Archyvo skyriaus vedėjas
Skelbimo nr.: | 93086 |
---|---|
Skelbimo data: | 2024-01-05 |
Skelbimas galioja iki: | 2024-01-19 (imtinai) |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija |
Pareigos: | Archyvo skyriaus vedėjas |
Pareiginės algos koeficientas: | 1,65 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 2945,91 |
Darbo vieta (miestas): | Vilnius |
Informacija apie įstaigą: | Darbo užmokestis 2 945,91 Eur neatskaičius mokesčių (pareiginės algos koeficientas 1,65). Mūsų siūlomos papildomos naudos: https://www.lrs.lt/sip/portal.show?p_r=40220&p_k=1 Kontaktai pasiteirauti: Seimo kanceliarijos Personalo skyriaus vyriausioji specialistė Maira Jašinskė tel. Nr. (8 5) 239 6037; el. p. maira.jasinske@lrs.lt |
Pareigybės aprašymas: | |
PATVIRTINTA Lietuvos Respublikos Seimo kanclerio 2023 m. gruodžio 19 d. įsakymu Nr. 460-ĮVK(P)-85 DOKUMENTŲ DEPARTAMENTO ARCHYVO SKYRIAUS VEDĖJO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Dokumentų departamento (toliau – Departamentas) Archyvo skyriaus (toliau – Skyrius) vedėjas yra struktūrinių padalinių vadovų ir jų pavaduotojų grupės pareigybė. 2. Pareigybės lygis – A1. II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 3.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą (magistro kvalifikacinis laipsnis) ar jam prilygintą išsilavinimą; 3.2. turėti trejų metų darbo patirtį dokumentų valdymo arba archyvų srityje; 3.3. būti gerai susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, darbo santykius, bendrųjų ir įslaptintų dokumentų valdymą, įslaptintos informacijos apsaugą, archyvų darbą, informacijos teikimą visuomenei ir asmenų prašymų nagrinėjimą, asmens duomenų apsaugą, gebėti juos taikyti praktikoje; 3.4. būti gerai susipažinęs su Lietuvos Respublikos Seimo statutu, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos nuostatais, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos reglamentu; 3.5. išmanyti Lietuvos archyvų sistemą; 3.6. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas ir teikti pasiūlymus; 3.7. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimą ir tvarkymą, apskaitą ir saugojimą reglamentuojančius teisės aktus; 3.8. gebėti rengti analitinę medžiagą, dokumentų projektus; 3.9. mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu; 3.10. mokėti naudotis šiomis kompiuterinėmis programomis: teksto redaktoriaus, elektroninių lentelių, pateikčių rengimo ir pristatymo, elektroninio pašto; mokėti naudotis interneto paslaugomis, kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valstybės ir Europos Sąjungos institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais; 3.11. gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo ir Skyriaus veiklą, rinktis darbo metodus, atlikti pavedimus, paskirstyti užduotis, koordinuoti ir kontroliuoti jų atlikimą; 3.12. būti atsakingas, iniciatyvus, gebėti bendrauti ir dirbti komandoje. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 4. Šias pareigas einantis darbuotojas atlieka šias funkcijas: 4.1. organizuoja ir kontroliuoja Skyriaus darbą, teisės aktų nustatyta tvarka užtikrindamas tinkamą Skyriaus nuostatuose nustatytų uždavinių įgyvendinimą ir funkcijų atlikimą, darbo organizavimą ir drausmę, darbo ir poilsio laiko apskaitą, darbų saugos reikalavimų Skyriuje vykdymą, dokumentų valdymą, Skyriaus dokumentų parengimą, atsakymą į gautus fizinių ir juridinių asmenų prašymus, skundus ir raštus; priima su Skyriaus veikla susijusius sprendimus, teisės aktų nustatyta tvarka vertina Skyriaus darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis (toliau – darbuotojai), tarnybinę veiklą, skatina darbuotojų iniciatyvą ir atsakomybę už jiems pavestų darbų atlikimą, įvertina jų teikiamus pasiūlymus ir pastabas, teikia pasiūlymus Departamento direktoriui dėl Skyriaus darbuotojų priėmimo, perkėlimo, karjeros planavimo, skatinimo bei drausminimo, komandiruočių, kvalifikacijos tobulinimo ir mokymo, darbo sąlygų ir kitais Skyriaus veiklos klausimais; 4.2. pagal kompetenciją dalyvauja rengiant Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos strateginį veiklos planą, Seimo kanceliarijos metines veiklos ataskaitas; 4.3. rengia Skyriaus nuostatų, darbuotojų pareigybių aprašymų projektus; 4.4. užtikrina su Skyriaus atliekamomis funkcijomis susijusių Seimo kanceliarijos veiklą reglamentuojančių teisės aktų stebėseną, inicijuoja šių teisės aktų projektų rengimą ir (ar) keitimą, rengia ar dalyvauja rengiant šiuos projektus; 4.5. užtikrina arba inicijuoja su Skyriaus atliekamomis funkcijomis susijusių duomenų ir (ar) informacijos tvarkymą (įskaitant jų nuolatinį atnaujinimą) informacinėse sistemose ir (ar) registruose; nustatyta tvarka užtikrina Skyriui priskirtose rubrikose Lietuvos Respublikos Seimo interneto svetainėje ir Seimo kanceliarijos intranete, socialinių tinklų Seimo ir (ar) Seimo kanceliarijos paskyrose skelbiamos informacijos rengimą ir (ar) tvarkymą; 4.6. rengia rekomendacijas, organizuoja mokymo renginius, teikia metodinę pagalbą Seimo ir Seimo kanceliarijos valstybės tarnautojams ir darbuotojams dokumentų tvarkymo ir rengimo archyviniam saugojimui klausimais; 4.7. analizuoja Lietuvos Respublikos Seimo įvairialypės informacijos saugojimo informacinės sistemos funkcionalumų atitiktį Skyriaus veiklai keliamiems reikalavimams ir teikia pasiūlymus dėl šios sistemos tobulinimo; 4.8. teikia pasiūlymus Seimo ir Seimo kanceliarijos dokumentų ekspertų komisijai dėl dokumentų saugojimo terminų; 4.9. siekdamas stiprinti bendradarbiavimą archyvų srityje, atstovauja Skyrių Lietuvos ir tarptautiniuose seminaruose, konferencijose ir kituose renginiuose; 4.10. pagal Skyriaus kompetenciją užtikrina funkcijų, susijusių su viešaisiais pirkimais, atlikimą, sutarčių su kitomis įstaigomis, įmonėmis, organizacijomis projektų rengimą ir šių sutarčių vykdymo kontrolę; 4.11. pagal kompetenciją teikia konsultacijas Seimo nariams, Seimo kancleriui, Seimo ir Seimo kanceliarijos valstybės tarnautojams ir darbuotojams, kitiems asmenims; 4.12. dalyvauja Seimo valdybos, Seimo kanclerio sudaromų ir kitų darbo grupių bei komisijų veikloje; 4.13. teisės aktų nustatyta tvarka vizuoja ir (ar) pasirašo dokumentus; 4.14. užtikrina Skyriaus dokumentų tvarkymą, bylų, Skyriui pavestų sudaryti pagal Seimo ir Seimo kanceliarijos dokumentacijos planus, sudarymą ir jų parengimą archyviniam saugojimui ar naikinimui; 4.15. atlieka kitas su Skyriaus veikla susijusias funkcijas ir Departamento direktoriaus nenuolatinio pobūdžio pavedimus, reikalingus Seimo kanceliarijos strateginiams tikslams pasiekti. __________________ |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | (8-5) 239 6060 |
El. paštas: | priim@lrs.lt |
Adresas: | Gedimino pr. 53, LT-01109 Vilnius |