Apskaitos skyriaus specialistas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 97273
Skelbimo data: 2024-06-21
Skelbimas galioja iki: 2024-07-08 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Tauragės rajono savivaldybės administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Tauragės rajono savivaldybės administracija
Pareigos: Apskaitos skyriaus specialistas
Pareiginės algos koeficientas: 1,00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1785,40
Darbo vieta (miestas): Tauragė
Informacija apie įstaigą: Taikomas bandomasis laikotarpis.

El. p.: agne.jurkauske@taurage.lt
Pareigybės aprašymas:

PATVIRTINTA

Tauragės rajono savivaldybės administracijos

direktoriaus 2024 m. d. įsakymu Nr.

APSKAITOS SKYRIAUS SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

1. Apskaitos skyriaus (toliau – Skyrius) specialisto pareigybė yra priskiriama specialistų grupei.

2. Pareigybės lygis – B.

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą, įgytą iki 2009 metų, ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų, viešojo administravimo, ekonomikos, finansų ar apskaitos studijų krypties;

3.2. išmanyti biudžeto ir nebiudžetinių fondų tvarkymo taisykles, biudžetinių įstaigų finansinės apskaitos taisykles ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius biudžetinių įstaigų finansinės apskaitos tvarkymą ir finansinės atskaitomybės sudarymą;

3.3. sugebėti rengti ir redaguoti analitinius dokumentus, gebėti taikyti teisės aktų rengimo taisykles;

3.4. išmanyti dokumentų rengimo taisykles, mokėti dirbti kompiuteriu (Microsoft Office programiniu paketu).

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

4.1. užtikrina ūkinių-finansinių operacijų pagrindimą juridinę galią turinčiais dokumentais ir buhalterinių įrašų teisingumą;

4.2. apskaito administracijos 01 programos asignavimus (savarankiškoms funkcijoms vykdyti) pagal priemones, valstybės funkcijas ir ekonominius straipsnius. Veda Administracijos strateginio plano priemonių „Vietinė rinkliava už atliekų tvarkymą“, Užimtumo didinimo programa“ apskaitą. Apskaito Administracijos darbuotojų dienpinigių ir kitų komandiruočių išlaidas ir vykdo administracijos direktoriaus įsakymu jam priskirtų apskaityti projektų apskaitą (ne daugiau kaip dviejų projektų):

4.2.1. vykdo gautų sąskaitų faktūrų apskaitą ir apmokėjimą;

4.2.2. kasdien kontroliuoja priskirtų apskaityti programų lėšų banko sąskaitos apyvartas, tikrina, ar visi atlikti pavedimai yra įvykdyti, o šių sąskaitų bankinius išrašus formuoja į bylas;

4.2.3. pasibaigus ketvirčiui, iš apskaitos programos atspausdina balansinių sąskaitų ketvirčio apyvartas, patikrintas ir pasirašytas, formuoja į bylas pagal patvirtintą bylų nomenklatūrą;

4.2.4. pasibaigus ketvirčiui, suformuoja pavestų apskaityti programų bandomąjį balansą ataskaitinei datai, patikrina jo teisingumą ir pasirašytą pateikia Skyriaus vedėjui iki kito mėnesio 20 dienos;

4.2.5. kontroliuoja priskirtų apskaityti asignavimų sutarčių vykdymą ir, esant nukrypimams, informuoja Skyriaus vedėją ir administracijos direktorių;

4.2.6. ruošia pavestų apskaityti programų lėšų panaudojimo analizę;

4.2.7. vadovaudamasis administracijos direktoriaus einamiesiems metams patvirtinta bylų nomenklatūra, formuoja į bylas apskaitos dokumentus;

4.2.8. vadovaudamasis administracijos direktoriaus įsakymu patvirtintomis Finansų kontrolės taisyklėmis, vykdo einamąją finansų kontrolę;

4.2.9. ruošia pagal atskiras finansavimo sutartis su ministerijomis pavestų apskaityti lėšų panaudojimo ataskaitas;

4.2.10. prasidėjus naujiems finansiniams metams, pagal savivaldybės tarybos patvirtintas programas paruošia pavestų apskaityti programų biudžeto programos sąmatas einamiems finansiniams metams ir jas pateikia Skyriaus vedėjui per 10 dienų nuo savivaldybės tarybos sprendimo priėmimo;

4.2.11. priskirtų apskaityti programų lėšų paruoštas sąmatas įveda į finansinės apskaitos programą;

4.2.12. metų eigoje prireikus perkelti pavestų apskaityti programų asignavimus iš vieno ekonominio straipsnio į kitą ar iš ketvirčio į ketvirtį, nustatytais terminais pateikia prašymus Finansų skyriaus darbuotojui, kuris vykdo sąmatų pakeitimus;

4.2.13. ruošia pagal priskirtas programas Administracijos biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ataskaitas ir teikia jas Skyriaus vedėjui nustatytais terminais;

4.3. pirkėjams išrašo sąskaitas faktūras už suteiktas komunalines, ryšių ir kt. paslaugas, vykdo jų apskaitą;

4.4. išskirsto PVM sąskaitas faktūras, gautas už ryšių ir komunalines paslaugas, pagal savivaldybės administracijos padalinius;

4.5. tvarko skyriaus archyvą, nustatyta tvarka finansinius dokumentus perduoda savivaldybės archyvui;

4.6. gautas iš tiekėjų PVM sąskaitas faktūras skenuoja ir kelia į duomenų valdymo sistemą „Kontora“;

4.7. dalyvauja įvairių komisijų veikloje;

4.8. vykdo kitus, nenuolatinio pobūdžio su Skyriaus veikla susijusius pavedimus, Skyriaus vedėjo žodinius ir raštiškus pavedimus.

____________________________

Susipažinau:

______________________

(parašas)

______________________

(vardas, pavardė)

______________________

(data)

Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: +370-446-62816
El. paštas: savivalda@taurage.lt
Adresas: Respublikos g. 2, 72255 Tauragė
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.