Buhalterinės apskaitos skyrius Išlaidų apskaitos buhalterė
Skelbimo nr.: | 90729 |
---|---|
Skelbimo data: | 2023-09-08 |
Skelbimas galioja iki: | 2023-09-22 |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Biržų rajono savivaldybės administracija |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | |
Pareigos: | Buhalterinės apskaitos skyrius Išlaidų apskaitos buhalterė |
Pareiginės algos koeficientas: | 6.85 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1,274.10 |
Darbo vieta (miestas): | Biržai |
Informacija apie įstaigą: | Pareiginės algos koeficientas 6,85-7,1 (pareiginės algos baziniais dydžiais) - įvertinama darbuotojo profesinė darbo patirtis ir atsižvelgiama į papildomų įgūdžių turėjimą. Išsamesnę informaciją apie konkursą suteiks Kristina Spalvienė, Biržų rajono savivaldybės administracijos Personalo skyriaus vyriausioji specialistė, tel. 8 612 33 735, el. p. kristina.spalvienė@birzai.lt |
Pareigybės aprašymas: | |
PATVIRTINTA Biržų rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2021 m. liepos 26 d. įsakymu Nr. A-508 BUHALTERINĖS APSKAITOS SKYRIAUS IŠLAIDŲ APSKAITOS BUHALTERIO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Buhalterinės apskaitos skyriaus išlaidų apskaitos buhalteris (toliau – darbuotojas) yra priskiriamas specialistų pareigybės grupei. 2. Pareigybės lygis – A2. II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus: 3.1. turėti finansų, apskaitos ar ekonomikos studijų krypties ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu; 3.2. turėti ne mažesnę kaip vienerių metų darbo patirtį buhalterinės apskaitos, finansų ar audito srityje; 3.3. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, Viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartus (VSAFAS) ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius vietos savivaldą, biudžetinių įstaigų buhalterinės apskaitos tvarkymą, biudžeto sandarą, apskaitos ir kontrolės tvarką; 3.4. mokėti dirbti kompiuterinėmis („Microsoft Office“ programomis), buhalterinės apskaitos informacine sistema, naudotis kitomis informacinėmis technologijomis; 3.5. išmanyti ir savo darbe taikyti Dokumentų rengimo bei Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles; 3.6. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją bei rengti išvadas. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBOTOJO FUNKCIJOS 4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 4.1. dirba buhalterinės apskaitos informacine sistema; 4.2. rengia fizinių ir juridinių asmenų, su kuriais savivaldybės administraciją sieja finansiniai santykiai, korteles; 4.3. tvarko biologinio, ilgalaikio nematerialiojo ir materialiojo turto apskaitą pagal VSAFAS reikalavimus, užtikrina, kad pagal gautus dokumentus būtų užregistruotos visos ilgalaikio nematerialiojo ir materialiojo turto buhalterinės apskaitos operacijos; 4.4. apskaito aukciono metu gautas pajamas už ilgalaikio nematerialiojo ir materialiojo turto pardavimą, patirtas sąnaudas, priskaito valstybinei mokesčių inspekcijai priklausančią pervesti sumą ir pateikia lėšas pervedančiam darbuotojui pavedimui atlikti; 4.5. tvarko turto, atiduoto pagal panaudos sutartis, apskaitą; 4.6. veda finansavimo sumų ilgalaikiam turtui įsigyti apskaitą; 4.7. rengia ir pasirašo apskaitos registrus, patikrina jų atitikimą sąskaitų plano sąskaitoms; 4.8. rengia dokumentus ilgalaikio turto inventorizacijai; 4.9. veda biologinio, ilgalaikio nematerialiojo ir materialiojo turto korteles; 4.10. vykdo sporto, socialinio būsto įsigijimo programų apskaitą, rengia reikiamas ataskaitas; 4.11. išrašo ir registruoja sąskaitas faktūras ir kvitus už patalpų nuomą, suteiktas komunalines bei kitas paslaugas įstaigoms ir organizacijoms; 4.12. rengia ataskaitas, susijusias su ilgalaikio turto apskaita; 4.13. registruoja inventorizacijos apyrašus, inventorines korteles; 4.14. vykdo priskirtų funkcijų einamąją kontrolę; 4.15. reikalauja iš atsakingų asmenų visų būtinų dokumentų, reikalingų ūkinių operacijų teisėtumui pagrįsti; 4.16. tinkamai saugo su vykdomomis funkcijomis susijusius buhalterinius dokumentus, pagal reikalavimus įformina bylas ir sutvarkytas laiku perduoda į archyvą. Susipažinau __________________ (parašas) ____________________ (vardas, pavardė) ____________________ (data) ________________ |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | (8 450) 43 142 |
El. paštas: | savivaldybe@birzai.lt |
Adresas: | Vytauto g. 38, LT-41143 Biržai |