Archyvo vadovas

Skelbimo nr.: 59731
Skelbimo data: 2019-07-31
Konkursą organizuojanti įstaiga: Valstybės įmonė Registrų centras
Pareigos: Archyvo vadovas
Pareigybės aprašymas:

Atsinaujinanti Valstybės įmonė Registrų centras – pagrindinių Lietuvos registrų ir valstybinės reikšmės informacinių sistemų tvarkytoja, siekianti tapti pirmaujančia pasaulyje valstybės duomenų pagrindu sukurtas paslaugas teikiančia inovatyvia įmone, į savo komandą kviečia:

ARCHYVO VADOVĄ (-Ę)

Registrų centro valdomas archyvas - vienas didžiausių Lietuvoje, kuriame dirba 90 darbuotojų ir kurio veikla vykdoma 10 Lietuvos apskričių centrų veikiančiuose padaliniuose. Archyvas sudarytas iš 5 grupių (Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių-Marijampolės bei Panevėžio). Archyvo veiklos iššūkiai: skaitmenizacija, modernėjimas ir efektyvūs procesiniai sprendimai, galintys prisidėti prie įmonės teikiamų paslaugų išorės klientams.

Darbo vieta: Vilnius

Darbo aprašymas:

  • vadovauti didelei darbuotojų komandai visoje Lietuvoje!
  • diegti efektyvų procesinį valdymą (procesų kūrimą, vykdymą, palaikymą, tobulinimą ir kontrolę) Archyvo kuruojamose srityse;
  • užtikrinti įmonės administracinės bei specialiosios veiklos (trijų pagrindinių valstybės registrų Nekilnojamojo turto kadastro ir registro, Juridinių asmenų registro bei Adresų registro dokumentų) nuolatinį arba ilgą saugojimą;
  • organizuoti kvalifikuotais skaitmeniniais sertifikatais pasirašytų dokumentų kaupimą, apskaitą, naikinimą ir (ar) nustatyta tvarka perdavimą valstybiniam saugojimui;
  • efektyviai valdyti specialiosios veiklos dokumentų kopijų teikimo klientams procesą;
  • diegti skaitmeninius integruotus sprendimus įmonės veikloje, leisiančius veiklos padaliniams efektyviai dirbti su Nekilnojamojo turto kadastro ir registro bylų dokumentais;
  • rengti archyvų tvarkymo, saugojimo ir naudojimo tvarkų, instrukcijų, taisyklių ir kitų norminių aktų projektus.

Reikalavimai pareigybei:

  • aukštasis universitetinis išsilavinimas (magistro laipsnis būtų privalumas);
  • ne mažesnė nei 2 metų vadovavimo struktūriniam padaliniui patirtis;
  • ne mažesnė nei 2 metų darbo patirtis dokumentų valdymo ir duomenų tvarkymo srityje;
  • projektų valdymo patirtis didelėje organizacijoje būtų privalumas;
  • išmanyti Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymą, būti susipažinusiam su Lietuvos vyriausiojo archyvaro parengtais ir patvirtintais norminiais bei metodiniais dokumentais, reglamentuojančiais archyvų veiklą;
  • išmanyti elektroninių dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos bei saugojimo taisykles;
  • orientacija į rezultatus, iniciatyvumas, siekis tobulinti veiklos procesus;
  • geri vadovavimo ir lyderystės įgūdžiai;
  • gerai mokėti lietuvių kalbą, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
  • mokėti anglų kalbą ne žemesniu nei A2 lygiu.

Mes siūlome:

  • galimybę jungtis naujai formuojamos vidurinės grandies vadovų komandos atsinaujinančioje strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą.
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Adresas: Vilniaus m. sav., Vilniaus m., Lvovo g. 25-101, LT-09320 Vilnius
Telefonas: (8 5) 250 7648
El. paštas: Jurate.Gurksniene@registrucentras.lt
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.