Administravimo skyriaus finansų ir viešųjų pirkimų specialistas (pareiginės algos koeficientas 5,7–6,5;1003,2–1144 Eur neatskaičiavus mokesčių ir atsižvelgiant į darbo patirtį; darbo vieta Vilniuje)
Skelbimo nr.: | 64607 |
---|---|
Skelbimo data: | 2020-05-18 |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Migracijos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | |
Pareigos: | Administravimo skyriaus finansų ir viešųjų pirkimų specialistas (pareiginės algos koeficientas 5,7–6,5;1003,2–1144 Eur neatskaičiavus mokesčių ir atsižvelgiant į darbo patirtį; darbo vieta Vilniuje) |
Pareiginės algos koeficientas: | 5.70 |
Pareigybės aprašymas: | |
ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS FINANSŲ IR VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Administravimo skyriaus (toliau – skyrius) finansų ir viešųjų pirkimų specialistas, darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, yra specialistų grupės pareigybė. 2. Pareigybės lygis – A2. 3. Pareigybės paskirtis – vykdyti Migracijos departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos (toliau – Migracijos departamentas) finansų valdymą ir apskaitą, viešuosius pirkimus. 4. Pareigybės pavaldumas – šias pareigas einantis darbuotojas yra tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui. II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 5.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą; 5.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirties finansų administravimo srityje; 5.3. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais finansinės veiklos valdymą, viešųjų pirkimų organizavimą; 5.4. mokėti dirbti „Microsoft Windows“ operacinėmis sistemomis ir „Microsoft Office“ raštinės programų paketu.
III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 6. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 6.1. apdoroja, rengia ir teikia informaciją su buhalterine apskaita ir finansų valdymu susijusiais klausimais; 6.2. apdoroja su viešaisiais pirkimais susijusią informaciją; 6.3. rengia konkrečių viešųjų pirkimų dokumentus; 6.4. rengia paraiškas dėl projektų finansavimo Europos Sąjungos ir kitų fondų lėšomis; 6.5. administruoja Migracijos departamento projektų įgyvendinimą (koordinuoja projektų finansavimo sutarčių rengimą ir pasirašymą, rengia mokėjimų prašymus, grafikus, patirtų išlaidų deklaracijas, kitus finansinius dokumentus, susijusius su projektų lėšų panaudojimu ir atsiskaitymu); 6.6. rengia ir teikia informaciją, susijusią su Europos Sąjungos ir (ar) kitų fondų finansavimo veiklos planavimo dokumentų įgyvendinimu susijusiais klausimais; 6.7. konsultuoja priskirtos srities klausimais. 7. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su Migracijos departamento veikla susijusius pavedimus. _____________________________ |
|
Informacija apie įstaigą: | |
Vertinimo metodai: | |
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | (8 5) 271 71 12 |
El. paštas: | info@migracija.gov.lt |
Adresas: | L. Sapiegos g. 1, LT-10312 Vilnius |