Bendrojo ir civilinės metrikacijos skyriaus specialistė (direktoriaus referentė) (terminuota darbo sutartis)
Skelbimo nr.: | 59629 |
---|---|
Skelbimo data: | 2019-07-23 |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Tauragės rajono savivaldybės administracija |
Pareigos: | Bendrojo ir civilinės metrikacijos skyriaus specialistė (direktoriaus referentė) (terminuota darbo sutartis) |
Pareigybės aprašymas: | |
PATVIRTINTA Tauragės rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2019 m. liepos 11 d. įsakymu Nr. 5-775
BENDROJO IR CIVILINĖS METRIKACIJOS SKYRIAUS SPECIALISTO (DIREKTORIAUS REFERENTO) PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I. PAREIGYBĖ
1. Bendrojo ir civilinės metrikacijos skyriaus specialisto (direktoriaus referento) pareigybė yra priskirta specialistų grupei. 2. Pareigybės lygis – B lygio, kuriai būtinas ne žemesnis kaip aukštesnysis išsilavinimas arba iki 1995 m. įgytas specialusis vidurinis išsilavinimas.
II. SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
3. Šias pareigas einantis darbuotojas turi atitikti šiuos reikalavimus: 3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą arba iki 1995 m. įgytą specialųjį vidurinį humanitarinių arba socialinių mokslų srities išsilavinimą; 3.2. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais vietos savivaldą. Išmanyti dokumentų rengimo, dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles; 3.3. mokėti dirbti kompiuteriu MS Word, MS Outlook, MS Excel, Internet Explorer ir kitomis programomis; 3.4. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas; 3.5. savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą; 3.6. būti pareigingas, darbštus, taktiškas, komunikabilus.
III. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 4. Šias pareigas einantis darbuotojas atlieka šias funkcijas: 4.1. atsakinėja telefonu interesantams, informuoja juos apie Administracijos direktoriaus, jo pavaduotojo bei kitų Savivaldybės darbuotojų priėmimo tvarką. Pagal savo kompetenciją teikia informaciją kitais rūpimais klausimais arba pasiunčia interesantus pas Savivaldybės specialistus. Organizuoja interesantų priėmimą pas Administracijos direktorių ir jo pavaduotoją; 4.2. rūpinasi Administracijos direktoriaus ir jo pavaduotojo svečių, užsienio delegacijų priėmimu, jų aptarnavimu; 4.3. sudaro ir Savivaldybės interneto svetainėje skelbia Administracijos direktoriaus ir jo pavaduotojo savaitės darbo planą; 4.4. organizuoja Administracijos direktoriaus ar jo pavaduotojo rengiamus posėdžius ir pasitarimus (parengia, padaugina reikiamą medžiagą, praneša dalyviams apie posėdžio ar pasitarimo laiką, vietą, darbotvarkę, jei reikia dalyvius registruoja). Esant reikalui, protokoluoja konferencijas, pasitarimus, posėdžius, spausdina arba pagal reikalavimus tvarko jau parengtus dokumentus; 4.5. saugo Savivaldybės administracijos antspaudą, spaudus ir užtikrina teisėtą jų panaudojimą ir saugumą; 4.6. priima gautus paštu, kitomis ryšio priemonėmis ar pristatytus dokumentus, juos registruoja, tvarko, administruoja kompiuterizuotoje dokumentų valdymo sistemoje (DVS); 4.7. paskirsto dokumentus su Administracijos direktoriaus ar jo pavaduotojo rezoliucijomis. Kontroliuoja gautų dokumentų užduočių įvykdymo terminų laikymąsi, apie užduočių vykdymo eigą, vėlavimą informuoja Administracijos direktorių ir jo pavaduotoją. Rengia reikalingas dokumentų valdymo ataskaitas; 4.8. registruoja Teisės aktų registre (TAR) Administracijos direktoriaus įsakymus, kuriuos skelbti TAR privaloma pagal teisės aktus; 4.9. įformina Savivaldybės teikiamas administracines paslaugas, nustatyta tvarka keičia Savivaldybės teikiamų paslaugų specifikacijas kompiuterizuotoje dokumentų valdymo sistemoje (DVS) ir teikia informaciją apie Savivaldybės administracijoje teikiamų administracinių paslaugų procedūra 4.10. informuoja, konsultuoja elektroninių paslaugų teikėjus dėl elektroninių paslaugų teikimo, konsultuojasi su Valstybės informacinių išteklių sąveikumo platformos (VIISP) veiklą koordinuojančiais specialistais dėl elektroninių paslaugų teikimo ir gerinimo; 4.11. rengia administracinių paslaugų teikimo ataskaitas bei teikia duomenis administracinių paslaugų stebėsenos rodikliams paskaičiuoti; 4.12. teikia metodinę ir dalykinę pagalbą procesų bei administracinių paslaugų valdymo klausimais; 4.13. rengia Savivaldybės teikiamų administracinių, elektroninių paslaugų sąrašus bei teisės aktų projektus dėl šių sąrašų patvirtinimo, pakeitimo; 4.14. pavaduoja skyriaus vedėjo nurodymu specialistą (mero referentą) ir kitus skyriaus specialistus jų laikino nedarbingumo, kasmetinių, mokymosi atostogų, komandiruočių laikotarpiu; 4.15. vykdo Savivaldybės tarybos sprendimus, Savivaldybės mero potvarkius, Administracijos direktoriaus įsakymus, kitus Administracijos direktoriaus, jo pavaduotojo ir skyriaus vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų įgyvendinti savivaldybės administracijos uždaviniai. _________________________________________________________
|
|
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Adresas: | Respublikos g. 2, 72255 Tauragė |
Telefonas: | 8 (446) 62 816 |
El. paštas: | savivalda@taurage.lt |