Asmenų IS skyriaus vadovas

Skelbimo nr.: 59255
Skelbimo data: 2019-06-27
Konkursą organizuojanti įstaiga: Valstybės įmonė Registrų centras
Pareigos: Asmenų IS skyriaus vadovas
Pareigybės aprašymas:

Atsinaujinantis Registrų centras – pagrindinių Lietuvos registrų ir valstybinės reikšmės informacinių sistemų tvarkytojas, siekiantis tapti pirmaujančia pasaulyje valstybės duomenų pagrindu sukurtas paslaugas teikiančia inovatyvia įmone, į savo komandą kviečia:

ASMENŲ IS SKYRIAUS VADOVĄ (-Ę)

Struktūrinis padalinys: Paslaugų valdymo sritis, Asmenų IS departamentas

Darbo vieta: Vilnius, Kudirkos g.

Darbo aprašymas:

  • užtikrinti Lietuvos Respublikos gyventojų, Įgaliojimų, Vedybų sutarčių, Testamentų, Neveiksnių ir ribotai veiksnių asmenų registrų ir susijusių informacinių sistemų (IS) veiklą bei tinkamą funkcionavimą laikantis Lietuvos Respublikos įstatymų, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimų ir kitų teisės aktų;
  • planuoti, organizuoti, koordinuoti skyriaus veiklą;
  • organizuoti ir kontroliuoti asmenų registrų plėtrai reikalingų galimybių studijų ir investicijų projektų rengimą;
  • organizuoti asmenų registrų priežiūrai ir plėtrai reikalingų paslaugų pirkimą;
  • kontroliuoti asmenų registrų keitimo ir plėtros darbų kokybę ir atitikimą, sutarčių, įmonės nustatytų tvarkų bei kitų teisės aktų reikalavimams;
  • dalyvauti rengiant metodines rekomendacijas asmenų registrų ir susijusių IS tvarkymo klausimais;
  • analizuoti skyriaus veiklos rezultatus ir teikti pasiūlymus dėl jų veiklos tobulinimo;
  • analizuoti asmenų registrų ir susijusių IS teikiamų paslaugų poreikius ir teikti pasiūlymus dėl jų tobulinimo;
  • visokeriopai skatinti darbuotojų iniciatyvą ir stiprinti kiekvieno atsakomybę už galutinius darbo rezultatus siekiant užtikrinti tinkamą skyriui pavestų uždavinių ir funkcijų vykdymą.

Reikalavimai pareigybei:

  • aukštasis universitetinis ar jam prilygintas išsilavinimas;
  • ne mažesnė nei 2 metų vadovavimo padaliniui ar projekto grupei patirtis;
  • ne mažesnė nei 2 metų informacinių sistemų vystymo administravimo patirtis;
  • gebėti taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius asmenų registrų ir IS bei kitų valstybės registrų veiklą, asmens duomenų apsaugą, viešojo administravimo institucijų ir įstaigų veiklą;
  • atitikti Lietuvos Respublikos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos įstatymo nustatytus reikalavimus;
  • gebėti planuoti ir organizuoti padalinio veiklą, savarankiškai priimti sprendimus, susijusius su tiesioginėmis darbo funkcijomis, spręsti kilusias problemas, vystyti veikloje būtinus procesus;
  • atsakingai ir konstruktyviai bendradarbiauti, reikšti iniciatyvą tobulinant asmenų registrų ir informacinių sistemų veiklos procesus;
  • gebėti analizuoti ir modeliuoti veiklos procesus;
  • gebėti kaupti, analizuoti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
  • žinoti informacinių sistemų gyvavimo ciklo valdymo metodiką, informacinių technologijų valdymo procesus;
  • labai gerai mokėti lietuvių kalbą, gerai mokėti anglų kalbą (ne žemesniu nei B1 lygiu);
  • nepriekaištinga asmeninė bei dalykinė reputacija

Mes siūlome:

  • galimybę dirbti prie strateginių Lietuvai informacinių sistemų vystymo vidurinės grandies vadovų komandoje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • lankstų darbo grafiką.
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Adresas: Vilniaus m. sav., Vilniaus m., Lvovo g. 25-101, LT-09320 Vilnius
Telefonas: (8 5) 250 7648
El. paštas: Jurate.Gurksniene@registrucentras.lt
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.