Administravimo skyrius Skyriaus vedėjas (pastoviosios dalies koeficientas nuo 6,05 iki 14,52)
Skelbimo nr.: | 66748 |
---|---|
Skelbimo data: | 2020-09-24 |
Konkursą inicijuojanti įstaig: | Infrastruktūros valdymo agentūra |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | |
Pareigos: | Administravimo skyrius Skyriaus vedėjas (pastoviosios dalies koeficientas nuo 6,05 iki 14,52) |
Pareiginės algos koeficientas: | 0.00 |
Darbo vieta (miestas): | Vilnius |
Pareigybės aprašymas: | |
PATVIRTINTA Infrastruktūros plėtros departamento prie Krašto apsaugos ministerijos direktoriaus 2020 m. kovo 30 d. įsakymu Nr. V-21 ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS VEDĖJO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS BENDROSIOS NUOSTATOS 1. Administravimo skyriaus vedėjas yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, ir yra priskiriamas struktūrinio padalinio vadovų pareigybių grupei. 2. Pareigybės lygis – A1 (pareigybės kodas – 133002). 3. Administravimo skyriaus (toliau – Skyrius) vedėjo pareigybė reikalinga vadovauti Skyriui, planuoti ir organizuoti jo darbą, formuoti ir įgyvendinti kryptingą ir efektyvią Infrastruktūros valdymo agentūros (toliau – IVA) personalo valdymo, personalo skatinimo ir apdovanojimo politiką, efektyvų IVA personalo administravimą. II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 4. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus: 4.1. turėti aukštąjį universitetinį teisės studijų krypties arba verslo ir viešosios vadybos studijų krypčių grupės išsilavinimą su magistro kvalifikaciniu laipsniu; 4.2. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, Lietuvos Respublikos krašto apsaugos ministro įsakymus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius krašto apsaugos sistemos (toliau – KAS) organizavimą ir karo tarnybą, darbo santykius, korupcijos prevenciją ir finansų valdymą; 4.3. būti susipažinęs su įslaptintos informacijos apsaugą reglamentuojančiais teisės aktais; 4.4. išmanyti KAS valdymo principus ir prioritetus, taip pat IVA užduotis; 4.5. turėti trejų metų darbo patirtį ir vienerių metų darbo patirties personalo administravimo srityje; 4.6. turėti vadybos ir viešojo administravimo žinių, žinoti pagrindinius personalo valdymo principus ir prioritetus; 4.7. gebėti rengti teisės aktų projektus; 4.8. gebėti efektyviai planuoti, organizuoti savo ir skyriaus darbuotojų veiklą; 4.9. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti Dokumentų rengimo, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles; 4.10. išmanyti materialinių vertybių apskaitos, nurašymo, perleidimo, nuomos, perdavimo tvarką; 4.11. mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo B2 lygiu; 4.12. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu; 4.13. atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma SLAPTAI. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 5. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 5.1. vadovauja Skyriui, planuoja ir organizuoja Skyriaus uždavinių ir funkcijų įgyvendinimą, rengia ir teikia IVA direktoriui Skyriaus nuostatus, darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigybių aprašymų ir profesinės karo tarnybos karių pareiginių nuostatų projektus; 5.2. kontroliuoja Skyriui pavestų užduočių vykdymą, tvarko Skyriui teisės aktais, raštais ir pavedimais skirtų užduočių apskaitą, užtikrina jų vykdymo kontrolę; 5.3. vertina Skyriaus darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, ir profesinės karo tarnybos karių tarnybinę veiklą, teikia pasiūlymus dėl jų skatinimo ar nuobaudų skyrimo, rūpinasi jų kvalifikacijos kėlimu; 5.4. koordinuoja IVA darbuotojų kvalifikacijos kėlimo Lietuvoje ir užsienio šalyse organizavimą; 5.5. analizuoja ir vertina Skyriaus veiklą, teikia IVA direktoriui išvadas ir pasiūlymus dėl Skyriaus veiklos gerinimo, planuoja užduotims vykdyti būtinus materialinius ir žmogiškuosius išteklius; 5.6. organizuoja ir įgyvendina įslaptintos informacijos bei personalo patikimumo administravimą; 5.7. rengia ir teikia IVA direktoriui Skyriaus ir IVA veiklos planus bei ataskaitas; 5.8. organizuoja darbų saugos reikalavimų laikymąsi IVA; 5.9. esant poreikiui, organizuoja IVA profesinės rizikos vertinimą; 5.10. organizuoja priešgaisrinės saugos reikalavimų laikymąsi IVA; 5.11. prisideda prie IVA vidaus tvarką ir struktūrinių padalinių veiklą reguliuojančių teisės aktų projektų rengimo; 5.12. rengia teisės aktų projektus ir kitus dokumentus personalo valdymo klausimais; 5.13. konsultuoja dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos klausimais; 5.14. koordinuoja bendradarbiavimą IVA veiklos klausimais su Lietuvos Respublikos, kitų šalių ir tarptautinėmis institucijomis bei organizacijomis; 5.15. organizuoja mokymų, informacinių seminarų, viešų konsultacijų bei kitų renginių techninį aptarnavimą; 5.16. užtikrina IVA biudžeto sąmatoje numatytų finansinių išlaidų ir išteklių tvarkymą bei jų panaudojimo kontrolę; 5.17. vykdo kitus IVA direktoriaus pavedimus. IV SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO PAVALDUMAS 6. Šias pareigas einantis darbuotojas tiesiogiai pavaldus IVA direktoriui. _______________________ |
|
Informacija apie įstaigą: | 2020 m. liepos 1 d. darbą pradėjo Infrastruktūros valdymo agentūra (toliau – agentūra). Ji įkurta Infrastruktūros plėtros departamento prie Krašto apsaugos ministerijos pagrindu pakvietus specialistus iš Krašto apsaugos ministerijos Logistikos departamento bei Informacinių technologijų tarnybos prie Krašto apsaugos ministerijos. Agentūra perima pertvarkytų padalinių funkcijas – naujų statinių statybą ir rekonstrukciją, elektroninių apsaugos sistemų įdiegimą ir bus atsakinga už Lietuvos kariuomenės infrastruktūros plėtros darbų įgyvendinimą. |
Vertinimo metodai: | |
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | +370 5 210 3744 |
El. paštas: | ipd.info@kam.lt |
Adresas: | Vilnius, Mindaugo g. 24 |