Aptarnavimo skyriaus klientų informavimo specialistas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 69727
Skelbimo data: 2021-03-29
Konkursą inicijuojanti įstaig: Migracijos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: Aptarnavimo skyriaus klientų informavimo specialistas
Pareiginės algos koeficientas: 6.00
Darbo vieta (miestas): Kėdainiai
Pareigybės aprašymas:

APTARNAVIMO SKYRIAUS KLIENTŲ INFORMAVIMO SPECIALISTO

PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Aptarnavimo skyriaus (toliau – skyrius) klientų informavimo specialistas, darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, yra specialistų grupės pareigybė.

2. Pareigybės lygis – A2.

3. Pareigybės pavaldumas – šias pareigas einantis darbuotojas yra tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

4. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

4.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;

4.2. mokėti anglų arba rusų kalbą B2 lygiu;

4.3. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius klientų aptarnavimo, Lietuvos Respublikos pilietybės, asmens tapatybę patvirtinančių dokumentų ir užsieniečių teisinės padėties klausimus;

4.4. mokėti dirbti „Microsoft Windows“ operacinėmis sistemomis ir „Microsoft Office“ raštinės programų paketu.

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

5. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas vykdo šias funkcijas:

5.1. telefonu, el. paštu ar kitomis telekomunikacijos priemonėmis teikia klientams informaciją, susijusią su Migracijos departamento teikiamomis paslaugomis;

5.2. apdoroja ir rengia su paslaugų teikimu ir klientų aptarnavimu susijusią informaciją;

5.3. analizuoja klientų dažniausiai užduodamus klausimus, skundus, susijusius su Migracijos departamento teikiamomis paslaugomis ir klientų aptarnavimu;

5.4. teikia pasiūlymus skyriaus vedėjui dėl klientams teikiamos informacijos, Migracijos departamento interneto svetainių, darbuotojų žinių bazės atnaujinimo ar papildymo;

5.5. analizuoja klientų srautus ir teikia pasiūlymus skyriaus vedėjui su paslaugų teikimu ir klientų aptarnavimu, darbo procesų optimizavimu susijusiais klausimais;

5.6. užtikrina vienodos informacijos teikimo Migracijos departamente standarto įgyvendinimą;

5.7. įgyvendina klientų pasitenkinimo Migracijos departamento teikiamomis paslaugomis vertinimo priemones;

5.8. pagal kompetenciją nagrinėja klientų skundus, prašymus, pareiškimus, rengia atsakymų, raštų projektus;

5.9. kuruoja naujus skyriaus darbuotojus, teikia pasiūlymus dėl mokymų programų;

6. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su Migracijos departamento veikla susijusius pavedimus.

Informacija apie įstaigą: Pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas 6–6,6;
nuo 1062 iki 1168,2 Eur neatskaičiavus mokesčių, atsižvelgiant į darbuotojo profesinio darbo patirtį. Darbo vieta Kėdainiuose.
Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: (8 5) 271 71 12
El. paštas: info@migracija.gov.lt
Adresas: L. Sapiegos g. 1, LT-10312 Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.