Bendrųjų reikalų skyriaus vyresnysis specialistas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 82052
Skelbimo data: 2022-08-26
Skelbimas galioja iki: 2022-09-09
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Vilniaus miesto kompleksinių paslaugų centras "Šeimos slėnis"
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: Bendrųjų reikalų skyriaus vyresnysis specialistas
Pareiginės algos koeficientas: 0.00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 0.00
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: vyresniojo specialisto pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas nuo 7,28
Pareigybės aprašymas:

BENDRŲJŲ REIKALŲ SKYRIAUS ADMINISTRACIJOS POSKYRIO

VYRESNIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

Pareigybė

1. Vilniaus miesto kompleksinių paslaugų centro „Šeimos slėnis“ (toliau – Įstaiga) Bendrųjų reikalų skyriaus Administracijos poskyrio (toliau – Poskyris) vyresniojo specialisto pareigybė yra priskiriama specialistų pareigybių grupei.

2.Pareigybės lygis – A2.

3. Pareigybės paskirtis – viešųjų pirkimų, projektų, vidaus auditų organizavimas ir vykdymas.

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

4. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

4.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;

4.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirties viešųjų pirkimų organizavimo srityje.

5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi žinoti ir išmanyti:

5.1. Įstaigos struktūrą, skyrių ir poskyrių veiklos organizavimo principus;

5.2. raštvedybos, dokumentų rengimo ir įforminimo taisykles, sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;

5.3. Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius viešuosius pirkimus, Europos Sąjungos ir kitos finansinės paramos skyrimą ir valdymą bei kitus klausimus, kurių žinojimas pagal kompetenciją reikalingas funkcijoms atlikti;

5.4. užtikrinti informacijos konfidencialumą;

5.5. laisvai naudotis šiuolaikinėmis informacinėmis technologijomis, išmanyti jų taikymo galimybes atliekant savo pareigas;

5.6. savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, bendrauti, bendradarbiauti ir teikti konsultacijas, spręsti iškilusias problemas ir konfliktus;

5.7. valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;

5.8. darbuotojų saugos ir sveikatos, gaisrinės, elektros saugos reikalavimus.

6. Darbuotojas, einantis šias pareigas, privalo vadovautis:

6.1. Lietuvos Respublikos įstatymais ir poįstatyminiais aktais;

6.2. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais Lietuvos Respublikoje galiojančiais norminiais aktais, reglamentuojančiais biudžetinių įstaigų veiklą, darbo santykius, darbuotojų saugą ir sveikatą;

6.3. vidaus tvarkos taisyklėmis;

6.4. darbo sutartimi;

6.5. šiuo pareigybės aprašymu;

6.6. kitais Įstaigos vidaus teisės aktais.

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

7. Šias pareigas einantis darbuotojas atlieka šias funkcijas:

7.1. organizuoja ir vykdo viešuosius pirkimus:

7.1.1. atlieka viešųjų pirkimų iniciatoriaus ir organizatoriaus funkcijas;

7.1.2. organizuoja ir vykdo prekių, paslaugų ir darbų viešųjų pirkimų procedūras;

7.1.3. rengia viešųjų pirkimų dokumentus, konkursų sąlygas, skelbimus, pirkimų ataskaitas;

7.1.4. organizuoja bei vykdo elektroninius pirkimus;

7.1.5. atlieka tiekėjų pateiktų pasiūlymų vertinimą;

7.1.6. rengia viešųjų pirkimų sutarčių projektus;

7.1.7. kaupia, sistemina ir saugo informaciją apie viešųjų pirkimų komisijos vykdomus viešuosius pirkimus;

7.1.8. užtikrina ir atsako už tinkamą bei savalaikį vidaus registrų, susijusių su viešaisiais pirkimais, pildymą;

7.1.9. seka viešųjų pirkimų sutarčių terminus ir ne vėliau kaip prieš 1 mėnesį iki sutarties termino pabaigos informuoja pirkimo iniciatorių apie termino pasibaigimą;

7.1.10. saugo viešųjų pirkimų dokumentus (pirkimų sąlygas, protokolus ir kt.);

7.1.11. užtikrina, kad būtų laikomasi teisės aktų nuostatų dėl viešųjų pirkimų viešinimo reikalavimų;

