Aptarnavimo skyriaus klientų aptarnavimo specialistas (darbo užmokestis atskaičiavus mokesčius 523 Eur; darbo vieta Kėdainiuose)
Skelbimo nr.: | 60206 |
---|---|
Skelbimo data: | 2019-08-27 |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Migracijos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos |
Pareigos: | Aptarnavimo skyriaus klientų aptarnavimo specialistas (darbo užmokestis atskaičiavus mokesčius 523 Eur; darbo vieta Kėdainiuose) |
Pareigybės aprašymas: | |
PATVIRTINTA Migracijos departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos direktoriaus 2019 m. vasario 22 d. įsakymu Nr. 3K-33 APTARNAVIMO SKYRIAUS KLIENTŲ APTARNAVIMO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA 1. Aptarnavimo skyriaus (toliau – skyrius) klientų aptarnavimo specialistas, darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, yra specialistų grupės pareigybė. 2. Pareigybės lygis – A2. 3. Pareigybės paskirtis – vykdyti tinkamą klientų aptarnavimą Migracijos departamente prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos (toliau – Migracijos departamentas). 4. Pareigybės pavaldumas – šias pareigas einantis darbuotojas yra tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui. II SKYRIUS SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus: 5.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą; urėti ne žemesnį kaip aukštąjį išsilavinimą; 5.2. mokėti anglų ir (arba) rusų kalbą B2 lygiu; 5.3. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius klientų aptarnavimo, Lietuvos Respublikos pilietybės, asmens tapatybę patvirtinančių dokumentų ir užsieniečių teisinės padėties; 5.4. mokėti dirbti „Microsoft Windows“ operacinėmis sistemomis ir „Microsoft Office“ raštinės programų paketu.
III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 7. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas vykdo šias funkcijas: 6.1. telefonu, el. paštu ar kitomis telekomunikacijos priemonėmis teikia klientams informaciją, susijusią su Migracijos departamento teikiamomis paslaugomis; 6.2. apdoroja ir rengia su paslaugų teikimu ir klientų aptarnavimu susijusią informaciją; 6.3. analizuoja klientų dažniausiai užduodamus klausimus, skundus, susijusius su Migracijos departamento teikiamomis paslaugomis ir klientų aptarnavimu; 6.4. teikia pasiūlymus skyriaus vedėjui dėl klientams teikiamos informacijos, Migracijos departamento interneto svetainių, darbuotojų žinių bazės atnaujinimo ar papildymo; 6.5. atnaujina Migracijos departamento interneto svetainių, darbuotojų žinių bazės informaciją; 6.6. analizuoja klientų srautus ir teikia pasiūlymus skyriaus vedėjui su paslaugų teikimu ir klientų aptarnavimu, darbo procesų optimizavimu susijusiais klausimais; 6.7. užtikrina vienodo informacijos teikimo Migracijos departamente standarto įgyvendinimą; 6.8. įgyvendina klientų pasitenkinimo Migracijos departamento teikiamomis paslaugomis vertinimo priemones; 6.9. pagal kompetenciją nagrinėja klientų skundus, prašymus, pareiškimus, rengia atsakymų, raštų projektus; 6.10. kuruoja naujus skyriaus darbuotojus, teikia pasiūlymus dėl mokymų programų; 6.11. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio pavedimus. ___________________________ |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Adresas: | L. Sapiegos g. 1, LT-10312 Vilnius |
Telefonas: | (8 5) 271 71 12 |
El. paštas: | info@migracija.gov.lt |