Aptarnavimo skyriaus klientų informavimo specialistas
Skelbimo nr.: | 69727 |
---|---|
Skelbimo data: | 2021-03-29 |
Konkursą inicijuojanti įstaig: | Migracijos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | |
Pareigos: | Aptarnavimo skyriaus klientų informavimo specialistas |
Pareiginės algos koeficientas: | 6.00 |
Darbo vieta (miestas): | Kėdainiai |
Pareigybės aprašymas: | |
APTARNAVIMO SKYRIAUS KLIENTŲ INFORMAVIMO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA 1. Aptarnavimo skyriaus (toliau – skyrius) klientų informavimo specialistas, darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, yra specialistų grupės pareigybė. 2. Pareigybės lygis – A2. 3. Pareigybės pavaldumas – šias pareigas einantis darbuotojas yra tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui. II SKYRIUS SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 4. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus: 4.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą; 4.2. mokėti anglų arba rusų kalbą B2 lygiu; 4.3. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius klientų aptarnavimo, Lietuvos Respublikos pilietybės, asmens tapatybę patvirtinančių dokumentų ir užsieniečių teisinės padėties klausimus; 4.4. mokėti dirbti „Microsoft Windows“ operacinėmis sistemomis ir „Microsoft Office“ raštinės programų paketu. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 5. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas vykdo šias funkcijas: 5.1. telefonu, el. paštu ar kitomis telekomunikacijos priemonėmis teikia klientams informaciją, susijusią su Migracijos departamento teikiamomis paslaugomis; 5.2. apdoroja ir rengia su paslaugų teikimu ir klientų aptarnavimu susijusią informaciją; 5.3. analizuoja klientų dažniausiai užduodamus klausimus, skundus, susijusius su Migracijos departamento teikiamomis paslaugomis ir klientų aptarnavimu; 5.4. teikia pasiūlymus skyriaus vedėjui dėl klientams teikiamos informacijos, Migracijos departamento interneto svetainių, darbuotojų žinių bazės atnaujinimo ar papildymo; 5.5. analizuoja klientų srautus ir teikia pasiūlymus skyriaus vedėjui su paslaugų teikimu ir klientų aptarnavimu, darbo procesų optimizavimu susijusiais klausimais; 5.6. užtikrina vienodos informacijos teikimo Migracijos departamente standarto įgyvendinimą; 5.7. įgyvendina klientų pasitenkinimo Migracijos departamento teikiamomis paslaugomis vertinimo priemones; 5.8. pagal kompetenciją nagrinėja klientų skundus, prašymus, pareiškimus, rengia atsakymų, raštų projektus; 5.9. kuruoja naujus skyriaus darbuotojus, teikia pasiūlymus dėl mokymų programų; 6. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su Migracijos departamento veikla susijusius pavedimus. |
|
Informacija apie įstaigą: | Pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas 6–6,6; nuo 1062 iki 1168,2 Eur neatskaičiavus mokesčių, atsižvelgiant į darbuotojo profesinio darbo patirtį. Darbo vieta Kėdainiuose. |
Vertinimo metodai: | |
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | (8 5) 271 71 12 |
El. paštas: | info@migracija.gov.lt |
Adresas: | L. Sapiegos g. 1, LT-10312 Vilnius |