Architektūros ir geodezijos skyriaus vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 61080
Skelbimo data: 2024-10-26
Skelbimas galioja iki: 2024-11-11 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Tauragės rajono savivaldybės administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Tauragės rajono savivaldybės administracija
Pareigos: Architektūros ir geodezijos skyriaus vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 0,96
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1713,98
Darbo vieta (miestas): Tauragė
Informacija apie įstaigą: Pareigybei taikomas 3 mėn. bandomasis laikotarpis.

Informacija dėl atrankos:

El. p.: agne.jurkauske@taurage.lt
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
ARCHITEKTŪROS IR GEODEZIJOS SKYRIAUS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. administracinių sprendimų priėmimas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. administracinių paslaugų teikimas.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. Politikos formavimas urbanistikos ir kraštotvarkos srityse.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. Topografinių ir inžinerinių tinklų planų derinimas, statinių naudojimo priežiūra.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

7. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
8. Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
9. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
10. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
11. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
12. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
13. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
14. Apdoroja su administracinių sprendimų priėmimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su administracinių sprendimų priėmimu susijusios informacijos apdorojimą.
15. Nagrinėja prašymus ir skundus sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo, rengia administracinius sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų ir skundų sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų ir atsakymų rengimą.
16. Organizuoja administracinių sprendimų priėmimo procesą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų priėmimo proceso organizavimą.
17. Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą, jei tai susiję su administracinio sprendimo priėmimo vykdymu.
18. Rengia ir teikia informaciją su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
19. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių sprendimų priėmimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl administracinių sprendimų priėmimo rengimą.
20. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais klausimais.
21. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
22. Nagrinėja prašymus statybos leidimų ir statybos valstybinės priežiūros informacinėje sistemoje ,,Infostatyba, išduoda statybą leidžiančius dokumentus Statybos įstatymo nustatyta tvarka.
23. Tikrina, derina topografinius ir inžinerinių tinklų planus.
24. Išduoda pažymas apie pastato (patalpų) naudojimą pagal Nekilnojamojo turto registre įregistruotą paskirtį bei pažymas apie naujai suformuotų nekilnojamojo turto kadastro objektų (statinių ar patalpų) galimybę naudoti pagal paskirtį.
25. Pildo asbesto turinčių gaminių inventorizacijos ataskaitas, kaupia duomenis apie asbesto gaminių turinčius statinius ir juose esantį asbesto turinčių gaminių kiekį.
26. Dalyvauja įgyvendinant Savivaldybės kraštovaizdžio politiką, teikia Savivaldybės administracijos direktroiui pasiūlymus dėl architektūros ir kraštovaizdžio formavimo principų ir jų realizavimo Savivaldybės teritorijoje.
27. Funkcijos patvirtintos 1996.03.19 Statybos įstatymas Nr.: I-1240. Atlieka gyvenamųjų namų ir kitų statinių, nurodytų Statybos įstatyme, naudojimo priežiūrą. Dalyvauja pastatų, patalpų apžiūroje nustatant jų būklę.

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

28. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
28.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
28.2. studijų kryptis – aplinkos inžinerija (arba).
28.3. studijų kryptis – statybos inžinerija (arba).
28.4. studijų kryptis – architektūra (arba).
28.5. studijų kryptis – kraštovaizdžio architektūra (arba).

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

29. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
29.1. vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis;
29.2. organizuotumas - 3 lygis;
29.3. patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
29.4. analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
29.5. komunikacija - 3 lygis.
30. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
30.1. informacijos valdymas - 3 lygis;
30.2. kontrolės ir priežiūros proceso valdymas - 3 lygis.
31. Profesinė kompetencija:
31.1. informacinių technologijų valdymas - 3 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Teisės skyriaus Viešojo administravimo specialistas
Vardas, Pavardė: Agnė Jurkauskė
Telefonas: +37060120314
El. paštas: agne.jurkauske@taurage.lt
Adresas: Respublikos g. 2, 72255 Tauragė
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.