7.1.12. konsultuoja darbuotojus viešųjų pirkimų klausimais;

7.2. rengia projektų paraiškas, teikia jas finansavimui gauti, o gavus – įgyvendina;

7.2.1. kaupia, rengia ir platina informaciją, susijusią su vykdomu projektu, suinteresuotoms institucijoms bei asmenims;

7.2.2. prižiūri projektų įgyvendinimą bei lėšų naudojimo tinkamumą;

7.2.3. vertina galimas projektų įgyvendinimo rizikas ir imasi jų valdymo priemonių;

7.2.4. atsiskaito už projektų veiklų vykdymą ir rodiklių pasiekimą, organizuoja galutinės projektų įgyvendinimo ataskaitos teikimą;

7.3. atlieka vidaus auditus:

7.3.1. atlieka vidaus audito planavimą, rengia vidaus audito programas, atlieka procedūras;

7.3.2. rengia vidaus audito ataskaitas, išvadas, rekomendacijas;

7.3.3. vykdo vidaus audito pažangos stebėjimą, vidaus audito ataskaitose pateiktų rekomendacijų įgyvendinimo kontrolę, kaupia ir analizuoja informaciją apie rekomendacijų vykdymą, sudaro pažangos stebėjimo ataskaitas;

7.4. dalyvauja kuriant vidaus kontrolės sistemą, vykdant jos priežiūrą ir tobulinimą;

7.5. teikia pasiūlymus dėl vidaus kontrolės tobulinimo;

7.6. atsižvelgus į dokumentacijos planą ir bylų saugojimo terminus, sudaro bylas iš dokumentų pagal veiklos sritį, parengtų ar gautų per vienus kalendorinius metus (išskyrus tęsiamas bylas);

7.7. iškilusias ūkinio pobūdžio problemas ar įrangos, sistemų, ūkinio inventoriaus gedimus užregistruoja Ūkinio pobūdžio problemų, įrangos bei sistemų gedimų elektroniniame registre;

7.8. laikosi Įstaigos vidaus tvarkos taisyklių, darbuotojų saugos ir sveikatos, gaisrinės saugos, sanitarijos ir higienos taisyklių reikalavimų;

7.9. palaiko ir skatina tarpusavio dalykiškus santykius su visų skyrių darbuotojais;

7.10. puoselėja vidinę ir išorinę Įstaigos aplinką, rūpinasi Įstaigos įvaizdžio ir kultūros formavimu;

7.11. užtikrina Įstaigos veiklos konfidencialumo principų laikymąsi;

7.12. teikia pasiūlymus Bendrųjų reikalų skyriaus vedėjui darbo organizavimo klausimais;

7.13. vykdo kitus vienkartinius direktoriaus arba Bendrųjų reikalų skyriaus vedėjo įpareigojimus, nenumatytus pareigybės aprašyme, tačiau susijusius su Įstaigos vykdoma veikla.

8. Šias pareigas einantis darbuotojas turi galimybę dirbti nuotoliniu būdu.

IV SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO TEISĖS

9. Šias pareigas einantis darbuotojas turi teisę:

9.1. gauti informaciją, reikalingą pareigybės aprašyme nurodytoms funkcijoms vykdyti;

9.2. neatlikti darbų, kurie prieštarauja darbų saugos, gaisrinės saugos, elektrosaugos bei higienos taisyklėms, prieš tai informavus Bendrųjų reikalų skyriaus vedėją;

9.3. tobulinti savo kvalifikaciją kursuose, seminaruose ir kituose kvalifikacijos kėlimo renginiuose;

9.4. turėti ir kitų teisių, kurios neprieštarauja Lietuvos Respublikos įstatymams ir kitiems teisės aktams.

V SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO ATSAKOMYBĖ

10. Šias pareigas einantis darbuotojas Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka atsako už:

10.1. pareigybės aprašyme nustatytų funkcijų ir tiesioginio vadovo pavedimų vykdymą kokybiškai ir laiku;

10.2. Įstaigai padarytą žalą.


Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: 8 5 2340 300
El. paštas: administracija@seimos-slenis.lt
Adresas: Vilnius, Žolyno g. 47
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.