Administravimo skyriaus vyriausiasis specialistas
Skelbimo nr.: | 68242 |
---|---|
Skelbimo data: | 2021-01-06 |
Konkursą inicijuojanti įstaig: | Klaipėdos teritorinė ligonių kasa |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Klaipėdos teritorinė ligonių kasa |
Pareigos: | Administravimo skyriaus vyriausiasis specialistas |
Pareiginės algos koeficientas: | 0.00 |
Darbo vieta (miestas): | Klaipėda |
Pareigybės aprašymas: | |
PATVIRTINTA Klaipėdos teritorinės ligonių kasos direktoriaus 2021 m. sausio 6 d. įsakymu Nr. P1-1 ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Administravimo skyriaus (toliau – Skyrius) vyriausiojo specialisto pareigybė priskiriama 3 grupei (specialistai). Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo funkcijas bendrojoje veiklos srityje –dokumentų valdymas. 2. Pareigybės lygis – A2. II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 3.1. turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą socialinių mokslų studijų srities viešojo administravimo, viešųjų ryšių, komunkacijos (archyvistika) ar humanitarinių mokslų studijų srities filologijos krypties išsilavinimą; 3.2. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais įstaigos ir Administravimo skyriaus kompetencijai priskirtus klausimus, gebėti juos taikyti praktiškai; 3.3. išmanyti Dokumentų ir archyvų įstatymą, Visuomenės informavimo įstatymą, Viešojo administravimo įstatymą, kitus teisės aktus, reglamentuojančius Administravimo skyriui priskirtus klausimus, bei gebėti juos taikyti praktikoje; 3.4. sklandžiai ir taisyklingai reikšti mintis žodžiu ir raštu; 3.5. išmanyti dokumentų tvarkymo, apskaitos, valdymo ir archyvavimo tvarką; 3.6. išmanyti dokumentų, teisės aktų rengimo ir raštvedybos taisykles, gebėti taikyti praktiškai; 3.7. mokėti dirbti kompiuteriu MS Office programiniu paketu; 3.8. mokėti analizuoti, apibendrinti informaciją ir savarankiškai planuoti darbą. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 4.1. užtikrina tinkamą įstaigos dokumentų valdymą, peržiūri ir atsako už gautą korespondenciją, atlieka pirminį jos tvarkymą; 4.2. registruoja ir tvarko gaunamą ir siunčiamą korespondenciją kompiuterinėje dokumentų valdymo sistemoje (toliau – DVS), sistemina gaunamus dokumentus ir informaciją, ją perduoda vykdytojams, kontroliuoja, kaip laikomasi pavedimų vykdymo terminų, vykdo siunčiamos korespondencijos apskaitą; 4.3. surašo rezoliucijas į dokumentų registrus, nuskenuoja dokumentus. Vykdo TLK gautų dokumentų, reikalaujančių atsakymo, kontrolę; 4.4. paruošia ir užtikrina savalaikį siunčiamos korespondencijos išsiuntimą paštu, faksu, elektroniniu paštu ar per DVS; 4.5. vadovybės, skyriaus vedėjo pavedimu spausdina, kopijuoja dokumentus, tvirtina dokumentų kopijas ir nuorašus; 4.6. užtikrina teisingą dokumentų bylų formavimą, archyvavimą, saugojimą ir perdavimą į įstaigos archyvą; 4.7. užtikrina greitą ir kokybišką dokumentų, saugomų Administravimo skyriaus kompetencijai priskirtose bylose arba įstaigos archyve, paiešką; 4.8. konsultuoja TLK darbuotojus dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos klausimais; 4.9. priima lankytojus, atsako į telefoninius skambučius, priima ir perduoda informaciją vadovybei, struktūriniams padaliniams, kitoms organizacijoms ar įstaigoms telefonu, faksu, elektroniniu paštu ar kitomis ryšio priemonėmis; 4.10. priima ir registruoja į Klaipėdos TLK besikreipiančių asmenų prašymus, pareiškimus, pasiūlymus ir skundus, pagal kompetenciją rengia atsakymų projektus, persiunčia nagrinėjimui struktūriniams padaliniams, kitoms organizacijoms ar įstaigoms; 