Architektūros ir teritorijų planavimo skyriaus Vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)
Skelbimo nr.: | 57756 | ||||
---|---|---|---|---|---|
Skelbimo data: | 2023-11-08 | ||||
Skelbimas galioja iki: | 2023-11-22 (imtinai) | ||||
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Neringos savivaldybės administracija | ||||
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Viešojo valdymo agentūra | ||||
Pareigos: | Architektūros ir teritorijų planavimo skyriaus Vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas) | ||||
Pareiginės algos koeficientas: | 12.00 | ||||
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 2,232.00 | ||||
Darbo vieta (miestas): | Neringa | ||||
Informacija apie įstaigą: | |||||
Pareigybės aprašymas: | |||||
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. administracinių paslaugų teikimas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1.
sprendimų įgyvendinimas;
4.2.
priežiūra ir kontrolė.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. žemės tvarkymas, žemės administravimas, žemėtvarkos planavimas.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1.
žemės apskaita, žemės tvarkymas, žemės administravimas, žemėtvarkos planavimas;
6.2.
žemėtvarkos srityje.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
8. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
9. Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
10. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
11. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
12. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
13. Apdoroja su sprendimų įgyvendinimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su sprendimų įgyvendinimu susijusios informacijos apdorojimą.
14. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų vykdymo, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
15. Organizuoja sprendimų įgyvendinimo procesą arba prireikus koordinuoja sprendimų įgyvendinimo proceso organizavimą.
16. Rengia ir teikia informaciją su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
17. Rengia ir teikia pasiūlymus su sprendimų įgyvendinimu susijusiais klausimais.
18. Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą, jei tai susiję su sprendimo įgyvendinimo vykdymu.
19. Apdoroja su priežiūra ir (ar) kontrole susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
20. Prižiūri su priežiūros ir (ar) kontrolės veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su priežiūros ir (ar) kontrolės veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
21. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl priežiūros ir (ar) kontrolės arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl priežiūros ir (ar) kontrolės rengimą.
22. Atlieka priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas arba prireikus koordinuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklų atlikimą.
23. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
24. Nagrinėja asmenų prašymus perduoti neatlygintinai naudotis arba išnuomoti valstybinės žemės sklypus, kuriuos Savivaldybė valdo patikėjimo teise.
25. Vykdo sprendimų priėmimą, sutarčių sudarymą/keitimą valstybinės žemės nuomos ir panaudos klausimais.
26. Vykdo prašymų nagrinėjimą, sprendimų priėmimą sutikimų išdavimui įkeičiant valstybinės žemės nuomos teisę. (rengia asmenims sutikimų dėl valstybinės žemės sklypų nuomos teisių ir pareigų perleidimo ar įkeitimo projektus).
27. Pagal kompetenciją nagrinėja ir dalyvauja nagrinėjant piliečių, kitų asmenų, įstaigų ir institucijų pateiktus prašymus, paklausimus, pareiškimus ir skundus, dėl žemės nuomos ir panaudos ir juos konsultuoja bei rengia ir dalyvauja rengiant atsakymus į juos.
28. Pagal kompetenciją dalyvauja pasitarimuose, Savivaldybės ir kitų įstaigų organizuojamuose pasitarimuose, posėdžiuose ir komisijų veikloje bei Taryboje.
29. Rengia sprendimų projektus, dėl žemės sklypų dalių nustatymo. Pagal kompetenciją dalyvauja rengiant Skyriaus vedėjo teisės aktų projektus.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
30. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
30.1.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
30.2.
studijų kryptis – aplinkos inžinerija (arba);
30.3.
studijų kryptis – matavimų inžinerija (arba);
30.4.
studijų kryptis – mechanikos inžinerija (arba);
30.5.
studijų kryptis – teisė;
arba:
30.6.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
30.7.
darbo patirties sritis – žemėtvarkos patirtis;
30.8.
darbo patirtis srityje – 1 metai;
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
31. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
31.1.
vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis;
31.2.
organizuotumas - 3 lygis;
31.3.
patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
31.4.
analizė ir pagrindimas - 3 lygis;
31.5.
komunikacija - 4 lygis.
32. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
32.1.
informacijos valdymas - 3 lygis;
32.2.
orientacija į aptarnaujamą asmenį - 3 lygis;
32.3.
kontrolės ir priežiūros proceso valdymas - 3 lygis.
|
|||||
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Atrankos modulį) | ||||
Pareigos: | Atrankų skyriaus Vyriausiasis specialistas | ||||
Vardas, Pavardė: | Rūta Rudzkienė | ||||
Telefonas: | +37052718902; +37067285217 | ||||
El. paštas: | ruta.rudzkiene@vva.gov.lt | ||||
Adresas: | Vilnius, Šventaragio g. 2 | ||||