BENDRŲJŲ REIKALŲ SKYRIUS viešųjų pirkimų specialistas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 98113
Skelbimo data: 2024-07-25
Skelbimas galioja iki: 2024-08-08 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Dzūkijos nacionalinio parko ir Čepkelių valstybinio gamtinio rezervato direkcija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Nacionalinis bendrųjų funkcijų centras
Pareigos: BENDRŲJŲ REIKALŲ SKYRIUS viešųjų pirkimų specialistas
Pareiginės algos koeficientas: 0,88
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1571,15
Darbo vieta (miestas): Nenustatyta
Informacija apie įstaigą: Neterminuota darbo sutartis. Darbo laiko norma - 40 valandų per savaitę. Darbo vieta: Merkinės mstl. Prie papildomą kompetenciją įrodančių dokumentų prašome pridėti Viešųjų pirkimų tarnybos išduotą viešųjų pirkimų specialisto pažymėjimą.
Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai gauti:
Vaidas Miliauskas
Pareigos vyr. specialistas
Telefono numeris:+370 678 55 900
E. pašto adresas vaidas.miliauskas@dzukijosparkas.lt
Pareigybės aprašymas:

PATVIRTINTA

Dzūkijos nacionalinio parko ir Čepkelių

valstybinio gamtinio rezervato

direktoriaus 2024-07-03 d.

įsakymu Nr. V1- 74 (1.4)

BENDRŲJŲ REIKALŲ SKYRIAUS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ SPECIALISTO

PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

1. Bendrųjų reikalų skyriaus viešųjų pirkimų specialistas (toliau- pareigybė) yra specialistas.

2. Pareigybė priskiriama A2 lygiui.

3. Pareigybė pavaldi Bendrųjų reikalų skyriaus vedėjui (toliau- skyriaus vedėjas).

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

4. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

4.1. ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;

4.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį;

4.3. žinoti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, taip pat kitus teisės aktus, reglamentuojančius viešuosius pirkimus, kitas šiame pareigybės aprašyme priskirtas funkcijas bei gebėti juos taikyti;

4.4. žinoti dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles bei gebėti jas taikyti, mokėti savarankiškai dirbti ir vadovautis profesinės etikos reikalavimais;

4.5. mokėti naudotis šiomis kompiuterinėmis programomis: teksto redaktoriumi, skaičiuokle, pristatymų rengimo programa, elektroniniu paštu. Gebėti naudotis veiklai reikalingomis kompiuterinėmis duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais.

4.6. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti ir apibendrinti informaciją bei rengti išvadas;

4.7. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;

4.8. Turėti viešųjų pirkimų specialisto pažymėjimą.

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

5. Darbuotojui, einančiam šias pareigas, priskiriamos šios funkcijos:

5.1. organizuoti numatomų viešųjų pirkimų prekių, paslaugų ir darbų poreikio planavimą (surinkti iš atsakingų Direkcijos skyrių informaciją apie planuojamus viešuosius pirkimus, skaičiuoti pirkimų vertes ir nustatyti pirkimų būdus; rengti metinį Dzūkijos nacionalinio parko ir Čepkelių valstybinio gamtinio rezervato direkcijos (toliau- Direkcija) prekių, paslaugų ir darbų viešųjų pirkimų planą, jo pakeitimus;

5.2. rengti per kalendorinius metus įvykdytų pirkimų ataskaitą ir ją, viešuosius pirkimus reglamentuojančių teisės aktų nustatyta tvarka, viešinti;

5.3. viešųjų pirkimų organizatoriaus ir (ar) komisijos nario, pirmininko, pirmininko pavaduotojo statusu vykdyti arba dalyvauti vykdant Direkcijos viešuosius pirkimus;

5.4. rengti ir (ar) derinti (su viešųjų pirkimų konkursų nugalėtojais, atsakingais Direkcijos darbuotojais ar kt.) sutarčių projektus, organizuoti viešųjų pirkimų sutarčių pasirašymą

5.5. sprendžiant klausimus susijusius su šiame pareigybės aprašyme numatytų funkcijų atlikimu, bendradabiauti su kompetentingomis institucijomis, įstaigomis, teikti jų prašomą informaciją;

