Ketvirtadienis, balandžio 18 d.

Buhalterijos vedėjas, pareiginės algos koeficiento intervalas 4,09–13,20 baziniais dydžiais

Skelbimo nr.: 61368
Skelbimo data: 2019-11-04
Konkursą organizuojanti įstaiga: Palangos miesto savivaldybės administracija
Pareigos: Buhalterijos vedėjas, pareiginės algos koeficiento intervalas 4,09–13,20 baziniais dydžiais
Pareigybės aprašymas:
PATVIRTINTA
Palangos miesto savivaldybės administracijos
direktoriaus 2019 m. spalio 29 d. įsakymo
Nr. A1-1472
3 punktu

BUHALTERIJOS VEDĖJO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS
PAREIGYBĖ

1. Palangos miesto savivaldybės (toliau – Savivaldybė) administracijos Buhalterijos vedėjas yra vadovų pagrindinės grupės (kodas 1), administravimo ir komercijos vadovų pagrindinio pogrupio (kodas 12), verslo paslaugų srities ir administracijos vadovų grupės (kodas 121), finansų srities vadovų pogrupio (kodas 1211), finansų padalinio vadovas (kodas 121105).
2. Pareigybės lygis – A1.

II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
3.1. turėti ekonomikos krypties aukštąjį universitetinį išsilavinimą su įgytu magistro kvalifikaciniu laipsniu;
3.2. turėti 3 metų darbo patirtį finansų ar apskaitos srityje;
3.3. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Internet Explorer programomis;
3.4. išmanyti ir gebėti pagal kompetenciją savo darbe taikyti Europos vietos savivaldos chartiją, Lietuvos Respublikos Konstituciją, Lietuvos Respublikos civilinį kodeksą, Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos, Biudžetinių įstaigų, Biudžeto sandaros, Buhalterinės apskaitos, Gyventojų turto deklaravimo, Investicijų, Konkurencijos, Korupcijos prevencijos, Rinkliavų, Savivaldybių administracinės priežiūros, Teisėkūros pagrindų, Teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių įstaigų, Viešojo administravimo, Viešojo sektoriaus atskaitomybės, Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje, Vietos savivaldos įstatymus, Teisės aktų rengimo rekomendacijas, Dokumentų rengimo, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius viešąjį administravimą, savivaldybių institucijų kompetenciją, savivaldybių biudžeto sudarymą ir vykdymą, finansų kontrolę, darbo apmokėjimo tvarką, strateginio planavimo principus bei biudžeto pajamų ir išlaidų klasifikaciją, buhalterinę apskaitą, darbo ir paslaugų apmokėjimą, turto apskaitą, Savivaldybės tarybos veiklos reglamentą ir sprendimus, Savivaldybės mero potvarkius, Administracijos veiklos nuostatus, Administracijos direktoriaus įsakymus, kitus vidaus tvarką reglamentuojančius dokumentus, Buhalterijos nuostatus, šį pareigybės aprašymą.

