Atskaitomybės, audito, turto vertinimo ir nemokumo politikos departamento Audito, turto vertinimo ir nemokumo valdymo skyriaus vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 60025
Skelbimo data: 2024-07-15
Skelbimas galioja iki: 2024-07-29 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Lietuvos Respublikos finansų ministerija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Lietuvos Respublikos finansų ministerija
Pareigos: Atskaitomybės, audito, turto vertinimo ir nemokumo politikos departamento Audito, turto vertinimo ir nemokumo valdymo skyriaus vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 1,10
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1963,94
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Pareigybės pareiginės algos koeficientas - 1,1.
Lietuvos Respublikos finansų ministerija – vykdomosios valdžios institucija, kurios misija – rūpintis sparčia ilgalaike šalies ekonomikos plėtra, efektyviu išteklių panaudojimu ir tvariais valstybės finansais vardan visų Lietuvos žmonių gerovės.
Mūsų vertybės:

Partnerystė - mums svarbus bendradarbiavimas su partneriais, komandos vienybė ir pagarba vieni kitiems.
Atvirumas - mes atviri naujovėms, visuomenės poreikiams, iniciatyvūs ir drąsūs pokyčiams.
Rezultatyvumas - mes laiku pasiekiame kokybiškus rezultatus.
Išmintis - mes kompetentingi, profesionalūs ir atsakingai priimantys sprendimus.

Karjera Finansų ministerijoje: https://www.youtube.com/watch?v=y3bDMApQio8
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTERIJOS
ATSKAITOMYBĖS, AUDITO, TURTO VERTINIMO IR NEMOKUMO POLITIKOS DEPARTAMENTAS
AUDITO, TURTO VERTINIMO IR NEMOKUMO VALDYMO SKYRIUS
VYRIAUSIASIS SPECIALISTAS
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Administracinis reglamentavimas.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

4. Juridinių ir fizinių asmenų nemokumas.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

5. Apdoroja su administraciniu reglamentavimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su administraciniu reglamentavimu susijusios informacijos apdorojimą.
6. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
7. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinio reglamentavimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl administracinio reglamentavimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
8. Rengia ir teikia pasiūlymus su administraciniu reglamentavimu susijusiais klausimais.
9. Rengia išvadas dėl teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų bei jų įgyvendinimo arba prireikus koordinuoja išvadų dėl teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų bei jų įgyvendinimo rengimą.
10. Rengia teisės aktų projektus ir kitus dokumentus dėl administracinio reglamentavimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų dokumentų dėl administracinio reglamentavimo rengimą.
11. Stebi teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų, priemonių ir programų įgyvendinimą arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų, priemonių ir programų įgyvendinimo stebėseną.
12. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
13. Rengia LR pozicijas dėl ES direktyvų, reglamentų, rekomendacijų, kitų dokumentų projektų, tarptautinių institucijų parengtų dokumentų..
14. Dalyvauja įgyvendinant bankroto administratorių ir restruktūrizavimo administratorių veiklos priežiūrą, analizuodamas Audito, apskaitos, turto vertinimo ir nemokumo valdymo tarnybos (toliau – Tarnyba) teikiamus dokumentus, ataskaitas apie jai pavestų funkcijų atlikimą ir rengdamas išvadas (pastabas ir pasiūlymus) dėl veiklos tobulinimo..
15. Organizuoja konsultacijas, keičiasi nuomonėmis su Lietuvos asocijuotomis verslo organizacijomis, profesinėmis organizacijomis ir kitomis institucijomis, siekiant optimalaus juridinių ir fizinių asmenų nemokumo klausimų reglamentavimo..
16. Dalyvauja susitikimuose su užsienio valstybių institucijų ir įstaigų, kitų valstybės ar savivaldybių institucijų ir įstaigų, kitų subjektų atstovais; atstovauja ministerijai ES institucijų, tarptautinių organizacijų darbo grupių, komitetų ar komisijų posėdžiuose..

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

17. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
17.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
17.2. studijų kryptis – ekonomika (arba);
17.3. studijų kryptis – teisė (arba);
17.4. studijų kryptis – finansai (arba);
17.5. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
arba:
17.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
17.7. darbo patirties sritis – įmonių ar nemokumo politikos srities patirtis;
17.8. darbo patirtis srityje – 1 metai;
18. Užsienio kalba (-os) ir jos (-ų) mokėjimo lygis:
18.1. anglų (B1).

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

19. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
19.1. vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis;
19.2. organizuotumas - 3 lygis;
19.3. patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
19.4. analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
19.5. komunikacija - 3 lygis.
20. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
20.1. informacijos valdymas - 3 lygis.
21. Profesinė kompetencija:
21.1. teisės išmanymas - 3 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Personalo valdymo skyrius Patarėjas
Vardas, Pavardė: Eglė Tenenė
Telefonas: 2390177
El. paštas: egle.tenene@finmin.lt
Adresas: Lukiškių g. 2, LT-01512 Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.