. 19. Sudaryti, derinti ir tvarkyti Įstaigos direktoriaus darbotvarkę. 20. Prižiūrėti vidaus teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo reikalavimų vykdymą arba prireikus koordinuoti vidaus teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo reikalavimų vykdymo priežiūrą. 21. Rengti Įstaigos dokumentacijos planą ir registrų sąrašą. 22. Protokoluoti Įstaigos posėdžius, esant poreikiui, kitus Įstaigoje organizuojamus susirinkimus ir susitikimus. 23. Organizuoti Centro lankytojų, klientų ir svečių priėmimą. 24. Koordinuoti Įstaigos direktoriaus pavestų užduočių kontrolę. 25. Rengti vidaus teisės aktų ir kitų su Įstaigos veikla susijusių dokumentų projektus ar koordinuoti jų parengimą. 26. Užtikrinti Įstaigos archyvinių sistemų ir archyvinių dokumentų ir bylų tvarkymą, saugojimą, apskaitą ir naudojimą. 27. Užtikrinti Įstaigos rengiamų dokumentų ir viešai pateikiamos informacijos atitiktį bendrinės lietuvių kalbos normoms ir profesinės leksikos reikalavimams. 28. Koordinuoti Įstaigos struktūrinių padalinių darbą informacijos ir dokumentų perdavimo srityje, užtikrinant efektyvų ir racionalų jų darbą. 29. Įgyvendinti Įstaigos dokumentų valdymo sistemos plėtrą ir spręsti duomenų tvarkymo, apimties ir pateikimo klausimus. 30. Konsultuoti Įstaigos darbuotojus dokumentų įforminimo klausimais. 31. Teikti pasiūlymus dėl dokumentų valdymo procesų organizacijoje tobulinimo ir juos įgyvendinti. 32. Užtikrinti tvarkomų asmens duomenų, kitos jam pateiktos konfidencialios informacijos apsaugą. 33. Vykdyti Grupės vadovo pavedimus ir užduotis, kurios formuluojamos užtikrinant Įstaigos ir Grupės vykdomas funkcijas, taip pat kitus aukščiau neišvardintus darbus, tačiau susijusius su pagrindiniu pareigybės aprašymo tikslu bei aukščiau paminėtomis darbo užduotimis. VI. TEISĖS 34. Teikti Grupės vadovui siūlymus, kaip pagerinti Įstaigos dokumentų valdymo ir administravimo procesus. 35. Tobulinti savo kvalifikaciją. VII. PAREIGOS 36. Dirbti dorai ir sąžiningai, laikytis darbo drausmės ir Įstaigos vertybių, tinkamai (tiksliai, laiku, kokybiškai, efektyviai, racionaliai naudojant išteklius) vykdyti Grupės vadovo raštu ar žodžiu pavestas funkcijas ir užduotis. 37. Elgtis maloniai, pagarbiai, dėmesingai, taktiškai su Įstaigos darbuotojais, partneriais ir kitais trečiaisiais asmenimis, vengti nepagrįstos kritikos, neigiamos ar neobjektyvios informacijos apie juos skleidimo, konfliktinių situacijų, o joms iškilus – jas tinkamai valdyti. 38. Laikytis LR teisės aktų reikalavimų, Įstaigos darbo tvarkos taisyklių, kitų teisės aktų, reglamentuojančių Įstaigos darbuotojų pareigas, funkcijas ir atsakomybę, darbuotojų saugos ir sveikatos reikalavimų, saugos ir kokybės reikalavimų. 39. Nevykdyti jokios veikos, kuri žemintų Įstaigos reputaciją, vardą, sukeltų finansinių, materialinių ar kitų išteklių nuostolių ar neigiamai paveiktų Įstaigos darbuotojų ir išorinių (partnerių, įmonių, tarptautinių bei valstybinių, savivaldybių įstaigų, organizacijų ir kt.) subjektų nuomonę apie Įstaigą, jos darbuotojus ar vykdomas veiklas. 40. Saugoti informaciją, sudarančią Įstaigos intelektines, komercines, finansines, profesines, technologines paslaptis, neleisti savo ar kitų suinteresuotųjų asmenų privačių interesų naudai skleisti, naudotis šias paslaptis sudarančia informacija. 41. Neturėti jokių sutartinių, finansinių ar kitokių įsipareigojimų juridiniams ar fiziniams asmenims, susijusiems su Įstaigos veikla ir galinčių sukelti viešųjų ir privačių interesų konfliktą. Nepiktnaudžiauti tarnybine padėtimi, nenaudoti savo pareigų ir vardo, siekiant paveikti kitų asmenų sprendimą, kuris sukeltų viešųjų ir privačių interesų konfliktą ar kitaip pakenktų Įstaigos interesams. Elgtis teisėtai, nešališkai ir sąžiningai išsakant savo nuomonę, patariant ar kitaip priimant sprendimus, susijusius su Įstaigos veikla, vengti viešųjų privačių interesų konflikto. 42. Informuoti Direktorių ir Grupės vadovą apie savo viešuosius ir privačius interesus, galinčius sukelti interesų konfliktą atliekant paskirtas funkcijas ir pareigas. Prievolė deklaruoti viešuosius privačius interesus, galinčius sukelti privačių interesų konfliktą, tenka pačiam darbuotojui. 43. Pastebėjus ar gavus informaciją apie kitų Įstaigos darbuotojų veiklą, sukėlusią jų privačių interesų konfliktą, ar kitus korupcijos ar netoleruotinos veiklos Įstaigoje atvejus, nedelsiant apie tai informuoti Direktorių ir to darbuotojo tiesioginį vadovą. 44. Tausoti Įstaigos turtą, išteklius, neeikvoti jų nepagrįstai, ne darbo reikmėms. VIII. ATSAKOMYBĖ 45. Patarėjas už jam priskirtų funkcijų ir pareigų nevykdymą ar jų netinkamą vykdymą atsako LR ir Įstaigos vidaus teisės aktų nustatyta tvarka. IX. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS 46. Šis pareigybės aprašymas gali būti keičiamas ar papildomas pasikeitus LR teisės aktams, Įstaigos darbo organizavimo tvarkai ar kitiems Įstaigos teisės aktams. |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | - |
El. paštas: | |
Adresas: | Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Goštauto g. 9 |