Bendrųjų reikalų ir vidaus administravimo skyriaus vyriausiasis specialistas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 9245
Skelbimo data: 2020-08-05
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas
Konkursą organizuojanti įstaiga: Valstybės tarnybos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos
Pareigos: Bendrųjų reikalų ir vidaus administravimo skyriaus vyriausiasis specialistas
Pareiginės algos koeficientas: 8.00
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Pareigybės aprašymas:





Pareigybės aprašymas
















PATVIRTINTA
Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamento
2020 m. birželio 29 d.
įsakymu „Dėl Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamento Bendrųjų reikalų ir vidaus administravimo skyriaus pareigybių aprašymų patvirtinimo“ Nr. T1-49





















NARKOTIKŲ, TABAKO IR ALKOHOLIO KONTROLĖS DEPARTAMENTO
BENDRŲJŲ REIKALŲ IR VIDAUS ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS
VYRIAUSIASIS SPECIALISTAS
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS







I SKYRIUS


PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA





1. Pareigybės lygmuo – vyriausiasis specialistas (IX lygmuo).

2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.







II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS





3. Pagrindinė veiklos sritis:

3.1. personalo valdymas.

4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):

4.1.
Teisė.






III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA





4. Pagrindinės veiklos srities specializacija:

4.1. žmogiškųjų išteklių valdymas ir vidaus administravimas.

5. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:

5.1.
su žmogiškųjų išteklių valdymu ir vidaus administravimu susijusių teisės aktų projektų rengimas ir įgyvendinimo stebėsena.





IV SKYRIUS
FUNKCIJOS






6. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.

7. Apdoroja su personalo valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su personalo valdymu susijusios informacijos apdorojimą.

8. Dalyvauja atliekant tarnybinių nusižengimų, darbo drausmės pažeidimų ir kitus panašaus pobūdžio tyrimus.

9. Organizuoja personalo atranką, perkėlimą, atleidimą arba prireikus koordinuoja personalo atrankos, perkėlimo, atleidimo organizavimą.

10. Organizuoja personalo mokymus ir kvalifikacijos kėlimą arba prireikus koordinuoja personalo mokymų ir kvalifikacijos kėlimo organizavimą.

11. Organizuoja personalo vertinimą ir kompetencijų nustatymą arba prireikus koordinuoja personalo vertinimo ir kompetencijų nustatymo organizavimą.

12. Rengia ir teikia informaciją sudėtingais personalo valdymo klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos sudėtingais personalo valdymo klausimais rengimą ir teikimą.

13. Rengia ir teikia pasiūlymus su personalo valdymu susijusiais klausimais.

14. Rengia teisės aktų projektus ir kitus su personalo valdymu susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų su personalo valdymu susijusių dokumentų rengimą.

15. Tvarko duomenis Valstybės tarnautojų registre ir Valstybės tarnybos valdymo informacinėje sistemoje.

16. Vykdo kitas personalo administravimo veiklas arba prireikus koordinuoja kitų personalo administravimo veiklų vykdymą.

17. Kuria ir įgyvendina personalo skatinimo ir motyvacijos sistemą arba prireikus koordinuoja personalo skatinimo ir motyvacijos sistemos kūrimą ir įgyvendinimą.

18. Atstovauja įstaigos interesams teismuose ir kitose institucijose, įstaigose bei organizacijose arba prireikus koordinuoja atstovavimą įstaigos interesams teismuose ir kitose institucijose, įstaigose bei organizacijose ir rengia susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja susijusių dokumentų rengimą.

19. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl teisinių veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl teisinių veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus arba prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.

20. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

21. Yra atsakingas už tiesioginį bendradarbiavimą (atitinkamų operacijų inicijavimas, duomenų surinkimas ir pateikimas, reikiamų pateiktų dokumentų įvertinimas ir pan.) su įstaiga, centralizuotai atliekančia personalo administravimo funkcijas.

22. Teikia pasiūlymus organizacinės kultūros Departamente klausimais.

23. Vykdo privačių interesų deklaravimo administravimą, kontroliuoja, kad asmenys privačių interesų deklaracijas pateiktų tinkamai ir laiku.

24. Formuoja, tvarko ir nustatyta tvarka perduoda archyvui valstybės tarnautojų ir darbuotojų asmens bylas, Departamento direktoriaus įsakymų veiklos bei personalo valdymo klausimais ir kitas su personalo administravimu susijusias archyvines bylas, nustatytas dokumentacijos plane.

25. Rengia ir dalyvauja rengiant su žmogiškųjų išteklių valdymu ir vidaus administravimu susijusių teisės aktų projektus, teikia pasiūlymus dėl šių teisės aktų tobulinimo ir įgyvendinimo.








V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI





26. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

26.1.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

26.2.
studijų kryptis – teisė (arba);

26.3.
studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);

26.4.
darbo patirtis srityje – nereikalaujama;

26.5.
vadovaujamo darbo patirties trukmė – nereikalaujama.
arba:

26.6.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

26.7.
darbo patirties sritis – personalo srities patirtis;
26.8.
darbo patirtis srityje – ne mažiau kaip 1 metai;

26.9.
vadovaujamo darbo patirties trukmė – nereikalaujama.

27. Užsienio kalbos mokėjimo reikalavimai:

27.1. kalba - anglų;

27.2. kalbos mokėjimo lygis – B1.





28. Atitikimas kitiems reikalavimams:

28.1.
gebėti dirbti su kompiuterinėmis programomis.






VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS




29. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:


29.1.

vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis;


29.2.

organizuotumas - 3 lygis;


29.3.

patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;


29.4.

analizė ir pagrindimas - 3 lygis;


29.5.

komunikacija - 4 lygis.




30. Profesinė kompetencija:


30.1.

žmogiškųjų išteklių valdymas - 3 lygis;


30.2.

teisės išmanymas - 3 lygis.






























Susipažinau
________________________
(Parašas)
________________________
(Vardas ir pavardė)
________________________
(Data)
















Informacija apie įstaigą:
Vertinimo metodai: Nenustatyta
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Atrankų skyriaus Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Aistė Viškelytė
Telefonas:
El. paštas:
Adresas: Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Šventaragio g. 2
Skelbimas publikuojamas iki: 2020-08-12
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.