III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
4.1. siekdamas užtikrinti Buhalterijai priskirtų funkcijų vykdymą ir tinkamą darbo organizavimą, administruoja Buhalterijos darbą: planuoja Buhalterijos veiklą, ją koordinuoja su kitais Savivaldybės administracijos struktūriniais padaliniais bei Savivaldybei pavaldžiomis arba jos reguliavimo sferai priskirtomis įstaigomis, įmonėmis ir organizacijomis, paskirsto užduotis Buhalterijos darbuotojams, kontroliuoja jų vykdymą, užtikrina reikiamą darbo organizavimą, darbo drausmę, skatina Buhalterijos darbuotojų iniciatyvą ir kiekvieno atsakomybę už jam pavestų darbų vykdymą, įvertina jų teikiamas pastabas ir pasiūlymus, teisės aktų nustatyta tvarka vertina Buhalterijos darbuotojų veiklą, teikia pasiūlymus Savivaldybės administracijos direktoriui dėl Buhalterijos darbo organizavimo, Buhalterijos darbuotojų darbo sąlygų, karjeros planavimo, skatinimo bei drausminimo, komandiravimo, kvalifikacijos kėlimo ir mokymo;
4.2. organizuoja Savivaldybės institucijų, Savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos, Savivaldybės administracijos, įskaitant Šventosios seniūniją, buhalterinę apskaitą laikantis buhalterinės apskaitos įstatymų ir kitų teisės aktų;
4.3. padeda rengti priemones užtikrinti lėšų saugumą, užkirsti kelią trūkumams ir neteisėtam piniginių lėšų, prekinių ir materialinių vertybių naudojimui, finansinių ir ūkinių įstatymų pažeidimams;
4.4. praneša Savivaldybės merui, Savivaldybės kontrolieriui ir Administracijos direktoriui apie atskleistus neteisėtus veiksmus (prirašymą, lėšų naudojimą ne pagal paskirtį, kitus pažeidimus bei piktnaudžiavimą), kad būtų užkirstas kelias neteisėtiems veiksmams. Jeigu informuotas vadovas nesiima reikiamų priemonių, jų pagal savo kompetenciją turi imtis Buhalterijos vedėjas;
4.5. kontroliuoja lėšų atsiskaitomųjų sąskaitų tvarkymą;
4.6. laiku organizuoja darbo užmokesčio, socialinių pašalpų, kompensacijų ir kitus išmokėjimus;
4.7. kontroliuoja sąmatų vykdymą;
4.8. sudaro ir pateikia Biudžeto skyriui programų sąmatų projektus, darbo užmokesčio, išlaidų prekėms ir paslaugoms detalias skaičiuotes, laiku pagal patvirtintus asignavimus sudaro programų sąmatas;
4.9. rengia Administracijos, įskaitant Šventosios seniūniją, suvestines finansines ataskaitas ir, Administracijos direktoriui pasirašius, pateikia Administracijos Biudžeto skyriui;
4.10. rengia Savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos finansinę atskaitomybę;
4.11. užtikrina, kad visos finansinės ir mokestinės atskaitomybės formos (Savivaldybės institucijų, Savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos, Administracijos, įskaitant Šventosios seniūniją, ketvirtiniai, pusmetiniai ir metiniai balansai, priedai prie jų ir kitos su atskaitomybe susijusios formos) būtų parengtos tiksliai ir laiku;
4.12. savo veikloje laikosi Administracijos apskaitos politikos nuostatų, rūpinasi, kad šių nuostatų laikytųsi kiti Buhalterijos darbuotojai ir tarnautojai;
4.13. užtikrina visų buhalterinių įrašų teisingumą;
4.14. vykdo išankstinę finansų kontrolę remdamasis pateiktais dokumentais, prireikus – kompetentingų asmenų pasirašytomis išvadomis;
4.15. vykdo ūkinių operacijų išankstinę kontrolę;
4.16. vykdo viešuosius pirkimus pagal savo kompetenciją;
4.17. užtikrindamas tinkamą asmenų aptarnavimą, prašymų nagrinėjimą ir teisės aktų įgyvendinimą, nagrinėja ir rengia atsakymus į prašymus, paklausimus, pasiūlymus ir skundus, rengia raštų ir administracinių dokumentų projektus, dalyvauja juos rengiant;
4.18. siekdamas tarnybos viešumo, informacijos pasiekiamumo, teikia analizes, statistinius duomenis, informaciją, Savivaldybės interneto puslapyje skelbia informaciją;
4.19. sudarydamas sąlygas tinkamam dokumentų valdymui, organizuoja Buhalterijos raštvedybą, užtikrina tinkamą dokumentų saugojimą ir perdavimą nustatytąja tvarka į archyvą, formuoja tvarkomų dokumentų bylas ir nustatytu laiku perduoda bylas į archyvą;
4.20. užtikrindamas Buhalterijos funkcijų nepertraukiamą vykdymą, Administracijos direktoriaus pavedimu pavaduoja kitus Buhalterijos tarnautojus jų nesant darbe atostogų, komandiruočių, laikino nedarbingumo metu ir kitais atvejais, vykdo kitus su Administracija susijusius Savivaldybės tarybos, mero, mero pavaduotojo, Administracijos direktoriaus, direktoriaus pavaduotojo nenuolatinio pobūdžio pavedimus;
4.21. dalyvauja Savivaldybės institucijų ir pareigūnų sudarytų kolegialių organų (komisijų, komitetų, tarybų, darbo grupių ir kt.) darbe, gavęs įgaliojimą, atstovauja Savivaldybei, jos institucijoms, Administracijai teismuose, prezentacijose, konferencijose ir kituose renginiuose siekiant įgyvendinti Savivaldybės teises, pareigas ir teisėtus interesus;
4.22. dalyvauja rengiant ir įgyvendina Administracijos strateginius veiklos planus ir Skyriaus vykdomas programas siekiant Administracijos strateginių tikslų įgyvendinimo.
______________
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Adresas: Vytauto g. 112, LT-00153 Palanga
Telefonas: (8 460) 48705, 49338
El. paštas: administracija@palanga.lt
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.