Bendrųjų reikalų skyriaus vyriausiasis specialistas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 95839
Skelbimo data: 2024-05-03
Skelbimas galioja iki: 2024-05-17 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Aukštaitijos nacionalinio parko ir Labanoro regioninio parko direkcija
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: Bendrųjų reikalų skyriaus vyriausiasis specialistas
Pareiginės algos koeficientas: 0,99
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1767,55
Darbo vieta (miestas): Ignalina
Informacija apie įstaigą: Aukštaitijos nacionalinio parko ir Labanoro regioninio parko direkcija https://anp.lrv.lt/lt
Darbo vieta: Palūšė, Ignalinos r.
Pareigybei nustatytas pareiginės algos koeficientas: 0,99.
Neterminuota darbo sutartis.
40 val. darbo savaitė.
Kontaktai išsamesnei informacijai gauti:
Jūratė Gimževskienė vyriausioji specialistė,
Telefono numeris +37061478590,
El. p. jurate.gimzevskiene@aparkai.lt
Pareigybės aprašymas:


BENDRŲJŲ REIKALŲ SKYRIAUS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO

PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I. PAREIGYBĖ

1. _Bendrųjų reikalų skyriaus vyriausiasis specialistas__ yra __specialistas______

(pareigybės pavadinimas) (nurodoma pareigybės grupė)

2. Pareigybės lygis – __A2_____________________________________________

(nurodoma, kuriam lygiui (A (A1 ar A2), B, C, D) priskiriama pareigybė)

II. SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

3.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą, kurio studijų kryptis – finansai, ekonomika arba apskaita;

3.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų patirtį finansų srityje;

3.3. gerai išmanyti teisės aktus, reglamentuojančius finansinę ūkinę veiklą, buhalterinę apskaitą, biudžeto sudarymą ir vykdymą, darbuotojų darbo apmokėjimą, valstybės turto naudojimą, mokesčių politiką;

3.4. būti susipažinusiam su biudžetinės įstaigos apskaitos tvarkymu;

3.5. išmanyti pagrindinius finansinės apskaitos ir vidaus kontrolės principus;

3.6. gebėti naudotis veiklai reikalingomis kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valdžios ir valdymo institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais;

3.7. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti informaciją ir rengti išvadas ir teikti pastabas bei pasiūlymus, aiškiai ir sklandžiai reikšti mintis žodžiu ir raštu;

3.8. gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą bei dirbti komandoje;

3.9. žinoti Dokumentų rengimo taisykles ir jas taikyti praktikoje.

III. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

4.1. apdoroja su finansų valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su finansų valdymu susijusios informacijos apdorojimą;

4.2. atlieka išankstinę finansų kontrolę arba prireikus koordinuoja išankstinės finansų kontrolės atlikimą;

4.3. rengia su finansų valdymu susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja su finansų valdymu susijusių dokumentų rengimą;

4.4. rengia organizacinius, informacinius ir kitus Direkcijos veiklos ir asignavimų planavimo bei panaudojimo dokumentų projektus, juos sistemina;

4.5. atlieka Direkcijos išlaidų panaudojimo stebėseną, kontrolę ir esant poreikiui organizuoja Direkcijos biudžeto išlaidų sąmatų tikslinimą, teikia pasiūlymus dėl galimo lėšų perskirstymo;

4.6. tikrina pirminių bei apmokėjimui pateiktų dokumentų atitiktį finansinės apskaitos įstatymo ir kitų teisės aktų nuostatoms; derina pirminius dokumentus, nurodant buhalterinės apskaitos informacinėse sistemose taikomas atitinkamas dimensijas;

4.7. rengia ir teikia Nacionaliniam bendrųjų funkcijų centrui Direkcijos patirtų išlaidų, gautų pajamų dokumentus ir vykdo Direkcijos surinktų pajamų, tiekėjams mokėtinų sumų ir kitų trumpalaikių įsipareigojimų vykdymo einamąją kontrolę;

4.8. atlieka Nacionalinio bendrųjų funkcijų centro parengtų biudžeto ir finansinių vykdymo ataskaitų rinkinių peržiūrą, Direkcijos vykdomų projektų biudžeto ir finansinių vykdymo ataskaitų rinkinių parengimą;

4.9. rengia statistines, turto apskaitos, investicinių projektų priemonių įgyvendinimo ataskaitas, turto apyvartos suvestines ir (ar) turto bei atsargų apyvartos kontrolę, bei atlieka Direkcijos turto naudojimo analizę;

4.10. dalyvauja atliekant kasmetinę inventorizaciją;

4.11. kaupia, sistemina, saugo informaciją ir dokumentus, susijusius su šios pareigybės funkcijomis bei rengia ir teikia pasiūlymus, konsultuoja su finansų valdymu susijusiais klausimais;

4.12. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su Direkcijos veikla susijusius pavedimus.

Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: +370 386 53135
El. paštas: direkcija@aparkai.lt
Adresas: Lūšių g. 16, Palūšės k., 30202 Ignalinos r.
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.