Buhalterinės apskaitos skyriaus vyriausiasis specialistas
Skelbimo nr.: | 10838 | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Skelbimo data: | 2022-05-16 | |||||||||||
Skelbimas galioja iki: | 2022-05-23 | |||||||||||
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Kauno rajono savivaldybės administracija | |||||||||||
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Kauno rajono savivaldybės administracija | |||||||||||
Pareigos: | Buhalterinės apskaitos skyriaus vyriausiasis specialistas | |||||||||||
Pareiginės algos koeficientas: | 8.40 | |||||||||||
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1,520.40 | |||||||||||
Darbo vieta (miestas): | Kaunas | |||||||||||
Informacija apie įstaigą: | ||||||||||||
Pareigybės aprašymas: | ||||||||||||
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Finansų valdymas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
4. Buhalterinės apskaitos tvarkymas.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
5. Apdoroja su finansų valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su finansų valdymu susijusios informacijos apdorojimą.
6. Atlieka išankstinę, einamąją ir paskesnę finansų kontrolę arba prireikus koordinuoja išankstinės, einamosios ir paskesnės finansų kontrolės atlikimą.
7. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
8. Registruoja apskaitos registruose ūkinių operacijų ir ūkinių įvykių duomenis arba prireikus koordinuoja ūkinių operacijų ir ūkinių įvykių duomenų registravimą apskaitos registruose.
9. Rengia ir teikia informaciją su finansų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su finansų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
10. Rengia ir teikia pasiūlymus su finansų valdymu susijusiais klausimais.
11. Rengia kitas su finansų valdymu susijusias ataskaitas arba prireikus koordinuoja kitų su buhalterine apskaita susijusių ataskaitų rengimą.
12. Rengia su finansų valdymu susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja su finansų valdymu susijusių dokumentų rengimą.
13. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl finansų valdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl finansų valdymo rengimą.
14. Sudaro finansinės atskaitomybės ataskaitas arba prireikus koordinuoja finansinės atskaitomybės ataskaitų sudarymą.
15. Vykdo mokėjimo procedūras arba, prireikus koordinuoja mokėjimo procedūrų vykdymą.
16. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
17. Apskaičiuoja Savivaldybės vadovybės, SBĮ Kontrolės ir audito tarnybos, Savivaldybės administracijos darbuotojų, Europos Sąjungos projektų darbo užmokestį, atlieka su jais susijusius mokėjimo pavedimus..
18. Apskaičiuoja Tarybos nariams darbo užmokestį už faktiškai išdirbtą laiką Tarybos, Tarybos kolegijos, frakcijų, komitetų, komisijų ir fondų posėdžiuose,priima išlaidų, skirtų prekėms ir paslaugoms, susijusioms su Tarybos nario veikla, deklaracijas..
19. Teikia informaciją, reikalingą duomenų pateikimui ir derinimui Viešojo sektoriaus apskaitos ir ataskaitų konsolidavimo informacinėje sistemoje (VSAKIS)..
20. Dokumentų valdymo sistemoje (DVS) atlieka teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų derinimus, atlieka su personalo valdymu susijusios informacijos apdorojimą..
21. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje..
22. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais..
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
23. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
23.1.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
23.2.
studijų kryptis – finansai (arba);
arba:
23.3.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
23.4.
darbo patirties sritis – buhalterinės apskaitos srities patirtis;
23.5.
darbo patirtis srityje – ne mažiau kaip 1 metai;
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
24. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
24.1.
vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis;
24.2.
organizuotumas - 3 lygis;
24.3.
patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
24.4.
analizė ir pagrindimas - 3 lygis;
24.5.
komunikacija - 3 lygis.
25. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
25.1.
kontrolės ir priežiūros proceso valdymas - 3 lygis.
26. Profesinė kompetencija:
26.1.
finansų valdymas ir apskaita - 3 lygis;
26.2.
dokumentų valdymas - 3 lygis.
|
||||||||||||
Vertinimo metodai: | Inverviu; |
|||||||||||
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Atrankos modulį) | |||||||||||
Pareigos: | Personalo skyriaus Vyriausiasis specialistas | |||||||||||
Vardas, Pavardė: | Indrė Stankienė | |||||||||||
Telefonas: | +37067458329 | |||||||||||
El. paštas: | indre.stankiene@krs.lt | |||||||||||
Adresas: | Savanorių pr., 371, 49500Kaunas | |||||||||||
Skelbimas publikuojamas iki: | 2022-05-23 |