Administravimo skyriaus informacinių technologijų sistemų administratorius (pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas 7,5 – 1327,5 Eur neatskaičiavus mokesčių; darbo vieta Vilniuje)
Skelbimo nr.: | 69852 |
---|---|
Skelbimo data: | 2021-04-06 |
Konkursą inicijuojanti įstaig: | Migracijos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | |
Pareigos: | Administravimo skyriaus informacinių technologijų sistemų administratorius (pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas 7,5 – 1327,5 Eur neatskaičiavus mokesčių; darbo vieta Vilniuje) |
Pareiginės algos koeficientas: | 7.50 |
Darbo vieta (miestas): | Vilnius |
Pareigybės aprašymas: | |
ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS INFORMACINIŲ TECHNOLOGIJŲ SISTEMŲ ADMINISTRATORIAUS PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Administravimo skyriaus (toliau – skyrius) informacinių technologijų sistemų administratorius, darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, yra specialistų grupės pareigybė. 2. Pareigybės lygis – A. 3. Pareigybės pavaldumas – šias pareigas einantis darbuotojas yra tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui. II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 4. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 4.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį išsilavinimą; 4.2. mokėti anglų kalbą B1 lygiu; 4.3. turėti 1 metų darbo patirties informacinių technologijų srityje; 4.4. mokėti dirbti „Microsoft Windows“ operacinėmis sistemomis ir „Microsoft Office“ raštinės programų paketu. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 5. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 5.1. dalyvauja Lietuvos migracijos informacinės sistemos (MIGRIS) ir kitų su Migracijos departamento veikla susijusių informacinių sistemų ir registrų (toliau – IS / registrai) kūrimo, modernizavimo, testavimo, diegimo darbuose, naujos ir (ar) modifikuotos programinės įrangos priėmimo eksploatuoti veiklose; 5.2. prižiūri ir administruoja MIGRIS ir kitus IS / registrus; 5.3. nustato ir registruoja MIGRIS ir kitų IS / registrų sutrikimų priežastis, koordinuoja / šalina sutrikimus; 5.4. teikia pasiūlymus skyriaus vedėjui dėl MIGRIS ir kitų IS / registrų kūrimo ir modifikavimo; 5.5. atlieka ekspertinį programinės ar techninės įrangos įsigijimo vertinimą; 5.6. telefonu, el. paštu ar kitomis telekomunikacijos priemonėmis teikia klientams informaciją, susijusią su Migracijos departamento teikiamomis elektroninėmis paslaugomis, MIGRIS funkcionalumais; 5.7. telefonu, el. paštu ar kitais būdais konsultuoja Migracijos departamento ir kitų institucijų darbuotojus MIGRIS ir kitų IS / registrų naudojimo klausimais, teikia pagalbą apdorojant ir panaudojant MIGRIS ir kitose IS / registruose esančią informaciją; 5.8. analizuoja ir apibendrina klientų, Migracijos departamento ar kitų institucijų darbuotojų dažniausiai užduodamus klausimus, skundus, problemas, susijusias su Migracijos departamento teikiamomis elektroninėmis paslaugomis, MIGRIS ar kitų IS / registrų naudojimo klausimais; 5.9. pagal kompetenciją nagrinėja klientų skundus, prašymus, pareiškimus, susijusius su Migracijos departamento teikiamomis elektroninėmis paslaugomis, rengia atsakymų, raštų projektus; 5.10. apmoko naujus Migracijos departamento darbuotojus dirbti su MIGRIS ir kitomis IS / registrais, teikia pasiūlymus dėl mokymo programų. 6. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su Migracijos departamento veikla susijusius pavedimus. _____________________________ |
|
Informacija apie įstaigą: | |
Vertinimo metodai: | |
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | (8 5) 271 71 12 |
El. paštas: | info@migracija.gov.lt |
Adresas: | L. Sapiegos g. 1, LT-10312 Vilnius |