Alytaus skyriaus klientų aptarnavimo specialistas
Skelbimo nr.: | 70764 |
---|---|
Skelbimo data: | 2021-05-17 |
Skelbimas galioja iki: | 2021-05-31 |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Migracijos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | |
Pareigos: | Alytaus skyriaus klientų aptarnavimo specialistas |
Pareiginės algos koeficientas: | 5.50 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) | 973.50 |
Darbo vieta (miestas): | Alytus |
Informacija apie įstaigą: | Pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas 5,5–6,1 – nuo 973,5–1079,7 Eur neatskaičiavus mokesčių ir atsižvelgiant į darbuotojo profesinio darbo patirtį. Darbo vieta–Alytuje. |
Pareigybės aprašymas: | |
PATVIRTINTA Migracijos departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos direktoriaus 2021 m. gegužės 17 d. įsakymu Nr. 3K-132 ALYTAUS SKYRIAUS KLIENTŲ APTARNAVIMO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ
II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
4.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą; 4.2. mokėti anglų kalbą B1 lygiu; 4.3. turėti teisę vairuoti B kategorijos transporto priemones; 4.4. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius asmenų aptarnavimo, Lietuvos Respublikos pilietybės, asmens tapatybę patvirtinančių dokumentų ir užsieniečių teisinės padėties; 4.5. mokėti dirbti „Microsoft Windows“ operacinėmis sistemomis ir „Microsoft Office“ raštinės programų paketu.
III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
5.1. priima ir aptarnauja asmenis Lietuvos Respublikos pilietybės, asmens tapatybę patvirtinančių dokumentų ir užsieniečių teisinės padėties klausimais; 5.2. teikia informaciją telefonu, el. paštu, raštu arba tiesiogiai į skyrių atvykusiems klientams; 5.3. priima asmenų skundus, prašymus, pareiškimus ir kitus dokumentus; 5.4. kai yra būtinybė, priima ir aptarnauja asmenis nuotolinėse darbo vietose; 5.5. pagal nustatytą tvarką vyksta pas asmenis, kurie negali patys atvykti į skyrių pateikti prašymų ar atsiimti išrašytų dokumentų.
___________ |
|
Vertinimo metodai: | |
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | (8 5) 271 71 12 |
El. paštas: | info@migracija.gov.lt |
Adresas: | L. Sapiegos g. 1, LT-10312 Vilnius |