Ketvirtadienis, lapkričio 21 d.

ARCHYVO SPECIALISTAS (-Ė) TELŠIUOSE

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 87599
Skelbimo data: 2023-04-25
Skelbimas galioja iki: 2023-05-10
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Valstybės įmonė Registrų centras
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: ARCHYVO SPECIALISTAS (-Ė) TELŠIUOSE
Pareiginės algos koeficientas: 0.00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 0.00
Darbo vieta (miestas): Telšiai
Informacija apie įstaigą:
Pareigybės aprašymas:

Valstybės įmonė Registrų centras - pažangios valstybės bei visuomenės partneris, pagrindinių nacionalinių duomenų tvarkytojas, kuriantis šiuolaikišką, pozityvų ir abipusiu bendradarbiavimu grįstą santykį su visuomene, verslu ir valstybe. Esame strateginė ir ypatinga organizacija – čia gimsta ir veikia didžiosios valstybės informacinės sistemos, pagrindiniai Lietuvos registrai, kasdien apsilanko dešimtys tūkstančių klientų, o juos sutinka net 1600 mūsų darbuotojų.

Šiuo metu prie komandos kviečiame prisijungti:

ARCHYVO SPECIALISTĄ (-Ę) TELŠIUOSE (terminuota darbo sutartis)

Struktūrinis padalinys: Archyvas

Darbo vieta: Turgaus a. 15A-2, Telšiai

Ieškome kolegos, kuris:

  • tvarkytų dokumentų saugyklas (rūšiuotų, sistemintų, komplektuotų, sudėtų bylas į dėžutes) bei archyvines dokumentų bylas (kopijuotų, restauruotų, įrištų į bylas gautus dokumentus, numeruotų bylų lapus, sudarytų bylos vidaus apyrašus, baigiamuosius įrašus, antraštinius lapus);
  • parengtų ir teiktų išoriniam vartotojui dokumentų bylas ir (ar) dokumentus;
  • skenuotų ir indeksuotų archyvinius ir klientų gautus dokumentus;
  • išduotų įmonės struktūrinių padalinių darbuotojams laikinai naudoti archyvines dokumentų bylas jų atliekamoms funkcijoms atlikti;
  • priimtų iš įmonės struktūrinių padalinių trumpo, ilgo saugojimo ir nuolat saugomas dokumentų bylas ir tvarkytų jų apskaitą;
  • vadovaujantis dokumentų naikinimo aktais, atrinktų dokumentų bylas naikinimui.

Šioje pozicijoje mums svarbu:

  • aukštasis arba jam prilygintas išsilavinims;
  • darbo patirtis su veiklos dokumentais (būtų privalumas);
  • išmanymas Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas;
  • gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • mokėjimas dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programų paketu;
  • anglų kalbos mokėjimas.

Džiaugiamės galėdami pasiūlyti:

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 867 Eur su mokesčiais (867 – 1300 Eur su mokesčiais) bei papildomai užsidirbti kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Tavo ir įmonės veiklos rezultatų;
  • naudotis mūsų darbuotojams teikiamomis papildomomis naudomis: vidiniai ir išoriniai mokymai, papildomos atostogų dienos bei galimybė rūpintis sveikata.

Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo tvarkos apraše.

Kontaktai pasiteiravimui: Archyvo vadovė Aušra Keniausytė, el. p. Ausra.Keniausyte@registrucentras.lt , tel. +370 698 83626

Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: (8 5) 250 7648
El. paštas:
Adresas: Vilniaus m. sav., Vilniaus m., Lvivo g. 25-101, LT-09320 Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.