Atvejo vadybininkas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 84771
Skelbimo data: 2022-12-16
Skelbimas galioja iki: 2023-01-03
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Ukmergės socialinių paslaugų centras
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: Atvejo vadybininkas
Pareiginės algos koeficientas: 1,535.00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: -
Darbo vieta (miestas): Ukmergė
Informacija apie įstaigą:
Pareigybės aprašymas:
PATVIRTINTA
Ukmergės socialinių paslaugų
centro direktoriaus 2022 m. gruodžio 15 d.
įsakymu Nr. V-387

ŠEIMOS GEROVĖS SKYRIAUS ATVEJO VADYBININKO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS


I SKYRIUS
PAREIGYBĖ

1. Ukmergės socialinių paslaugų centro (toliau - Centras) Šeimos gerovės skyriaus atvejo vadybininko pareigybė (toliau – atvejo vadybininkas) yra priskirta specialistų grupei.
2. Pareigybės lygis – A2.
3. Pareigybė reikalinga organizuoti atvejo vadybą koordinuotam pagalbos šeimai teikimui.

II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

4. Atvejo vadybininkas privalo:
4.1. būti įgijęs aukštąjį universitetinį socialinio darbo (bakalauro, magistro) kvalifikacinį laipsnį;
4.2. turėti ne mažesnę kaip vienų metų darbo ar savanorystės dirbant su šeima ar vaikais patirtį;
4.3. žinoti ir vadovautis savo veikloje Lietuvos Respublikos Konstitucija, socialinę apsaugą ir vaikų teises bei interesus reglamentuojančiais Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais socialines paslaugas, jų teikimo organizavimą, Socialinių darbuotojų etikos kodeksu;
4.4. mokėti kaupti, sisteminti, analizuoti, apibendrinti surinktą informaciją, daryti išvadas;
4.5. turėti organizacinių gebėjimų (gebėti telkti bendram darbui su šeima ir vaiku kitus pagalbos teikėjus ir pan.);
4.6. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, vadovautis raštvedybos taisyklėmis, dirbti kompiuteriu;
4.7. būti pareigingu, darbščiu, kūrybišku, empatišku, gebėti bendrauti ir bendradarbiauti.

III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

5. Formuoti ir stiprinti šeimos narių įgūdžius ir motyvaciją naudotis esama pagalbos sistema, savarankiškai spręsti kylančias problemas.
6. Tarpusavio susitarimo principu, įtraukiant šeimą, vertinti šeimos poreikius pagalbai bei numatyti galimus pagalbos šeimai būdus.
7. Telkti pagalbos teikėjus planuojant ir teikiant pagalbą vaikui ir jo šeimai.
8. Organizuoti atvejo nagrinėjimo posėdžius, planuoti pagalbą šeimai, kartu su šeima bei atvejo vadybos procese dalyvaujančiais asmenimis sudarant ir įgyvendinant pagalbos planą.
9. Koordinuoti pagalbos plano įgyvendinimą.
10. Koordinuoti socialinių darbuotojų, dirbančių su šeimomis, veiklą, telkiant komandą, reguliariai organizuojant bendrus pasitarimus, esant poreikiui, teikiant jiems metodinę pagalbą ir kt.
11. Kartu su socialiniu darbuotoju nustatyti socialinių paslaugų poreikį, planuoti ir koordinuoti socialinę priežiūrą šeimoms.
12. Pateikti Ukmergės rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriui rekomendacijas dėl išmokų mokėjimo teikimo formų ir būdų nustatymo šeimoms, kurioms taikoma atvejo vadyba.
13. Inicijuoti socialinį darbą su šeimos socialine aplinka tam, kad šeima galėtų sėkmingiau integruotis visuomenėje, pagal poreikį koordinuoti prevencinę pagalbą, pasitelkiant šeimos socialinę aplinką, bendruomenę, socialinius darbuotojus ir kitus pagalbos teikėjus renkant ir analizuojant informaciją apie pagalbos teikėjus vietos bendruomenėje.
14. Dalyvauti kuriant bei plėtojant pagalbos vaikams ir šeimoms paslaugų sistemą savivaldybėje.
15. Bendradarbiauti su valstybės ir savivaldybių institucijomis, įstaigomis, kitomis organizacijomis.
16. Teikti siūlymus savivaldybės tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatoriui dėl pagalbos vaikams ir šeimoms paslaugų poreikio užtikrinimo savivaldybėje.
17. Informuoti kitų sričių specialistus apie probleminę situaciją šeimoje nepažeidžiant konfidencialumo.
18. Gauti informaciją bei susipažinti su švietimo, medicinos ar kitų įstaigų dokumentacija, kuri reikalinga inicijuojant pagalbos šeimai tinklą.
19. Teikti pasiūlymus Šeimos gerovės skyriaus vedėjui dėl veiklos, socialinių paslaugų sistemos tobulinimo.
20. Dalyvauti komisijose, darbo grupėse, sprendžiant šeimoms aktualius socialinius klausimus.
21. Kas mėnesį Šeimos gerovės skyriaus vedėjui teikti ataskaitą apie atliktas veiklas.
22. Nustatyta tvarka ir terminais vesti duomenis į Socialinės paramos informacinę sistemą (SPIS).
23. Kelti profesinę kvalifikaciją.
24. Pavaduoti kitą skyriaus atvejo vadybininką jo kasmetinių, mokymosi atostogų, komandiruočių, laikino nedarbingumo laikotarpiais ir kitais atvejais Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų norminių teisės aktų nustatyta tvarka.
25. Vykdyti kitus nenuolatinio pobūdžio Centro direktoriaus, skyriaus vedėjo pavedimus bei užduotis, kurie neprieštarauja teisės aktams.

IV SKYRIUS
ATSAKOMYBĖ

26. Atvejo vadybininkas tiesiogiai pavaldus Šeimos gerovės skyriaus vedėjui.
27. Atvejo vadybininkas atsako už:
27.1. tinkamą pareigų, numatytų įstatymuose ir kituose teisės aktuose bei šiame pareigybės aprašyme nustatytų funkcijų vykdymą;
27.2. pagrįstų ir teisingų duomenų pateikimą;
27.3. informacijos bei komercinių paslapčių, sužinotų vykdant funkcijas, patikėtos informacijos saugojimą ir konfidencialumą.
28. Už netinkamą pareigų ir funkcijų vykdymą atvejo vadybininkas atsako pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.
29. Atvejo vadybininką priima ir iš pareigų atleidžia, nustato jo darbo užmokestį, tvirtina pareigybės aprašymą Centro direktorius.
30. Drausmines nuobaudas, skatinimus ir apdovanojimus Darbo kodekso nustatyta tvarka skiria Centro direktorius skyriaus vedėjo teikimu.



Susipažinau
(Parašas)
(Vardas ir pavardė)
(Data)
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: (8 340) 63561
El. paštas:
Adresas: Ukmergė, Deltuvos g. 19
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.