Biržų miesto seniūnija Socialinio darbo organizatorius

Skelbimo nr.: 60134
Skelbimo data: 2019-08-23
Konkursą organizuojanti įstaiga: Biržų rajono savivaldybės administracija
Pareigos: Biržų miesto seniūnija Socialinio darbo organizatorius
Pareigybės aprašymas:
PATVIRTINTA
Biržų rajono savivaldybės administracijos
direktoriaus 2007 m. liepos 25 d.
įsakymu Nr. A-530
(Biržų rajono savivaldybės administracijos
direktoriaus 2017 m. gegužės 18 d.
įsakymo Nr. A-474 redakcija)


BIRŽŲ MIESTO SENIŪNIJOS SOCIALINIO DARBO ORGANIZATORIAUS PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS
PAREIGYBĖ

1. Biržų rajono savivaldybės administracijos Biržų miesto seniūnijos socialinio darbo organizatorius (toliau – darbuotojas) yra priskiriamas specialistų pareigybės grupei.
2. Pareigybės lygis – A2.

II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
3.1. būti įgijęs socialinio darbo kvalifikacinį (profesinio bakalauro, bakalauro, magistro) laipsnį arba iki 2014 m. gruodžio 31 d. įgijęs kitą kvalifikacinį (profesinio bakalauro, bakalauro, magistro) laipsnį ir socialinio darbuotojo kvalifikaciją ar baigęs socialinio darbo studijų programą, ar socialinės apsaugos ir darbo ministro nustatyta tvarka baigęs socialinio darbuotojo praktinei veiklai pasirengti skirtus mokymus;
3.2. turėti B kategorijos vairuotojo pažymėjimą;
3.3. turėti socialinio darbo žinių apie Lietuvos socialinės apsaugos sistemą, socialinės apsaugos sritį reglamentuojančius teisės aktus, žmogaus teises, vaiko teisių apsaugą, neįgaliųjų integraciją, Europos Sąjungos šalių socialinės paramos sistemas;
3.4. gebėti tiksliai vertinti žmogaus socialinę situaciją, veiksmingai bendrauti su asmeniu ir jo aplinka, efektyviai organizuoti žmogiškuosius, finansinius bei kitus galimus išteklius, organizuoti socialinį darbą ir socialinių paslaugų teikimą;
3.5. mokėti dirbti kompiuterinėmis („Microsoft Office“ programomis), naudotis kitomis informacinėmis technologijomis;
3.6. išmanyti Dokumentų rengimo bei Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles;
3.7. būti empatiškas, objektyvus, tolerantiškas, atsakingas, kūrybiškas ir iniciatyvus.

III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
4.1. aptarnaujamoje teritorijoje lanko seniūnijos gyventojus ir šeimas, analizuoja
neįgaliųjų, vienišų asmenų, nepasiturinčių šeimų ar asmenų socialines problemas, renka informaciją apie šių seniūnijos gyventojų materialinę padėtį, buities sąlygas, surašo buities ir gyvenimo sąlygų patikrinimo aktus, vertina ir nustato pagalbos poreikius asmeniui, šeimai ir inicijuoja jos teikimą;
4.2. bendradarbiaudamas su asmeniu ar šeima, analizuoja galimus problemos sprendimo būdus, vertina asmens ar šeimos motyvaciją ir galimybes patiems spręsti savo socialines problemas;
4.3. kompleksiškai vertina pagalbos asmeniui ar šeimai poreikį, derindamas poreikį socialinėms paslaugoms su asmens ar šeimos poreikiu piniginei socialinei paramai, vaiko teisių apsaugai, užimtumui, sveikatos priežiūrai, švietimui ir ugdymui, socialiniam būstui, specialiosios pagalbos priemonėms ir kt.;
4.4. telkia kitus specialistus, kad būtų įvertintas poreikis teikti pagalbą, tarpininkauja ją gaunant;
4.5. surenka arba padeda surinkti asmeniui ar šeimai pagalbai gauti būtinus dokumentus, pateikdamas juos nustatyta tvarka, tarpininkauja dėl paramos skyrimo;
4.6. priima iš gyventojų prašymus ir reikalingas pažymas socialinėms pašalpoms, išmokoms, būsto šildymo išlaidų bei išlaidų už šaltą ir karštą vandenį kompensacijoms, vaikų išmokoms, socialinei paramai mokiniams gauti, juos pateikia Socialinės paramos skyriui;
4.7. priima iš gyventojų prašymus nemokamiems maisto produktams iš intervencinių atsargų gauti, suveda juos į socialinės paramos informacinę sistemą SPIS ir paruošia gavėjų sąrašus;
4.8. priima asmenų prašymus bendrosioms ir specialiosioms paslaugoms gauti;
4.9. vertina seniūnijos gyventojų specialiuosius poreikius, kad būtų užtikrintas poreikių lygio nustatymas ir specialiosios pagalbos priemonių tenkinimas, konsultuoja gyventojus ir tarpininkauja jiems dėl specialiųjų pagalbos priemonių gavimo;
4.10. vertindamas socialinių paslaugų pagrįstumą, rengia reikiamus dokumentus, teikia išvadas dėl socialinių paslaugų skyrimo ir su jomis supažindina asmenį ar šeimą, ar asmens globėją, rūpintoją;
4.11. formuodamas pozityvų bendruomenės požiūrį į socialinį darbą, vykdo švietėjišką veiklą bendruomenėje, bendradarbiauja su socialiniais partneriais;
4.12. prognozuoja socialinių problemų atsiradimą, koordinuoja savarankišką ir profesinę paramą, suinteresuotiems asmenims organizuoja diskusijas veiklos klausimais, kad būtų užtikrinta socialinių problemų prevencija ar sprendimas;
4.13. informuoja seniūnijos gyventojus apie socialinės paramos būdus ir socialines paslaugas, sudaro asmenų pagal socialines grupes kartoteką, tvarko socialinės globos reikalingų asmenų apskaitą;
4.14. siekdamas padėti seniūnijos gyventojams tenkinti jų poreikius, organizuoja gaunamos labdaros dalinimą, padeda apsirūpinti kuru, rūpinasi valstybės lėšomis laidojamų vienišų asmenų laidotuvėmis;
4.15. tinkamai saugo su vykdomomis funkcijomis susijusius dokumentus, pagal reikalavimus įformina bylas ir sutvarkytas laiku perduoda į seniūnijos archyvą;
4.16. dalyvauja komisijų darbe, Savivaldybės institucijų posėdžiuose, kompetencijos klausimais;
4.17. pavaduoja kitą socialinio darbo organizatorių, jo nesant.
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Adresas: Vytauto g. 38, LT-41143 Biržai
Telefonas: (8 450) 43 142
El. paštas: savivaldybe@birzai.lt
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.