Architektūros ir teritorijų planavimo skyriaus vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 59602
Skelbimo data: 2024-06-10
Skelbimas galioja iki: 2024-06-25 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Ukmergės rajono savivaldybės administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Ukmergės rajono savivaldybės administracija
Pareigos: Architektūros ir teritorijų planavimo skyriaus vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 1,20
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 2142,48
Darbo vieta (miestas): Ukmergė
Informacija apie įstaigą: Taikomas 3 mėnesių išbandymo terminas.
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
UKMERGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
ARCHITEKTŪROS IR TERITORIJŲ PLANAVIMO SKYRIAUS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. administracinių sprendimų priėmimas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. administracinių paslaugų teikimas.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. teritorijų planavimas, architektūra, statyba.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. teritorijų planavimas, architektūra, statyba.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

7. Apdoroja su administracinių sprendimų priėmimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su administracinių sprendimų priėmimu susijusios informacijos apdorojimą.
8. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
9. Nagrinėja prašymus ir skundus sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo, rengia administracinius sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų ir skundų sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų ir atsakymų rengimą.
10. Organizuoja administracinių sprendimų priėmimo procesą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų priėmimo proceso organizavimą.
11. Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą, jei tai susiję su administracinio sprendimo priėmimo vykdymu.
12. Rengia ir teikia informaciją su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
13. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais klausimais.
14. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių sprendimų priėmimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl administracinių sprendimų priėmimo rengimą.
15. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
16. Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
17. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
18. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
19. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
20. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
21. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
22. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
23. Nustato ir išduoda specialiuosius architektūros reikalavimus. Išduoda ir tvirtina teritorijų planavimo dokumentams rengti išduodamas planavimo sąlygas ir sąlygų sąvadus.
24. Koordinuoja savivaldybės lygmens ir vietovės lygmens teritorijų planavimo dokumentų rengimą ir dalyvauja jo procese. Dalyvauja rengiant rajono teritorijos raidos analizę ir prognozes, programas ir projektus. Teikia pasiūlymus dėl skyriaus darbo žemėtvarkos srityje.
25. Derina mažosios architektūros elementų, teritorijų sutvarkymo, reklamos, kraštovaizdžio tvarkymo, tvarkybos projektus. Dalyvauja kraštovaizdžio politikos formavimo, apsaugos, tvarkymo, naudojimo ir planavimo procese.
26. Dirba su informacinėmis sistemomis Infostatyba, TPDRIS, TPDR, ŽPDRIS,KPEPIS.
27. Teisės aktų nustatyta tvarka priima dokumentus bei išduoda leidimus statinio statybai. Dalyvauja baigto statinio pripažinimo tinkamu naudoti komisijų darbe. Tvarko duomenis statybos leidimų informacinėje sistemoje Infostatyba. Kaupia statybą leidžiančių dokumentų išdavimo archyvą. Atlieka viešinimo procedūras informacinėje sistemoje Infostatyba..

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

28. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
28.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
28.2. studijų kryptis – architektūra (arba);
arba:
28.3. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
28.4. darbo patirties sritis – architektūros srities patirtis;
28.5. darbo patirtis srityje – 1 metai;
29. Transporto priemonių pažymėjimai:
29.1. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

30. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
30.1. komunikacija - 3 lygis;
30.2. analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
30.3. patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
30.4. organizuotumas - 3 lygis;
30.5. vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis.
31. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
31.1. kontrolės ir priežiūros proceso valdymas - 3 lygis;
31.2. informacijos valdymas - 3 lygis.
32. Profesinė kompetencija:
32.1. veiklos planavimas - 3 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Teisės ir personalo skyriaus Vedėjo pavaduotojas
Vardas, Pavardė: Kristina Bagdonavičienė
Telefonas: +37034060346
El. paštas: kristina.bagdonaviciene@ukmerge.lt
Adresas: Kęstučio a., 3, 20114 Ukmergė
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.