Anykščių skyriaus Vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 61313
Skelbimo data: 2024-11-19
Skelbimas galioja iki: 2024-12-03 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos
Konkursą organizuojanti įstaiga: Viešojo valdymo agentūra
Pareigos: Anykščių skyriaus Vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 0,83
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1481,88
Darbo vieta (miestas): Anykščiai
Informacija apie įstaigą: Taikomas 3 mėnesių išbandymo laikotarpis.

Mes siūlome:
· profesinio tobulėjimo, karjeros ir mokymosi galimybes;
· lankstų darbo grafiką ir profesionalią komandą;
· darbo užmokestį, pagrįstą darbuotojo ekspertiškumu ir pastangomis;
· lengvą įsiliejimą į komandą, padedant patyrusiam kolegai;
· galimybes lengviau derinti šeimos ir darbo poreikius;
· švęsti gimtadienį tiek komandoje, tiek su artimaisiais: gimimo dieną – pusė laisvos darbo dienos;
· kas penktą darbo dieną dirbti iš namų, susitarus su savo komanda;
· empatišką organizacijos kultūrą.

Kilus klausimams dėl pareigybės ir darbo pobūdžio galite kreiptis kontaktais : Diana Skibarienė
Žmogiškųjų išteklių valdymo skyrius vyriausioji specialistė
+370 616 17491 Diana.Skibariene@uzt.lt
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
UŽIMTUMO TARNYBOS PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS
PANEVĖŽIO KLIENTŲ APTARNAVIMO DEPARTAMENTO
ANYKŠČIŲ SKYRIAUS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. administracinių paslaugų teikimas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. administracinių sprendimų priėmimas.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. darbo rinkos paslaugų teikimas ir užimtumo rėmimo ir kitų priemonių taikymas darbo ieškantiems asmenims.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. darbo rinkos paslaugų teikimas ir užimtumo rėmimo ir kitų priemonių taikymas darbo ieškantiems asmenims.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

7. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
8. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
9. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
10. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
11. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
12. Apdoroja su administracinių sprendimų priėmimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su administracinių sprendimų priėmimu susijusios informacijos apdorojimą.
13. Nagrinėja prašymus ir skundus sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo, rengia administracinius sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų ir skundų sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų ir atsakymų rengimą.
14. Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą, jei tai susiję su administracinio sprendimo priėmimo vykdymu.
15. Rengia ir teikia informaciją su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
16. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais klausimais.
17. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių sprendimų priėmimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl administracinių sprendimų priėmimo rengimą.
18. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
19. Teikia darbo rinkos paslaugas darbo ieškantiems asmenims atvejo vadybos principu vadovaudamasis darbo rinkos paslaugų teikimą reglamentuojančiais teisės aktais.
20. Bendradarbiauja su socialiniais partneriais dėl pagalbos darbo ieškantiems asmenims ir teikia įdarbinimo su pagalba paslaugas darbo ieškantiems asmenims.
21. Stebi darbo ieškančio asmens susidomėjimą veikla, savijautą, naujų socialinės bei darbinės veiklos įgūdžių atsiradimą ir jau turimų išsaugojimą bei numato jų panaudojimo galimybes.
22. Motyvuoja, siekiant nusistatyti prioritetus grįžti į darbo rinką ar dalyvauti joje, taiko motyvavimo stiprinimo ir palaikymo priemones.
23. Vertina savo suteiktų darbo rinkos paslaugų darbo ieškantiems asmenims veiksmingumą, nustato papildomų paslaugų poreikį, prireikus organizuoja papildomų paslaugų įgyvendinimą.
24. Pavaduoja kitą Anykščių skyriaus darbuotoją, jam nesant darbe.

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

25. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
25.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
25.2. studijų kryptis – socialinis darbas (arba);
25.3. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
25.4. studijų kryptis – psichologija (arba);
25.5. studijų kryptis – žmonių išteklių vadyba (arba);
arba:
25.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
25.7. darbo patirties sritis – klientų/asmenų aptarnavimo srityje;
25.8. darbo patirtis srityje – 1 metai;

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

26. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
26.1. vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis;
26.2. organizuotumas - 3 lygis;
26.3. patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
26.4. analizė ir pagrindimas - 3 lygis;
26.5. komunikacija - 4 lygis.
27. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
27.1. informacijos valdymas - 3 lygis;
27.2. orientacija į aptarnaujamą asmenį - 3 lygis;
27.3. konfliktų valdymas - 3 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Žmogiškųjų išteklių valdymo skyrius Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Gražina Čekolytė
Telefonas: +37067286453
El. paštas: grazina.cekolyte@vva.gov.lt
Adresas: Vilnius, Šventaragio g. 2
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.