Buhalterinės apskaitos skyrius darbo užmokesčio apskaitos finansininkas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 95303
Skelbimo data: 2024-04-10
Skelbimas galioja iki: 2024-04-24 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Biržų rajono savivaldybės administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Biržų rajono savivaldybės administracija
Pareigos: Buhalterinės apskaitos skyrius darbo užmokesčio apskaitos finansininkas
Pareiginės algos koeficientas: 1,535,00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: -
Darbo vieta (miestas): Biržai
Informacija apie įstaigą: Biržų rajono savivaldybės administracija (www.birzai.lt) ieško atsakingo, iniciatyvaus žmogaus, išmanančio finansų valdymą.
Siūlome stabilią darbo vietą, komandinį darbą, galimybę mokytis ir kelti kvalifikaciją.
Pretenduoti į laisvą darbo vietą gali ir asmenys turintys negalią.
Pareiginės algos koeficientas 0,86 (pareiginės algos (atlyginimo) baziniais dydžiais).
Išsamesnę informaciją apie konkursą suteiks Kristina Spalvienė, Biržų rajono savivaldybės administracijos Personalo skyriaus vyriausioji specialistė, tel. 8 612 33735, el. p. kristina.spalviene@birzai.lt
Pareigybės aprašymas:
BUHALTERINĖS APSKAITOS SKYRIAUS DARBO UŽMOKESČIO APSKAITOS FINANSININKO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS
PAREIGYBĖ

1. Buhalterinės apskaitos skyriaus darbo užmokesčio apskaitos finansininkas (toliau – darbuotojas) yra priskiriamas specialistų pareigybės grupei.
2. Pareigybės lygis – A2.

II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
3.1. turėti finansų, apskaitos, vadybos, verslo, viešojo administravimo arba ekonomikos studijų krypties ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
3.2. turėti ne mažesnę kaip vienerių metų darbo patirtį finansų, audito ar socialinės apsaugos srityje;
3.3. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, Viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartus (VSAFAS) ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius vietos savivaldą, biudžetinių įstaigų finansinės apskaitos tvarkymą, biudžeto sandarą, apskaitos ir kontrolės tvarką;
3.4. mokėti dirbti kompiuterinėmis („Microsoft Office“ ir kitomis) programomis, finansinės apskaitos informacine sistema, naudotis kitomis informacinėmis technologijomis;
3.5. išmanyti ir savo darbe taikyti Dokumentų rengimo bei Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles;
3.6. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją bei rengti išvadas;
3.7. būti pareigingas, dalykiškas, darbštus, gebantis bendrauti su įvairių socialinių grupių atstovais.
III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
4.1. dirba su finansinės apskaitos informacinėmis sistemomis (BONUS, LABBIS);
4.2. skaičiuoja, paskirsto pagal finansinėje apskaitoje naudojamas dimensijas, surašo į asmens sąskaitas darbo užmokestį, nedarbingumo pašalpas, žalos atlyginimą, materialines pašalpas, kompensacijas už atostogas bei kitas pinigines išmokas Savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos, Savivaldybės administracijos darbuotojams, merui, mero politinio (asmeninio) pasitikėjimo valstybės tarnautojams, komisijų nariams. Užtikrina, kad pagal gautus dokumentus būtų laiku ir tinkamai apskaitos programoje užregistruotos visos finansinės apskaitos operacijos;
4.3. išskaičiuoja iš darbo užmokesčio ir pašalpų privalomus mokėjimus biudžetui, savanoriškus mokėjimus pagal darbuotojų prašymus, išskaitymus pagal antstolių vykdomuosius raštus;
4.4. skaičiuoja išmokas pagal autorines sutartis, individualios veiklos pažymas, išskaičiuoja mokesčius ir juos perveda į atitinkamas sąskaitas;
4.5. laiku perveda darbo užmokesčio, nedarbingumo pašalpų, materialinės paramos, darbuotojų savanoriškų mokėjimų išskaitymus bei mokesčius į banko sąskaitas;
4.6. vykdo einamąją darbo užmokesčio priskaitymo ir mokėjimo kontrolę;
4.7. perduoda informaciją bankams apie pervedamas sumas įskaitymui į darbuotojų asmenines sąskaitas;
4.8. nustatyta tvarka teikia Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybai informaciją, pažymas bei ataskaitas;
4.9. teikia informaciją apie apdraustuosius, kuriems išduoti elektroniniai nedarbingumo pažymėjimai arba nėštumo ir gimdymo atostogų pažymėjimai;
4.10. Valstybinei mokesčių inspekcijai bei Statistikos departamentui nustatyta tvarka teikia informaciją, pažymas bei ataskaitas, susijusias su darbo užmokesčiu, nedarbingumo ir kitomis pašalpomis, autoriniais atlyginimais;
4.11. darbo užmokesčio programos BONUS diegėjo nustatyta tvarka pateikia su programos naudojimu susijusius klausimus.
4.12. rengia metinę verslo, individualių ir žemės ūkio subjektų ataskaitą apie jiems sumokėtas išmokas ir pateikia Valstybinei mokesčių inspekcijai;
4.13. teikia duomenis apie sukauptas gautinas finansavimo pajamų sumas, susijusias su darbo užmokesčio sąnaudomis, būtinas Finansavimo sumų pažymai sudaryti, pagal programas, valstybės funkcijas, ekonominės klasifikacijos straipsnius;
4.14. kaupia, sistemina, analizuoja darbo užmokesčio duomenis, pagal gautus prašymus rengia pažymas, reikalingas išlaidoms už komunalines paslaugas kompensuoti, pensijai gauti, turtui, pajamoms deklaruoti ir kt.;
4.15. iš archyvinių bylų renka duomenis ir rengia pažymas apie išmokėtą darbo užmokestį;
4.16. rengia paraiškas lėšų gavimui, pasirašo ir pateikia sąmatų vykdymo kontrolei;
4.17. rengia ir pasirašo apskaitos registrus, susijusius su vykdoma funkcija, patikrina jų atitikimą sąskaitų plano sąskaitoms;
4.18. sudaro ir atspausdina suvestinius darbo užmokesčio ir socialinio draudimo įmokų apskaičiavimo žiniaraščius pagal kiekvieną valstybės funkcijų kodą, išskiriant išlaidas valstybinėms (perduotoms savivaldybėms) funkcijoms vykdyti;
4.19. konsultuoja darbuotojus, atsakingus už darbo laiko apskaitos žiniaraščio pildymą;
4.20. teikia informaciją, reikalingą finansinėms ir kitoms ataskaitoms parengti;
4.21. rengia ir teikia Savivaldybės kontrolės ir audito tarnybai informaciją, reikalingą finansinio audito atlikimui, susijusią su darbo užmokesčio priskaitymu ir mokėjimu;
4.22. reikalauja iš atsakingų asmenų visų būtinų dokumentų, reikalingų ūkinių operacijų teisėtumui pagrįsti;
4.23. tinkamai saugo su vykdomomis funkcijomis susijusius finansinius dokumentus, pagal reikalavimus įformina bylas ir sutvarkytas laiku perduoda į archyvą.
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: (8 450) 43 142
El. paštas: savivaldybe@birzai.lt
Adresas: Vytauto g. 38, LT-41143 Biržai
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.