Penktadienis, balandžio 19 d.

Bendrųjų reikalų ir vidaus administravimo skyriaus Personalo specialistas, pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas nuo 5,2 iki 6,5

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 65975
Skelbimo data: 2020-08-07
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Respublikinis priklausomybės ligų centras
Konkursą organizuojanti įstaiga: Respublikinis priklausomybės ligų centras
Pareigos: Bendrųjų reikalų ir vidaus administravimo skyriaus Personalo specialistas, pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas nuo 5,2 iki 6,5
Pareiginės algos koeficientas: 0.00
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Pareigybės aprašymas:

RESPUBLIKINIS PRIKLAUSOMYBĖS LIGŲ CENTRAS

BENDRŲJŲ REIKALŲ IR VIDAUS ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS

PERSONALO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

1. Respublikinio priklausomybės ligų centro (toliau – RPLC) bendrųjų reikalų ir vidaus administravimo skyriaus (toliau – Skyrius) personalo specialisto (toliau – Personalo specialistas) pareigybė yra priskiriama specialistų grupei.

2. Pareigybės lygis – A2.

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

3.1.turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;

3.2.išmanyti Lietuvos Respublikos Konstituciją, Darbo kodeksą, personalo valdymą reglamentuojančius teisės aktus ir kitus Lietuvos Respublikos teisės aktus, susijusius su jo atliekamu darbu;

3.3. išmanyti teisės aktų rengimo ir raštvedybos taisykles;

3.4. savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą;

3.5. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;

3.6. mokėti dirbti kompiuteriu vartotojo lygiu, Microsoft Office pagrindiniu paketu;

3.7. valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;

3.8. mokėti rengti raštus, vidaus tvarkomuosius, organizacinius dokumentus;

3.9. mokėti dirbti RPLC naudojamomis informacinėmis sistemomis bei naudotis organizacine technika vykdant darbo funkcijas.

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

4.1. pagal kompetenciją rengia vidaus tvarkas ir kitus dokumentus personalo valdymo klausimais;

4.2. atlieka personalo sudėties analizę ir teikia siūlymus dėl personalo valdymo sistemos tobulinimo, darbo organizavimo, darbo sąlygų, kolektyvo mikroklimato gerinimo;

4.3. planuoja ir organizuoja RPLC darbuotojų mokymą ir kvalifikacijos kėlimą, atlieka darbuotojų mokymo poreikių analizę bei rengia direktoriaus įsakymų dėl dalyvavimo mokymo ir kvalifikacijos kėlimo renginiuose projektus;

4.4. pagal kompetenciją dalyvauja rengiant darbuotojų darbo apmokėjimo tvarką;

4.5. konsultuoja RPLC darbuotojus personalo valdymo, darbo teisės ir privačių interesų deklaravimo klausimais;

4.6. direktoriaus pavedimu atlieka darbo pareigų pažeidimų aplinkybių tyrimą, teikia direktoriui tyrimo išvadas ir rengia įsakymus susijusius su tyrimo išvadomis;

4.7. pasirašytinai supažindina naujai priimtus darbuotojus su jų pareigybių aprašymais ir kitais RPLC dokumentais;

4.8. tvarko RPLC darbuotojų atostogų apskaitą, rengia kasmetinių atostogų suteikimo grafikų projektus, teikia informaciją darbuotojams apie neišnaudotas atostogas;

4.9. pagal kompetencija tvarko duomenys RPLC veikiančiose su personalo valdymu susijusiose informacinėse sistemose (VATIS, VATARAS, STEKAS ir kt.);

4.10. organizuoja priėmimą į RPLC konkursines pareigas, padeda organizuoti darbuotojų atrankas į nekonkursines pareigas;

4.11. derina su Nacionaliniu bendrųjų funkcijų centru (toliau – NBFC) RPLC darbuotojų kasmetinių atostogų apskaitą;

4.12. surenka ataskaitas (etatų užimtumo, tarifikacijos sąrašų, darbuotojų sąrašų ir kt.) iš filialų ir atlieka galutines suvestines ataskaitas;

4.13. tvarko darbo sutarčių registracijos žurnalą ir priima iš NBFC atleistų RPLC darbuotojų asmens bylas bei teikia RPLC archyvui;

4.14. teikia duomenis NBFC apie RPLC darbuotojus pažymų ir kitų dokumentų parengimui;

4.15. kontroliuoja RPLC darbuotojų privačių interesų deklaracijų teikimą;

4.16. pagal dokumentacijos planą teikia archyvui ilgo ir nuolatinio saugojimo personalo bylas;

4.17. dalyvauja komisijų, atrankų, darbo grupių ir tarybų susijusiu su personalo valdymu darbe;

4.18. direktoriaus ar Skyriaus vedėjo pavedimu ruošia atsakymų projektus į įvairių institucijų ir fizinių asmenų raštus ir prašymus;

4.19. teikia siūlymus dėl RPLC darbuotojų pareigybių aprašymų keitimo;

4.20. organizuoja RPLC darbuotojų veiklos vertinimą;

4.21. užtikrina tvarkingą ir teisingą personalo apskaitą;

4.22. pagal kompetenciją teikia Skyriaus vedėjui pasiūlymus personalo valdymo tobulinimo klausimais;

4.23. atlieka įstatymais ir kitais teisės aktais pareigybei nustatytas funkcijas;

4.24. rengia ataskaitas susijusiąsias su personalo valdymu (etatų užimtumo, tarifikacijos sąrašų, darbuotojų sąrašų ir kt.);

4.25. nuolat tobulina savo žinias, įgūdžius ir kitas profesines savybes bei gebėjimus;

4.26. vykdo RPLC direktoriaus nurodymus ir užduotis;

4.27. nesant Skyriaus vedėjo ar specialisto (teisininko), laikinai vykdo jo funkcijas;

4.28. pagal pareigybei priskirtą kompetenciją vykdo kitus, vienkartinio pobūdžio Skyriaus vedėjo, pavestus darbus;

4.29. pavaldus Bendrųjų reikalų ir vidaus administravimo skyriaus vedėjui.

Informacija apie įstaigą: Pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas nuo 5,2 iki 6,5.
Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: (8 5) 213 7274
El. paštas: info@rplc.lt
Adresas: Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Gerosios Vilties g. 3
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.