Administravimo skyriaus finansų ir viešųjų pirkimų specialistas, darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 96726
Skelbimo data: 2024-06-03
Skelbimas galioja iki: 2024-06-17 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Migracijos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos
Konkursą organizuojanti įstaiga: Migracijos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos
Pareigos: Administravimo skyriaus finansų ir viešųjų pirkimų specialistas, darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį
Pareiginės algos koeficientas: 1,22
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 2178,19
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Administravimo skyriaus finansų ir viešųjų pirkimų specialistas.
Pareiginės algos koeficientas 1,22 – 2178,18 Eur neatskaičius mokesčių. Darbo vieta Vilniuje.

Išsamesnės informacijos teirautis Administravimo skyriaus personalo specialistės Janinos Grigienės, tel. Nr. (8 5) 219 8401, el. paštu janina.grigiene@migracija.gov.lt.
Pareigybės aprašymas:

PATVIRTINTA

Migracijos departamento prie

Lietuvos Respublikos

vidaus reikalų ministerijos

direktoriaus 2024 m. gegužės 31 d.

įsakymu Nr. 3K-180

ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS

FINANSŲ IR VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ SPECIALISTO

PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

1. Administravimo skyriaus (toliau – skyrius) finansų ir viešųjų pirkimų specialistas, darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, yra specialistų grupės pareigybė.

2. Pareigybės lygis – A2.

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;

3.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį finansų ir (ar) viešųjų pirkimų, ir (ar) projektų valdymo srityje;

3.3. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais finansinės veiklos valdymą, viešųjų pirkimų organizavimą;

3.4. mokėti dirbti „Microsoft Office“ programų paketu.

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

4.1. apdoroja, rengia ir teikia informaciją su buhalterine apskaita ir finansų valdymu susijusiais klausimais;

4.2. apdoroja su viešaisiais pirkimais susijusią informaciją;

4.3. rengia konkrečių viešųjų pirkimų dokumentus;

4.4. rengia paraiškas dėl projektų finansavimo Europos Sąjungos ir kitų fondų lėšomis;

4.5. administruoja Migracijos departamento projektų įgyvendinimą (koordinuoja projektų finansavimo sutarčių rengimą ir pasirašymą, rengia mokėjimų prašymus, grafikus, patirtų išlaidų deklaracijas, kitus finansinius dokumentus, susijusius su projektų lėšų panaudojimu ir atsiskaitymu);

4.6. rengia ir teikia informaciją, susijusią su Europos Sąjungos ir (ar) kitų fondų finansavimo veiklos planavimo dokumentų įgyvendinimu susijusiais klausimais;

4.7. vykdo priskirto valstybei ir savivaldybei nuosavybės teise priklausančio, patikėjimo teise ar kitais pagrindais Migracijos departamento valdomo trumpalaikio ir ilgalaikio materialaus bei nematerialaus turto administravimą – tvarko turto dokumentaciją ir jų apskaitą, organizuoja turto naudojimą, vertina turto tinkamumą naudoti, organizuoja turto nurašymą, išardymą ir likvidavimą, atlieka metines turto inventorizacijas

5. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su Migracijos departamento veikla susijusius pavedimus.

______________________

Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: (8 5) 271 71 12
El. paštas: info@migracija.gov.lt
Adresas: L. Sapiegos g. 1, LT-10312 Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.