Atsinaujinanti Valstybės įmonė Registrų centras – pagrindinių Lietuvos registrų ir valstybinės reikšmės informacinių sistemų tvarkytoja, siekianti tapti pirmaujančia pasaulyje valstybės duomenų pagrindu sukurtas paslaugas teikiančia inovatyvia įmone, į savo komandą kviečia:
ARCHYVO VADOVĄ (-Ę) Registrų centro valdomas archyvas - vienas didžiausių Lietuvoje, kuriame dirba 90 darbuotojų ir kurio veikla vykdoma 10 Lietuvos apskričių centrų veikiančiuose padaliniuose. Archyvas sudarytas iš 5 grupių (Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių-Marijampolės bei Panevėžio). Archyvo veiklos iššūkiai: skaitmenizacija, modernėjimas ir efektyvūs procesiniai sprendimai, galintys prisidėti prie įmonės teikiamų paslaugų išorės klientams. Darbo vieta: Vilnius Darbo aprašymas: - vadovauti didelei darbuotojų komandai visoje Lietuvoje!
- diegti efektyvų procesinį valdymą (procesų kūrimą, vykdymą, palaikymą, tobulinimą ir kontrolę) Archyvo kuruojamose srityse;
- užtikrinti įmonės administracinės bei specialiosios veiklos (trijų pagrindinių valstybės registrų Nekilnojamojo turto kadastro ir registro, Juridinių asmenų registro bei Adresų registro dokumentų) nuolatinį arba ilgą saugojimą;
- organizuoti kvalifikuotais skaitmeniniais sertifikatais pasirašytų dokumentų kaupimą, apskaitą, naikinimą ir (ar) nustatyta tvarka perdavimą valstybiniam saugojimui;
- efektyviai valdyti specialiosios veiklos dokumentų kopijų teikimo klientams procesą;
- diegti skaitmeninius integruotus sprendimus įmonės veikloje, leisiančius veiklos padaliniams efektyviai dirbti su Nekilnojamojo turto kadastro ir registro bylų dokumentais;
- rengti archyvų tvarkymo, saugojimo ir naudojimo tvarkų, instrukcijų, taisyklių ir kitų norminių aktų projektus.
Reikalavimai pareigybei: - aukštasis universitetinis išsilavinimas (magistro laipsnis būtų privalumas);
- ne mažesnė nei 2 metų vadovavimo struktūriniam padaliniui patirtis;
- ne mažesnė nei 2 metų darbo patirtis dokumentų valdymo ir duomenų tvarkymo srityje;
- projektų valdymo patirtis didelėje organizacijoje būtų privalumas;
- išmanyti Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymą, būti susipažinusiam su Lietuvos vyriausiojo archyvaro parengtais ir patvirtintais norminiais bei metodiniais dokumentais, reglamentuojančiais archyvų veiklą;
- išmanyti elektroninių dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos bei saugojimo taisykles;
- orientacija į rezultatus, iniciatyvumas, siekis tobulinti veiklos procesus;
- geri vadovavimo ir lyderystės įgūdžiai;
- gerai mokėti lietuvių kalbą, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
- mokėti anglų kalbą ne žemesniu nei A2 lygiu.
Mes siūlome: - galimybę jungtis naujai formuojamos vidurinės grandies vadovų komandos atsinaujinančioje strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
- iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
- galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves;
- bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą.
|