4.11. rengia TLK dokumentacijos planą, dokumentacijos plano papildymo sąrašą, bylų apyrašus, teikia juos derinti ir tvirtinti; 4.12. organizuoja ir vykdo tinkamą dokumentų registravimą, bylų sudarymą, užbaigtų bylų tvarkymą, saugojimą bei perdavimą archyvavimui. Konsultuoja TLK darbuotojus dokumentų tvarkymo, apskaitos ir saugojimo klausimais; 4.13. užtikrina priimtų į archyvą TLK dokumentų saugojimą, apskaitą, naudojimą. Kontroliuoja archyvo patalpose mikroklimato atitiktį higienos normų, priešgaisrinės saugos ir fizinės saugos reikalavimams; 4.14. vykdo TLK dokumentų atranką nuolatiniam, ilgam saugojimui, sudaro metinius nuolatinio ir ilgo saugojimo bylų apyrašus. Organizuoja ir vykdo TLK dokumentų perdavimą valstybiniam saugojimui; 4.15. organizuoja ir vykdo dokumentų vertės ekspertizę, rengia dokumentų vertės ekspertizės dokumentus; 4.16. organizuoja ir vykdo TLK dokumentų atranką naikinimui, rengia naikinti atrinktų dokumentų bylų aktus, derina juos su valstybės archyvu; 4.17. užtikrina tinkamą TLK patalpų ir archyvo patalpų priežiūrą bei fizinę saugą; 4.18. organizuoja posėdžius, paruošia posėdžių salę; informuoja TLK direktorių, jo pavaduotoją, struktūrinių padalinių vedėjus ir kviečiamus asmenis apie organizuojamus posėdžius, pasitarimus, susirinkimus; 4.19. nesant Administravimo skyriaus vyriausiojo specialisto, atsakingo už TLK ryšius su visuomene, užtikrina ryšių su visuomene veiklą; 4.20. nesant Administravimo skyriaus vyriausiojo specialisto, atsakingo už TLK patalpų fizinę saugą, darbų, civilinę ir priešgaisrinę saugą, užtikrina saugos ir priešgaisrinės saugos reikalavimų vykdymą; 4.21. užtikrina, kad būtų tinkamai vykdomi teisės aktai, reglamentuojantys sveikatą darbe, rengia ir pildo TLK darbuotojų saugos ir sveikatos pasą, organizuoja rizikos darbuotojų saugai ir sveikatai vertinimą, organizuoja privalomus darbuotojų sveikatos tikrinimus; 4.22. vykdo kitus su TLK ir skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio TLK direktoriaus, skyriaus vedėjo pavedimus tam, kad būtų pasiekti TLK tikslai. IV SKYRIUS ATSAKOMYBĖ IR ATSKAITOMYBĖ 5. Administravimo skyriaus vyriausiasis specialistas yra tiesiogiai pavaldus Skyriaus vedėjui. 6. Darbuotojas atsako už: 6.1. šiame pareigybės aprašyme paminėtų funkcijų savalaikį ir kokybišką vykdymą; 6.2. darbo vietoje paskirtų materialinių vertybių apsaugą; 6.3. dokumentų saugumą bei konfidencialios informacijos, susijusios su įstaigos vykdoma veikla, saugojimą; 6.4. saugos ir sveikatos darbe, priešgaisrinės saugos reikalavimų vykdymą; 6.5. suteikto patalpų apsaugos sistemos valdymo kodo slaptumą. 7. Už savo pareigų, nustatytų šiuose pareiginiuose nuostatuose, netinkamą vykdymą ar nevykdymą darbuotojas atsako pagal galiojantį Lietuvos Respublikos darbo kodeksą. 8. Už įstatymų pažeidimus, padarytus vykdant savo funkcijas, darbuotojas atsako pagal galiojantį Lietuvos Respublikos administracinių pažeidimų, baudžiamąjį bei civilinį kodeksus. 9. Už padarytą materialinę žalą darbuotojas atsako pagal galiojantį Lietuvos Respublikos darbo bei civilinį kodeksus. __________________________ Susipažinau: Administravimo skyriaus vyriausiasis specialistas (parašas) (vardas, pavardė) (data) |
|
Informacija apie įstaigą: | Darbo užmokestis: pastovioji pareiginė alga 1133-1221 Eur (bruto), nustatoma pagal profesinio darbo stažą. Kintamoji pareiginės algos dalis iki 30 proc., nustatoma pagal darbo rezultatus. |
Vertinimo metodai: | |
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | 46-380738 |
El. paštas: | kltlk@vlk.lt |
Adresas: | Pievų Tako g. 38, LT-92236 Klaipėda |