Buhalterinės apskaitos skyriaus Vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)
Skelbimo nr.: | 61277 | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
Skelbimo data: | 2024-11-14 | |||||
Skelbimas galioja iki: | 2024-11-28 (imtinai) | |||||
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerija | |||||
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Viešojo valdymo agentūra | |||||
Pareigos: | Buhalterinės apskaitos skyriaus Vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas) | |||||
Pareiginės algos koeficientas: | 0,86 | |||||
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1535,44 | |||||
Darbo vieta (miestas): | Vilnius | |||||
Informacija apie įstaigą: | Esant klausimų, kreiptis el. p. atranka@urm.lt; tel. pasiteiravimui (I-IV nuo 9 val. iki 15 val., V nuo 9 val. iki 12 val.): +370 5 236 2471, Jurgita Barkauskienė. Pareiginės algos koeficientas nuo 0,86 iki 1,73, t.y. nuo 1535,44 iki 3088,74 Eur (prieš mokesčius). Bus taikomas 3 mėnesių išbandymo terminas. Mes siūlome: Įvadinius mokymus naujiems darbuotojams (įsitraukti į darbus padės priskirtas kuratorius ir visi kolegos). Prasmingą darbą, kurį atlikdami turėsite galimybę taikyti turimas žinias ir įgyti naujos patirties. Asmeninį ir profesinį tobulėjimą, galimybę mokytis užsienio kalbų. Jaukią, šiuolaikišką, patogią darbo vietą vienoje gražiausių Vilniaus vietų, su vieta automobiliui. Galimybę dalyvauti ir prisidėti prie įvairių ministerijos rengiamų iniciatyvų ir būti pasaulio įvykių centre. |
|||||
Pareigybės aprašymas: | ||||||
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. diplomatinės tarnybos institucijų ar prekybos atstovybių užsienyje funkcionavimo užtikrinimas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1.
teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. Finansų valdymo veiklos, susijusios su diplomatinės tarnybos institucijų funkcionavimu koordinavimas ir organizavimas.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1.
Diplomatinės tarnybos institucijos finansinės veiklos planavimo dokumentų administravimas ir kontrolė.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Apdoroja priskirtoje srityje informaciją ir teikia siūlymus dėl veiklos gerinimo arba prireikus koordinuoja priskirtoje srityje informacijos apdorojimą ir pasiūlymų dėl veiklos gerinimo teikimą.
8. Konsultuoja ir (ar) teikia metodinę pagalbą priskirtos srities klausimais.
9. Padeda diplomatinės tarnybos institucijos vadovui užtikrinti veiklos valdymą priskirtoje srityje arba padeda užtikrinti padalinio veiklos valdymą priskirtoje srityje.
10. Rengia ir teikia pasiūlymus padalinio ar diplomatinės tarnybos institucijos veiklos organizavimo ir kitais klausimais arba prireikus koordinuoja pasiūlymų padalinio ar diplomatinės tarnybos institucijos veiklos organizavimo ir kitais klausimais rengimą ir teikimą.
11. Renka, kaupia, analizuoja ir teikia diplomatinės tarnybos institucijos vadovui ir (ar) tiesioginiam vadovui informaciją priskirtos srities klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos priskirtos srities klausimais rinkimą, kaupimą, analizavimą ir priskirtos srities klausimais informacijos teikimą diplomatinės tarnybos institucijos vadovui ir (ar) tiesioginiam vadovui.
12. Apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
13. Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą.
14. Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
15. Rengia ir teikia pasiūlymus su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais klausimais.
16. Rengia ir teikia informaciją su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
17. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
18. Vykdo ir kontroliuoja tarptautinėms organizacijoms mokamų narystės mokesčių ir humanitarinės pagalbos analitinę apskaitą. Konsultuoja ir padeda diplomatinės tarnybos institucijoms ar prekybos atstovybėms užsienyje, kaip atskiroms organizacijoms, administruoti atliekamus mokėjimus.
19. Vykdo atsiskaitymų su kitomis organizacijomis analitinę apskaitą, kontroliuoja gautinų ir mokėtinų sumų registravimą, konsultuoja diplomatinės tarnybos institucijas.
20. Kontroliuoja sąnaudų, susijusių su paslaugų įsigijimu, apskaitą ir ateinančių laikotarpių sąnaudų registravimą, Ministro reprezentavimo fondo ir VSD lėšų apskaitą.
21. Dalyvauja rengiant finansinio turto, skolų ir įsipareigojimų inventorizacijos žiniaraščius.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
22. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
22.1.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
22.2.
studijų kryptis – ekonomika (arba);
22.3.
studijų kryptis – finansai (arba);
arba:
22.4.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
22.5.
darbo patirties sritis – buhalterinės apskaitos tvarkymo patirtis;
22.6.
darbo patirtis srityje – 1 metai;
23. Užsienio kalba (-os) ir jos (-ų) mokėjimo lygis:
23.1. rusų (B1) arba anglų (B1).
24. Atitikimas kitiems reikalavimams:
24.1.
atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Slaptai“.
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
25. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
25.1.
komunikacija - 4 lygis;
25.2.
analizė ir pagrindimas - 3 lygis;
25.3.
patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
25.4.
organizuotumas - 3 lygis;
25.5.
vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis.
26. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
26.1.
kontrolės ir priežiūros proceso valdymas - 3 lygis;
26.2.
informacijos valdymas - 3 lygis.
27. Profesinė kompetencija:
27.1.
finansų valdymas ir apskaita - 3 lygis.
|
||||||
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Atrankos modulį) | |||||
Pareigos: | Žmogiškųjų išteklių valdymo skyrius Vyriausiasis specialistas | |||||
Vardas, Pavardė: | Goda Degėsytė | |||||
Telefonas: | +37068498478 | |||||
El. paštas: | goda.degesyte@vva.gov.lt | |||||
Adresas: | Vilnius, Šventaragio g. 2 | |||||