Bendrųjų reikalų ir vidaus administravimo skyriaus Personalo specialistas, pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas nuo 5,2 iki 6,5
Skelbimo nr.: | 65975 |
---|---|
Skelbimo data: | 2020-08-07 |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Respublikinis priklausomybės ligų centras |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Respublikinis priklausomybės ligų centras |
Pareigos: | Bendrųjų reikalų ir vidaus administravimo skyriaus Personalo specialistas, pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas nuo 5,2 iki 6,5 |
Pareiginės algos koeficientas: | 0.00 |
Darbo vieta (miestas): | Vilnius |
Pareigybės aprašymas: | |
RESPUBLIKINIS PRIKLAUSOMYBĖS LIGŲ CENTRAS BENDRŲJŲ REIKALŲ IR VIDAUS ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS PERSONALO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Respublikinio priklausomybės ligų centro (toliau – RPLC) bendrųjų reikalų ir vidaus administravimo skyriaus (toliau – Skyrius) personalo specialisto (toliau – Personalo specialistas) pareigybė yra priskiriama specialistų grupei. 2. Pareigybės lygis – A2. II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 3.1.turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą; 3.2.išmanyti Lietuvos Respublikos Konstituciją, Darbo kodeksą, personalo valdymą reglamentuojančius teisės aktus ir kitus Lietuvos Respublikos teisės aktus, susijusius su jo atliekamu darbu; 3.3. išmanyti teisės aktų rengimo ir raštvedybos taisykles; 3.4. savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą; 3.5. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu; 3.6. mokėti dirbti kompiuteriu vartotojo lygiu, Microsoft Office pagrindiniu paketu; 3.7. valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas; 3.8. mokėti rengti raštus, vidaus tvarkomuosius, organizacinius dokumentus; 3.9. mokėti dirbti RPLC naudojamomis informacinėmis sistemomis bei naudotis organizacine technika vykdant darbo funkcijas. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 4.1. pagal kompetenciją rengia vidaus tvarkas ir kitus dokumentus personalo valdymo klausimais; 4.2. atlieka personalo sudėties analizę ir teikia siūlymus dėl personalo valdymo sistemos tobulinimo, darbo organizavimo, darbo sąlygų, kolektyvo mikroklimato gerinimo; 4.3. planuoja ir organizuoja RPLC darbuotojų mokymą ir kvalifikacijos kėlimą, atlieka darbuotojų mokymo poreikių analizę bei rengia direktoriaus įsakymų dėl dalyvavimo mokymo ir kvalifikacijos kėlimo renginiuose projektus; 4.4. pagal kompetenciją dalyvauja rengiant darbuotojų darbo apmokėjimo tvarką; 4.5. konsultuoja RPLC darbuotojus personalo valdymo, darbo teisės ir privačių interesų deklaravimo klausimais; 4.6. direktoriaus pavedimu atlieka darbo pareigų pažeidimų aplinkybių tyrimą, teikia direktoriui tyrimo išvadas ir rengia įsakymus susijusius su tyrimo išvadomis; 4.7. pasirašytinai supažindina naujai priimtus darbuotojus su jų pareigybių aprašymais ir kitais RPLC dokumentais; 4.8. tvarko RPLC darbuotojų atostogų apskaitą, rengia kasmetinių atostogų suteikimo grafikų projektus, teikia informaciją darbuotojams apie neišnaudotas atostogas; 4.9. pagal kompetencija tvarko duomenys RPLC veikiančiose su personalo valdymu susijusiose informacinėse sistemose (VATIS, VATARAS, STEKAS ir kt.); 4.10. organizuoja priėmimą į RPLC konkursines pareigas, padeda organizuoti darbuotojų atrankas į nekonkursines pareigas; 4.11. derina su Nacionaliniu bendrųjų funkcijų centru (toliau – NBFC) RPLC darbuotojų kasmetinių atostogų apskaitą; 4.12. surenka ataskaitas (etatų užimtumo, tarifikacijos sąrašų, darbuotojų sąrašų ir kt.) iš filialų ir atlieka galutines suvestines ataskaitas; 4.13. tvarko darbo sutarčių registracijos žurnalą ir priima iš NBFC atleistų RPLC darbuotojų asmens bylas bei teikia RPLC archyvui; 4.14. teikia duomenis NBFC apie RPLC darbuotojus pažymų ir kitų dokumentų parengimui; 4.15. kontroliuoja RPLC darbuotojų privačių interesų deklaracijų teikimą; 4.16. pagal dokumentacijos planą teikia archyvui ilgo ir nuolatinio saugojimo personalo bylas; 4.17. dalyvauja komisijų, atrankų, darbo grupių ir tarybų susijusiu su personalo valdymu darbe; 4.18. direktoriaus ar Skyriaus vedėjo pavedimu ruošia atsakymų projektus į įvairių institucijų ir fizinių asmenų raštus ir prašymus; 4.19. teikia siūlymus dėl RPLC darbuotojų pareigybių aprašymų keitimo; 4.20. organizuoja RPLC darbuotojų veiklos vertinimą; 4.21. užtikrina tvarkingą ir teisingą personalo apskaitą; 4.22. pagal kompetenciją teikia Skyriaus vedėjui pasiūlymus personalo valdymo tobulinimo klausimais; 4.23. atlieka įstatymais ir kitais teisės aktais pareigybei nustatytas funkcijas; 4.24. rengia ataskaitas susijusiąsias su personalo valdymu (etatų užimtumo, tarifikacijos sąrašų, darbuotojų sąrašų ir kt.); 4.25. nuolat tobulina savo žinias, įgūdžius ir kitas profesines savybes bei gebėjimus; 4.26. vykdo RPLC direktoriaus nurodymus ir užduotis; 4.27. nesant Skyriaus vedėjo ar specialisto (teisininko), laikinai vykdo jo funkcijas; 4.28. pagal pareigybei priskirtą kompetenciją vykdo kitus, vienkartinio pobūdžio Skyriaus vedėjo, pavestus darbus; 4.29. pavaldus Bendrųjų reikalų ir vidaus administravimo skyriaus vedėjui. |
|
Informacija apie įstaigą: | Pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas nuo 5,2 iki 6,5. |
Vertinimo metodai: | |
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | (8 5) 213 7274 |
El. paštas: | info@rplc.lt |
Adresas: | Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Gerosios Vilties g. 3 |