Bendrųjų reikalų skyriaus vyriausiasis specialistas(finansininkas)
Skelbimo nr.: | 96663 | |
---|---|---|
Skelbimo data: | 2024-05-30 | |
Skelbimas galioja iki: | 2024-06-13 (imtinai) | |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Aukštaitijos nacionalinio parko ir Labanoro regioninio parko direkcija | |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Aukštaitijos nacionalinio parko ir Labanoro regioninio parko direkcija | |
Pareigos: | Bendrųjų reikalų skyriaus vyriausiasis specialistas(finansininkas) | |
Pareiginės algos koeficientas: | 0,99 | |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1767,55 | |
Darbo vieta (miestas): | Ignalina | |
Informacija apie įstaigą: | Pareigybei nustatytas pareiginės algos koeficientas - 0,99 (galimos priemokos už papildomą darbą). Darbo vieta-Palūšė, Ignalinos r. Galimybė dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu. Neterminuota darbo sutartis. 40 valandų darbo savaitė. Kontaktai išsamesnei informacijai gauti: Jūratė Gimževskienė vyriausioji specialistė Telefono numeris +37061478590 E. pašto adresas jurate.gimzevskiene@aparkai.lt |
|
Pareigybės aprašymas: | ||
BENDRŲJŲ REIKALŲ SKYRIAUS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I. PAREIGYBĖ
1. _Bendrųjų reikalų skyriaus vyriausiasis specialistas__ yra __specialistas______ (pareigybės pavadinimas) (nurodoma pareigybės grupė)
2. Pareigybės lygis – __A2_____________________________________________ (nurodoma, kuriam lygiui (A (A1 ar A2), B, C, D) priskiriama pareigybė)
II. SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 3.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą, kurio studijų kryptis – finansai, ekonomika arba apskaita; 3.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų patirtį finansų srityje; 3.3. gerai išmanyti teisės aktus, reglamentuojančius finansinę ūkinę veiklą, buhalterinę apskaitą, biudžeto sudarymą ir vykdymą, darbuotojų darbo apmokėjimą, valstybės turto naudojimą, mokesčių politiką; 3.4. būti susipažinusiam su biudžetinės įstaigos apskaitos tvarkymu; 3.5. išmanyti pagrindinius finansinės apskaitos ir vidaus kontrolės principus; 3.6. gebėti naudotis veiklai reikalingomis kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valdžios ir valdymo institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais; 3.7. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti informaciją ir rengti išvadas ir teikti pastabas bei pasiūlymus, aiškiai ir sklandžiai reikšti mintis žodžiu ir raštu; 3.8. gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą bei dirbti komandoje; 3.9. žinoti Dokumentų rengimo taisykles ir jas taikyti praktikoje.
III. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
4.1. apdoroja su finansų valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su finansų valdymu susijusios informacijos apdorojimą; 4.2. atlieka išankstinę finansų kontrolę arba prireikus koordinuoja išankstinės finansų kontrolės atlikimą; 4.3. rengia su finansų valdymu susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja su finansų valdymu susijusių dokumentų rengimą; 4.4. rengia organizacinius, informacinius ir kitus Direkcijos veiklos ir asignavimų planavimo bei panaudojimo dokumentų projektus, juos sistemina; 4.5. atlieka Direkcijos išlaidų panaudojimo stebėseną, kontrolę ir esant poreikiui organizuoja Direkcijos biudžeto išlaidų sąmatų tikslinimą, teikia pasiūlymus dėl galimo lėšų perskirstymo; 4.6. tikrina pirminių bei apmokėjimui pateiktų dokumentų atitiktį finansinės apskaitos įstatymo ir kitų teisės aktų nuostatoms; derina pirminius dokumentus, nurodant buhalterinės apskaitos informacinėse sistemose taikomas atitinkamas dimensijas; 4.7. rengia ir teikia Nacionaliniam bendrųjų funkcijų centrui Direkcijos patirtų išlaidų, gautų pajamų dokumentus ir vykdo Direkcijos surinktų pajamų, tiekėjams mokėtinų sumų ir kitų trumpalaikių įsipareigojimų vykdymo einamąją kontrolę; 4.8. atlieka Nacionalinio bendrųjų funkcijų centro parengtų biudžeto ir finansinių vykdymo ataskaitų rinkinių peržiūrą, Direkcijos vykdomų projektų biudžeto ir finansinių vykdymo ataskaitų rinkinių parengimą; 4.9. rengia statistines, turto apskaitos, investicinių projektų priemonių įgyvendinimo ataskaitas, turto apyvartos suvestines ir (ar) turto bei atsargų apyvartos kontrolę, bei atlieka Direkcijos turto naudojimo analizę; 4.10. dalyvauja atliekant kasmetinę inventorizaciją; 4.11. kaupia, sistemina, saugo informaciją ir dokumentus, susijusius su šios pareigybės funkcijomis bei rengia ir teikia pasiūlymus, konsultuoja su finansų valdymu susijusiais klausimais; 4.12. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su Direkcijos veikla susijusius pavedimus.
|
||
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) | |
Pareigos: | ||
Vardas, Pavardė: | ||
Telefonas: | +370 386 53135 | |
El. paštas: | direkcija@aparkai.lt | |
Adresas: | Lūšių g. 16, Palūšės k., 30202 Ignalinos r. | |