Administravimo skyriaus finansų ir viešųjų pirkimų specialistas (pareiginės algos koeficientas 5,7–6,5;1003,2–1144 Eur neatskaičiavus mokesčių ir atsižvelgiant į darbo patirtį; darbo vieta Vilniuje)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 64607
Skelbimo data: 2020-05-18
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Migracijos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: Administravimo skyriaus finansų ir viešųjų pirkimų specialistas (pareiginės algos koeficientas 5,7–6,5;1003,2–1144 Eur neatskaičiavus mokesčių ir atsižvelgiant į darbo patirtį; darbo vieta Vilniuje)
Pareiginės algos koeficientas: 5.70
Pareigybės aprašymas:

ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS FINANSŲ IR VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ SPECIALISTO

PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

1. Administravimo skyriaus (toliau – skyrius) finansų ir viešųjų pirkimų specialistas, darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, yra specialistų grupės pareigybė.

2. Pareigybės lygis – A2.

3. Pareigybės paskirtis – vykdyti Migracijos departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos (toliau – Migracijos departamentas) finansų valdymą ir apskaitą, viešuosius pirkimus.

4. Pareigybės pavaldumas – šias pareigas einantis darbuotojas yra tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

5.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;

5.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirties finansų administravimo srityje;

5.3. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais finansinės veiklos valdymą, viešųjų pirkimų organizavimą;

5.4. mokėti dirbti „Microsoft Windows“ operacinėmis sistemomis ir „Microsoft Office“ raštinės programų paketu.

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

6. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

6.1. apdoroja, rengia ir teikia informaciją su buhalterine apskaita ir finansų valdymu susijusiais klausimais;

6.2. apdoroja su viešaisiais pirkimais susijusią informaciją;

6.3. rengia konkrečių viešųjų pirkimų dokumentus;

6.4. rengia paraiškas dėl projektų finansavimo Europos Sąjungos ir kitų fondų lėšomis;

6.5. administruoja Migracijos departamento projektų įgyvendinimą (koordinuoja projektų finansavimo sutarčių rengimą ir pasirašymą, rengia mokėjimų prašymus, grafikus, patirtų išlaidų deklaracijas, kitus finansinius dokumentus, susijusius su projektų lėšų panaudojimu ir atsiskaitymu);

6.6. rengia ir teikia informaciją, susijusią su Europos Sąjungos ir (ar) kitų fondų finansavimo veiklos planavimo dokumentų įgyvendinimu susijusiais klausimais;

6.7. konsultuoja priskirtos srities klausimais.

7. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su Migracijos departamento veikla susijusius pavedimus.

_____________________________

Informacija apie įstaigą:
Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: (8 5) 271 71 12
El. paštas: info@migracija.gov.lt
Adresas: L. Sapiegos g. 1, LT-10312 Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.