Buhalterinės apskaitos skyrius Finansininkas (Pareiginės algos koeficientas nuo 6,2 iki 7,5)
Skelbimo nr.: | 61272 |
---|---|
Skelbimo data: | 2019-10-29 |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerija |
Pareigos: | Buhalterinės apskaitos skyrius Finansininkas (Pareiginės algos koeficientas nuo 6,2 iki 7,5) |
Pareigybės aprašymas: | |
FINANSŲ DEPARTAMENTO BUHALTERINĖS APSKAITOS SKYRIAUS FINANSININKO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijos (toliau – Ministerijos) Finansų departamento Buhalterinės apskaitos skyriaus finansininkas yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, kurio pareigybė priskiriama A lygiui. 2. Pareigybės lygis – A2. II SKYRIUS SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus: 3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį arba aukštąjį koleginį ekonomikos, finansų ar apskaitos studijų krypties išsilavinimą arba jam prilygintą; 3.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį viešojo sektoriaus buhalterinės apskaitos srityje; 3.3. mokėti anglų, prancūzų, vokiečių ar rusų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu; 3.4. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją, mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu bei finansų valdymo ir apskaitos sistema Microsoft Dynamics NAV (Navision); 3.5. būti susipažinusiam su raštvedybos taisyklėmis; 3.6. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos teisės aktais, reglamentuojančiais valstybės tarnybą, diplomatinę tarnybą ir Ministerijos veiklą; 3.7. išmanyti Lietuvos Respublikos teisės aktus, reglamentuojančius viešojo sektoriaus buhalterinę apskaitą ir atskaitomybę; 3.8. mokėti tvarkyti buhalterinę apskaitą pagal viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartus (VSAFAS); 3.9. mokėti kaupti, apibendrinti ir analizuoti informaciją, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu; 3.10. išmanyti dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles ir gebėti jas taikyti praktiškai; 3.11. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą; 3.12. atitikti Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti arba susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „konfidencialiai“. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 4.1. finansų valdymo ir apskaitos sistemoje registruoja pirminius apskaitos duomenis, griežtai laikydamasis buhalterinę apskaitą reglamentuojančių teisės aktų ir viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartų, Ministerijos nustatytos apskaitos politikos ir kitų norminių dokumentų, užtikrindamas, kad finansų valdymo ir apskaitos sistemoje užregistruoti duomenys būtų tikslūs, teisingi ir atitiktų pirminius apskaitos dokumentus; 4.2. finansų valdymo ir apskaitos sistemoje registruoja iš Personalo vadybos ir delegavimo departamento gaunamus dokumentus dėl darbuotojų siuntimo į komandiruotes; 4.3. parengia duomenis dienpinigių, pagal poreikį, avanso komandiruotei išmokėjimui ir galutiniam atsiskaitymui su darbuotojais už komandiruočių išlaidas; 4.4. tikrina darbuotojų pateikiamų komandiruočių išlaidas įrodančių dokumentų atitikimą galiojantiems teisės aktams ir registruoja juos finansų valdymo ir apskaitos sistemoje; 4.5. sudaro avansines apyskaitas; 4.6. tikrina lėšų panaudojimą ir likučius banko mokėjimo kortelių sąskaitoje pagal bendrą mokėjimo kortelių sąskaitos mėnesio ataskaitą ir kiekvieno asmens, turinčio mokėjimo kortelę, kortelės mėnesio ataskaitą; 4.7. užsako pinigines lėšas komandiruočių išlaidoms į Ministerijos atsiskaitomąją sąskaitą; 4.8. užtikrina reikiamą piniginių lėšų kiekį atsiskaitomojoje ir mokėjimo kortelių sąskaitose; 4.9. rengia ir teikia komandiruočių išlaidų ataskaitas pagal Ministerijos administracinius padalinius; 4.10. pagal poreikį rengia ir teikia duomenis apie išmokėtus dienpinigius ar kitas komandiruočių išlaidas; 4.11. vykdo sąnaudų, susijusių su komandiruočių išlaidomis apskaitą; 4.12. vykdo gautinų ir mokėtinų sumų, susijusių su komandiruotėmis apskaitą; 4.13. teikia informaciją tarpinių ir metinių biudžeto vykdymo ir finansinių ataskaitų sudarymui; 4.14. pagal kompetenciją konsultuoja Ministerijos ir atstovybių darbuotojus komandiruočių apskaitos klausimais; 4.15. kaupia ir sistemina duomenis, reikalingus funkcijoms atlikti, pagal kompetenciją rengia skyriaus dokumentų bylas bei perduoda jas saugoti į archyvą; 4.16. vykdydamas pareigybės aprašyme nustatytas funkcijas, atsiskaito skyriaus vedėjui už tarnybinių pavedimų vykdymą bei atsako už finansinės informacijos ir ataskaitų, teikiamų Ministerijos vadovybei bei kontroliuojančioms institucijoms, teisingumą ir pateikimą laiku; 4.17. vykdo kitas departamento vadovybės ir skyriaus vedėjo nenuolatinio pobūdžio užduotis, siekiant strateginių tikslų įgyvendinimo. |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Adresas: | J. Tumo-Vaižganto g. 2, LT-01511 Vilnius |
Telefonas: | 8-5-236 2807 |
El. paštas: | konkursas@urm.lt |