Buhalterinės apskaitos skyrius Vyresnysis buhalteris

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 81162
Skelbimo data: 2022-07-20
Skelbimas galioja iki: 2022-08-03
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Mažeikių rajono savivaldybės administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Mažeikių rajono savivaldybės administracija
Pareigos: Buhalterinės apskaitos skyrius Vyresnysis buhalteris
Pareiginės algos koeficientas: 5.70
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1,031.70
Darbo vieta (miestas): Mažeikiai
Informacija apie įstaigą:
Pareigybės aprašymas:
PATVIRTINTA
Mažeikių rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus
2022 m. liepos 19 d. įsakymu Nr. A1-1408


BUHALTERINĖS APSKAITOS SKYRIAUS VYRESNIOJO BUHALTERIO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS


I. PAREIGYBĖ

1. Buhalterinės apskaitos skyriaus (toliau - Skyrius) vyresniojo buhalterio pareigybė priskiriama specialistų grupei, kurių pareigybės priskiriamos A lygiui, atsižvelgiant į būtiną išsilavinimą toms pareigoms eiti.
2. Pareigybės lygis – A2.
3. Pareigybės paskirtis – tvarkyti rajono Savivaldybės administracijos veikloje apskaitomų lėšų, savivaldybės biudžeto bei kitų šaltinių, buhalterinę apskaitą, kontroliuoti, kad racionaliai ir taupiai būtų naudojami darbo, materialiniai ir finansiniai ištekliai, užtikrinti ataskaitų duomenų teisingumą ir pateikimą laiku.
4. Pareigybės pavaldumas – vyresnysis buhalteris pavaldus Skyriaus vedėjui.


II. SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI


5. Darbuotojas, einantis šias pareigas turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
5.1. turėti aukštąjį koleginį socialinių mokslų studijų srities išsilavinimą, įgytą buhalterio arba finansininko profesinę kvalifikaciją;
5.2. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais valstybės tarnybą, biudžetinių įstaigų veiklą, darbo santykių reguliavimą ir buhalterinę apskaitą;
5.3. turėti ne mažesnę nei vienerių metų darbo patirtį buhalterinės apskaitos srityje;
5.4. mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu;
5.5. gebėti sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, išmanyti raštvedybos taisykles;
5.6. mokėti kaupti, analizuoti, apibendrinti, sisteminti informaciją ir rengti išvadas, savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą.

III. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
6. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
6.1. pagal savo kompetenciją siekia, kad būtų užtikrintas Savivaldybės tarybos sprendimų, Administracijos direktoriaus, Tirkšlių ir Viekšnių seniūnijų (toliau – Seniūnija) seniūnų įsakymų įgyvendinimas;
6.2. pagal kompetenciją teikia informaciją atsakingiems specialistams, reikalingą Savivaldybės
tarybos sprendimų, Administracijos direktoriaus ir Seniūnijos seniūnų įsakymų projektams rengti;
6.3. pagal kompetenciją planuoja lėšų poreikį Seniūnijos ir Savivaldybės administracijos vykdomoms programoms pagal detaliausius požymius;
6.4. pagal kompetenciją apskaitos informacinėje sistemoje registruoja patvirtintas Seniūnijos ir Savivaldybės administracijos programų sąmatas su priedais;
6.5. pagal kompetenciją apskaitos informacinėje sistemoje tikslina Seniūnijos ir Savivaldybės administracijos programų sąmatas, sudaro pažymas – pranešimus apie biudžeto asignavimų pakeitimus
6.6. tvarko Seniūnijos apskaitą, rinkliavų, nuomos mokesčio ir kitų pajamų apskaitą.
6.7. apskaitos informacinėje sistemoje pagal detaliausius požymius:
6.7.1. suveda ūkines operacijas (gaunamus, siunčiamus dokumentus, mokėjimo pavedimus, avansines apyskaitas ir kt.);
6.7.2. išrašo sąskaitas faktūras už komunalines paslaugas, ryšius ir kt. pagal sudarytas sutartis, kontroliuoja jų atsiskaitymą pagal sutartyje numatytas atsiskaitymo sąlygas;
6.7.3. registruoja iš debitorių gautas lėšas pagal Administracijos išrašytas sąskaitas faktūras patirtoms išlaidoms kompensuoti;
6.7.4. formuoja ir teikia finansuojančiai institucijai paraiškas lėšoms gauti;
6.7.5. rengia mokėjimo nurodymus bankams;
6.7.6. registruoja ir kontroliuoja išankstinius apmokėjimus;
6.7.7. pildo ilgalaikio ir biologinio turto apskaitos korteles;
6.7.8. skaičiuoja ilgalaikio turto nusidėvėjimą ir amortizaciją;
6.7.9. perkelia suformuotus dokumentus į bendrąjį žurnalą;
6.7.10. formuoja apskaitos registrus, sutikrina apskaitos duomenis;
6.7.11. formuoja ir sutikrina asignavimų ir kasinių išlaidų knygą;
6.7.12. sudaro ir sutikrina Seniūnijos biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinį ir teikia jį Skyriaus vedėjui;
6.7.13. sudaro ir sutikrina Seniūnijos finansinių ataskaitų rinkinio projektą ir teikia jį Skyriaus vedėjo pavaduotojai;
6.7.14. kontroliuoja biudžeto išlaidų sąmatų vykdymą ir esant būtinybei ruošia dokumentus programų sąmatoms patikslinti;
6.7.15. sutikrina mokėtinų ir gautinų sumų likučius;
6.7.16. pagal kompetenciją rengia gautinų ir mokėtinų sumų suderinimo aktus;
6.7.17. formuoja ir sutikrina pažymą dėl finansavimo sumų, informaciją apie sukauptas grąžintinas finansavimo sumas;
6.7.18. formuoja ir sutikrina pinigų srautų ataskaitas;
6.7.19. formuoja esant būtinybei buhalterines pažymas jam priskirtos srities ūkinėms operacijoms koreguoti;
6.7.20. sutikrina bandomąjį balansą.
6.8. kontroliuoja ir apskaito ateinančių laikotarpių sąnaudas ir suveda jų operacijas į sistemą;
6.9. vadovaujantis inventorizavimo aprašais, inventorizuotų turto, mokėtinų ir gautinų sumų ir kt. likučius sutikrina su buhalterinės apskaitos duomenimis;
6.10. pagal kompetenciją renka informaciją apie tarpusavio operacijų derinimą su viešojo sektoriaus subjektais ir teikia jį Skyriaus vedėjo pavaduotojai;
6.11. pagal kompetenciją renka ir teikia informaciją dėl finansinių ataskaitų rinkinio sudarymo ir pateikimo į VSAKIS;
6.12. vykdo einamąją finansų kontrolę;
6.13. kaupia, sistemina, analizuoja ir rengia įvairią informaciją pagal apskaitos duomenis;
6.14. pagal kompetenciją rengia ir teikia teisingas ir reikalingas ataskaitas ir kitą informaciją institucijoms nurodytais terminais;
6.15. pagal savo kompetenciją teikia pasiūlymus ir dalyvauja rengiant taisykles, tvarkas, aprašus ir kitus dokumentus, susijusius su apskaitos politikos pasirinkimu, darbo kokybės gerinimu;
6.16. pagal reikalavimus tvarko rengiamus dokumentus, registruoja juos dokumentų valdymo sistemoje ir nustatyta tvarka perduoda į Administracijos ar Seniūnijos archyvą;
6.17. dalyvauja Administracijos direktoriaus ir Seniūno įsakymu sudarytų komisijų, darbo grupių darbe ir atlieka jų pavestas užduotis, kad būtų įgyvendinti šioms komisijoms ar darbo grupėms suformuoti uždaviniai;
6.18. užtikrina informacijos ir duomenų, kuriais disponuoja, saugojimą ir konfidencialumą;
6.19. tvirtina jam priskirtos srities dokumentų kopijas;
6.20. teikia savo veiklos metinę ataskaitą Skyriaus vedėjui;
6.21. vykdo kitus vienkartinio pobūdžio Skyriaus vedėjo pavedimus, siekiant skyriaus strateginių tikslų įgyvendinimo.


IV. ATSAKOMYBĖ


7. Vyresnysis buhalteris, nevykdantis ar netinkamai vykdantis pareigybės aprašyme nustatytas funkcijas, nesilaikantis Darbo kodekse nustatytų darbuotojo pareigų ar kitų teisės aktų reikalavimų, reglamentuojančių jo funkcijų vykdymą, atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

-------------------------------------
Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: (8 443) 98204
El. paštas: adminsekretore@mazeikiai.lt
Adresas: Laisvės g. 8, 89223 Mažeikiai
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.