5.6. užtikrinti tinkamą „žaliųjų pirkimų“ vykdymą ( aplinkos apsaugos kriterijų taikymą, kitų reikalavimų, nustatytų "žalieisiems pirkimams" laikymąsi), užtikrinti teisės aktuose nustatytų „žaliųjų pirkimų“ įvykdymo rodiklių įgyvendinimą;

5.7. administruoti Viešųjų pirkimų informacinės sistemos (CVP IS) ir Centrinės perkančiosios organizacijos (CPO) Direkcijos paskyras, kuriose, Direkcijos darbuotojams, dalyvaujantiems viešųjų pirkimų procedūrose, suteikti teises ir įgaliojimus bei atsakyti už visų pateikiamų duomenų aktualumą ir teisingumą; vykdyti pirkimus naudojantis CVP IS ir CPO katalogu;

5.8. viešinti sudarytas sutartis, jų pakeitimus, nutraukimą, kitą reikalaujamą paviešinti informaciją (pirkimo procedūrų ataskaitas ir kt.) viešuosius pirkimus reglamentuojančių teisės aktų nustatyta tvarka;

5.9. užtikrinti nepirkimo per CPO katalogą tinkamo pagrindimo numatymą viešųjų pirkimų dokumentuose;

5.8. užtikrinti tinkamą viešųjų pirkimų dokumentų saugojimą ir archyvavimą, saugoti ir archyvuoti priskirtus dokumentus;

5.9. atlikti kitas už pirkimų planavimą atsakingo asmens jam Direkcijos viešųjų pirkimų organizavimo tvarkos apraše ar Direkcijos direktoriaus įsakymu priskirtas su viešaisiais pirkimais susijusias funkcijas;

5.9. stebėti viešųjų pirkimų sutarčių galiojimo terminus, prekių ar paslaugų kiekio išpirkimą ir informuoti apie jų pabaigą atsakingus Direkcijos asmenis;

5.10. siekiant užtikrinti tinkamą viešųjų pirkimų komisijų darbą, rengti Direkcijos direktoriaus įsakymų viešųjų pirkimų komisijų sudarymo, kitų dokumentų projektus pagal kompetenciją; kviesti komisijos narius į komisijos posėdžius; protokoluoti komisijos posėdžius (jeigu paskirtas komisijos sekretoriumi); rengti komisijos sprendimų projektus ir (ar) raštu ar kitomis elektroninėmis priemonėmis teikti tiekėjams adresuotus raštus, paklausimus, paaiškinimus, pranešimus apie viešųjų pirkimų komisijos sprendimus;

5.11. teikti pasiūlymus, rekomendacijas dėl darbo organizavimo skyriaus vedėjui;

5.12. konsultuoti kitus Direkcijos darbuotojus, teikti jiems metodinę pagalbą (padedant pirkimų iniciatoriams nustatyti prekių, paslaugų ar darbų bendrojo viešųjų pirkimų žodyno (BVPŽ) kodus ir kt.) pagal kompetenciją;

5.13. Pagal kompetenciją nagrinėti asmenų prašymus, pranešimus, skundus ir kt. Dokumentus;

5.14. pagal kompetenciją dalyvauti įvairių darbo grupių, komisijų darbe, atstovauti Direkcijai kitose institucijose, įstaigose dalyvaujant seminaruose, konferencijose ir kituose renginiuose, sprendžiant kitus klausimus;

5.15. vykdyti kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.

IV SKYRIUS

ATSAKOMYBĖ

6.Darbuotojas, einantis šias pareigas, Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka atsako už:

6.1. šiame pareigybės aprašyme nustatytų funkcijų atlikimą tinkamai ir laiku pagal jo veiklą reglamentuojančius teisės aktus;

6.2. perduotų naudotis darbe priemonių, kito turto ir materialinių vertybių išsaugojimą ir tinkamą naudojimą.

Susipažinau:

............................................................

(parašas)

............................................................

(vardas, pavardė)

............................................................

(data)

Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: +370 678 55 900
El. paštas: direkcija@dzukijosparkas.lt
Adresas: Vilniaus g.3, Merkinės mstl. 65334 Varėnos r. sav.
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.