BENDRŲJŲ REIKALŲ PADALINYS Bendrųjų reikalų padalinio vadovas
| Skelbimo nr.: | 109291 |
|---|---|
| Skelbimo data: | 2025-11-27 |
| Skelbimas galioja iki: | 2025-12-11 (imtinai) |
| Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Marijampolės specialieji socialinės globos namai |
| Konkursą organizuojanti įstaiga: | Marijampolės specialieji socialinės globos namai |
| Pareigos: | BENDRŲJŲ REIKALŲ PADALINYS Bendrųjų reikalų padalinio vadovas |
| Pareiginės algos koeficientas: | 0,00 |
| Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 0,00 |
| Darbo vieta (miestas): | Marijampolė |
| Informacija apie įstaigą: | Pareigybei nustatytas pareiginės algos koeficientas nuo 1,4200 iki 1,4600. Darbo vieta: Marijampolė. Sudaroma neterminuota darbo sutartis. Darbo laiko norma: 40 darbo valandų per savaitę nekintančiu darbo laiko grafiku. Pretendentui būtina pateikti: dokumentus, patvirtinančius turimą aukštąjį universitetinį verslo ir viešosios vadybos mokslų studijų srities išsilavinimą, viešojo administravimo arba ekonomikos magistro kvalifikacinį laipsnį; dokumentus, patvirtinančius turimą ne mažesnę nei 3 metų vadovaujamo darbo patirtį; Asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą; Gyvenimo aprašymą - nurodyti vardą, pavardę, telefono numerį, elektroninio pašto adresą, išsilavinimą, darbo patirtį, savo privalumų sąrašą (nurodyti dalykines savybes); Profesinę darbo patirtį patvirtinančių dokumentų kopijas; Užpildytą pretendento anketą; Vairuotojo pažymėjimo kopiją. Pretendentui būtina žinoti: 4.2. gerai mokėti valstybinę lietuvių ir bent vieną užsienio kalbą; Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai gauti: Administratorė Ingrida Sandienė Telefono numeris +370 652 24240 E. pašto adresas ingrida.sandiene@msgn.lt |
| Pareigybės aprašymas: | |
BENDRŲJŲ REIKALŲ PADALINIO VADOVO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ
II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
4.1. turėti aukštąjį universitetinį verslo ir viešosios vadybos mokslų studijų srities išsilavinimą, viešojo administravimo arba ekonomikos magistro kvalifikacinį laipsnį ir ne mažesnę nei 3 metų vadovaujamo darbo patirtį; 4.2. gerai mokėti valstybinę lietuvių ir bent vieną užsienio kalbą; 4.3. žinoti galiojančius Lietuvos Respublikos teisės aktus reglamentuojančius viešojo pirkimo procedūrų vykdymą, dokumentų rengimą, tvarkymą ir saugojimą, investicinių projektų rengimą; 4.4. žinoti vadybos, viešųjų pirkimų, dokumentų valdymo, komandinio darbo organizavimo, personalo valdymo principus; 4.5. mokėti dirbti Microsoft Office bei Open Office programiniais paketais, Centrine viešųjų pirkimų informacine sistema (toliau – CVP IS), Centrinės perkančiosios organizacijos (toliau – CPO) elektroniniu katalogu, Sąskaitų administravimo bendrąja informacine sistema (toliau – SABIS), dokumentų valdymo bendrąja informacine sistema (DBSIS); 4.6. mokėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, gebėti savarankiškai planuoti užduočių laiką, dirbti komandoje, laikytis tarnybinės etikos pagrindų; 4.7. turėti galiojantį B kategorijos vairuotojo pažymėjimą. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
5.1. planuoja ir organizuoja padalinio darbą, paskirsto užduotis padalinio darbuotojams ir kontroliuoja jų vykdymą, atsako už skyriui pavestų uždavinių ir funkcijų vykdymą; 5.2. padeda globos namų direktoriui formuoti ir įgyvendinti globos namų personalo valdymo politiką, kurti ir įgyvendinti personalo motyvacijos sistemą, teikia pasiūlymus dėl žmogiškųjų išteklių poreikio ir efektyvaus jų panaudojimo; 5.3. koordinuoja globos namų darbuotojų kvalifikacijos kėlimą, rengia ir tvarko dokumentus, susijusius su darbuotojų kompetencijų tobulinimo organizavimu; 5.4. rengia projektų paraiškas bei koordinuoja ir kontroliuoja globos namų vykdomų projektų ir programų atlikimą bei eigą, koordinuoja projektų veiklas, rodiklių pasiekimą, derina projektų pakeitimus; 5.5. kontroliuoja globos namų interneto svetainės administravimą, koordinuoja viešųjų ryšių, vidinių ir išorinių komunikacijos srautų procesus, teikia pasiūlymus jų tobulinimui; 5.6. koordinuoja globos namų vidaus kontrolės politikos įgyvendinimą; 5.7. vykdo padalinio darbuotojų veiklos stebėseną, vertinimą ir teikia siūlymus jų skatinimui ar veiklos gerinimui; 5.8. kontroliuoja globos namų dokumentų rengimą, saugojimą bei apskaitą pagal teisės aktų reikalavimus; 5.9. kontroliuoja personalo dokumentacijos tvarkymą, globos namų dokumentacijos plano rengimą bei archyvinių bylų tvarkymą; 5.10. rengia globos namų teisės aktų projektus bei kitus dokumentus savo kompetencijos ribose bei kontroliuoja jų vykdymą; 5.11. koordinuoja globos namų viešųjų pirkimų sistemos procesus, prekių, paslaugų ir darbų pirkimų planavimą, vykdymą ir sutarčių sudarymą; 5.12. analizuoja globos namų, personalo, dokumentacijos bei informacijos srautų valdymo procesus bei inicijuoja jų tobulinimą bei tinkamą reglamentavimą; 5.13. rengia padalinio metines veiklos ataskaitas, analizuoja padalinio veiklos rezultatus ir teikia pasiūlymus veiklos gerinimui; 5.14. reguliariai kelia kvalifikaciją ir organizuoja pavaldžių darbuotojų kvalifikacijos kėlimą; 5.15. organizuoja ir užtikrina padalinio darbuotojų saugos ir sveikatos darbe reikalavimų laikymąsi bei priemonių įgyvendinimą globos namuose; 5.16. formuoja teigiamą globos namų įvaizdį; 5.17. rengia globos namų civilinio mobilizacinio personalo rezervo sąrašą, jo pakeitimus, tvarko jame esančius duomenis; 5.18. vykdo kitus globos namų direktoriaus pavedimus žodžiu ir raštu savo kompetencijos ribose. |
|
| Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
| Pareigos: | |
| Vardas, Pavardė: | |
| Telefonas: | 8 343 56459 |
| El. paštas: | msgn@msgn.lt |
| Adresas: | Marijampolės sav., Marijampolės m., Bažnyčios g. 23A |