Architektūros ir teritorijų planavimo skyriaus Vyriausiasis specialistas (žemėtvarkininkas) (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 60034
Skelbimo data: 2024-07-15
Skelbimas galioja iki: 2024-07-29 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Neringos savivaldybės administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Viešojo valdymo agentūra
Pareigos: Architektūros ir teritorijų planavimo skyriaus Vyriausiasis specialistas (žemėtvarkininkas) (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 1,26
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 2249,60
Darbo vieta (miestas): Neringa
Informacija apie įstaigą: Neringos savivaldybės administracija ieško kolektyvo nario, norinčio dirbti prasmingą ir atsakingą darbą. Siūlome stabilią darbo vietą, dinamišką, komandinį darbą, galimybę kelti kvalifikaciją bei dalį darbo laiko dirbti nuotoliniu būdu, dalinę išlaidų kompensaciją už patirtas kelionės išlaidas į/iš darbo.Taikomas 3 mėnesių išbandymo terminas. Darbuotojai yra apdrausti civilinės atsakomybės draudimu.Reikia daugiau informacijos apie įstaigą ar darbo pobūdį? Drąsiai kreipkitės į Neringos savivaldybės administracijos Architektūros ir teritorijų planavimo skyriaus vedėją Laimoną Bogušą, el. paštas: laimonas.bogusas@neringa.lt
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
NERINGOS SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
ARCHITEKTŪROS IR TERITORIJŲ PLANAVIMO SKYRIAUS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. administracinių paslaugų teikimas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra;
4.2. pagalba valstybės ar vietos valdžią įgyvendinantiems asmenims atliekant jiems nustatytas funkcijas, išskyrus vidaus administravimo funkcijas, kaip jos apibrėžtos Viešojo administravimo įstatyme.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. prašymų išduoti sutikimus susijusius su statytojo teisės įgyvendinim, susisiekimo komunikacijų, inžinerinių tinklų tiesimu valstybėnėje žemėje, kurioje nesuformuoti žemės sklypai nagrinėjimas ir sutikimų išavimas.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. prašymų išduoti sutikimus statyti statinius valstybinės žemės reikšmės paviršiniuose vandens telikiniuose nagrinėjimas ir sutikimų išdavimas. Prašymų dėl teritorijų, kuriose taikomos specialiosios žemės naudojimo sąlygos, nustatymo nagrinėjimas;
6.2. servitutų nustatymai sandoriais atlyginimo už galimybę statyti statinius ar įrenginius išnuomotame valstybinės žemės sklype, apskaičiavimas.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

7. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
8. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
9. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
10. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
11. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
12. Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą.
13. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
14. Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
15. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros rengimą.
16. Rengia ir teikia informaciją su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
17. Dalyvauja pagal kompetenciją darbo grupių, komisijų veikloje.
18. Konsultuoja priskirtos srities klausimais ir (ar) priima, aptarnauja asmenis ir (ar) informuoja visuomenę apie valstybės ar vietos valdžią įgyvendinančių asmenų veiklą.
19. Rengia ar dalyvauja rengiant pagal kompetenciją teisės aktų projektus arba prireikus koordinuoja pagal kompetenciją teisės aktų projektų rengimą.
20. Rengia dokumentus su valstybės ar vietos valdžią įgyvendinančių asmenų kompetencija susijusiais klausimais arba prireikus koordinuoja dokumentų su valstybės ar vietos valdžią įgyvendinančių asmenų kompetencija susijusiais klausimais rengimą.
21. Sistemina, analizuoja įstatymus, kitus norminius teisės aktus bei kitą informaciją pagal kompetenciją ir teikia pasiūlymus ir (ar) išvadas arba prireikus koordinuoja įstatymų, kitų norminių teisės aktų bei kitos informacijos pagal kompetenciją sisteminimą, analizavimą ir pasiūlymų ir (ar) išvadų teikimą.
22. Konsultuoja, teikia metodinę pagalbą priskirtos srities klausimais.
23. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
24. Organizuoja ir kooridnuoja žemės sklypų planų su nustatytais žemės sklypų ribų posūkio taškais ir riboženklių koordinatėmis valstybinėje koordinačių sistemoje rengimą, kadastro duomenų teikimą Lietuvos Respublikos nekilnojamojo turto kadastro nuostatų nustatyta tvarka.
25. Nagrinėja dokumentus ir prašymus, susijusius su naudojimosi žemės sklypu tvarkos nustatymu arba pastatams eksploatuoti tenkančių žemės sklypo dalių išskyrimu.
26. Teikia siūlymus ir rengia dokumentus dėl valstybinės reikšmės miškų plotų schemų keitimo ir miško žemės pavertimo kitomis naudmenomis teisės aktų nustatyta tvarka.
27. Vykdo funkcijas žemės tvarkymo, žemėtvarkos ir teritorijų planavimo procesuose.
28. Vykdo sprendimų priėmimą, sutarčių sudarymą/keitimą valstybinės žemės nuomos ir panaudos klausimais.

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

29. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
29.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
29.2. studijų kryptis – aplinkos inžinerija (arba);
29.3. studijų kryptis – matavimų inžinerija (arba);
29.4. studijų kryptis – statybos inžinerija (arba);
arba:
29.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
29.6. darbo patirties sritis – žemėtvarkos patirtis;
29.7. darbo patirtis srityje – 1 metai;

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

30. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
30.1. vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis;
30.2. organizuotumas - 3 lygis;
30.3. patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
30.4. analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
30.5. komunikacija - 3 lygis.
31. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
31.1. informacijos valdymas - 3 lygis;
31.2. orientacija į aptarnaujamą asmenį - 3 lygis;
31.3. kontrolės ir priežiūros proceso valdymas - 3 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Žmogiškųjų išteklių valdymo skyrius Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Rūta Rudzkienė
Telefonas: +37052718902; +37067285217
El. paštas: ruta.rudzkiene@vva.gov.lt
Adresas: Vilnius, Šventaragio g. 2
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.