Šeštadienis, gruodžio 06 d.

Aplinkos ir klimato kaitos skyriaus patarėjas (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 64575
Skelbimo data: 2025-10-16
Skelbimas galioja iki: 2025-10-30 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Klaipėdos miesto savivaldybės administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Klaipėdos miesto savivaldybės administracija
Pareigos: Aplinkos ir klimato kaitos skyriaus patarėjas (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 2,00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 3570,80
Darbo vieta (miestas): Klaipėda
Informacija apie įstaigą: Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos adresas Liepų g. 11, 92138 Klaipėda, įstaigos kodas 188710823. Daugiau apie Klaipėdos miesto savivaldybę galite sužinoti apsilankę Savivaldybės internetinėje svetainėje www.klaipeda.lt/lt.

Siekiant patikrinti, ar asmuo yra tinkamas eiti valstybės tarnautojo pareigas ir ar valstybės tarnautojo pareigos tinka asmeniui, nustatomas 3 mėnesių išbandymo terminas.
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
KLAIPĖDOS MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
MIESTO VYSTYMO IR PRIEŽIŪROS DEPARTAMENTO
APLINKOS IR KLIMATO KAITOS SKYRIAUS
PATARĖJO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – VIII pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. administracinių paslaugų teikimas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. Ūkio subjektų planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai vertinimo ar atrankos informacijos nagrinėjimas. Prisitaikymo prie klimato kaitos planų rengimas ar keitimas.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. Skyriui priskirtų įmonių ir įstaigų veiklos priežiūra.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

7. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
8. Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
9. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
10. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
11. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
12. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
13. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
14. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros rengimą.
15. Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą.
16. Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
17. Rengia ir teikia informaciją su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
18. Rengia ir teikia pasiūlymus su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais klausimais.
19. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
20. Teikia pasiūlymų projektus dėl teritorijų planavimo dokumentų sprendinių derinimo.
21. Teikia išvadas dėl statybą leidžiančių dokumentų išdavimo pagal kompetencijas, patvirtintas Administracijos direktoriaus įsakymu.
22. Dalyvauja planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai vertinimo ir atrankos dėl poveikio aplinkai vertinimo procesuose ir teikia išvadų bei pasiūlymų projektus.
23. Nagrinėja ir derina paraiškas taršos integruotos prevencijos ir kontrolės leidimams gauti.
24. Rengia savivaldybės prisitaikymo prie klimato kaitos planus, jų atnaujinimą, koordinuoja esamų ir planuojamų prisitaikymo prie klimato kaitos priemonių savivaldybėje įgyvendinimą, teikia valstybinei institucijai nustatytą informaciją apie klimato kaitos pasekmes.
25. Pavaduoja kitus skyriaus darbuotojus jiems laikinai negalint eiti pareigų, išskyrus atostogų vaikui prižiūrėti laikotarpiu.

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

26. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
26.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
26.2. studijų kryptis – aplinkotyra (arba);
26.3. studijų kryptis – aplinkos inžinerija (arba);
26.4. studijų kryptis – biologija (arba);
26.5. studijų kryptis – ekologija (arba);
arba:
26.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
26.7. darbo patirties sritis – aplinkos apsaugos srities patirtis;
26.8. darbo patirtis srityje – 2 metai;

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

27. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
27.1. vertės visuomenei kūrimas - 4 lygis;
27.2. organizuotumas - 4 lygis;
27.3. patikimumas ir atsakingumas - 4 lygis;
27.4. analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
27.5. komunikacija - 5 lygis.
28. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
28.1. informacijos valdymas - 4 lygis.
29. Profesinė kompetencija:
29.1. finansų valdymas ir apskaita - 4 lygis;
29.2. viešųjų pirkimų išmanymas - 4 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Teisės ir personalo skyriaus Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Giedrė Gustienė
Telefonas: +37046396448
El. paštas: giedre.gustiene@klaipeda.lt
Adresas: Liepų g. 11, LT-91502 Klaipėda
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.