Buhalteris (turto apskaita)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 67530
Skelbimo data: 2020-11-11
Konkursą inicijuojanti įstaig: Biudžetinė įstaiga "Biudžetinių įstaigų buhalterinė apskaita"
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: Buhalteris (turto apskaita)
Pareiginės algos koeficientas: 0.00
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Pareigybės aprašymas:

PATVIRTINTA

Biudžetinės įstaigos „Biudžetinių įstaigų

buhalterinė apskaita“ direktoriaus

2017 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. P-107

TURTO APSKAITOS SKYRIAUS BUHALTERIO

PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I. PAREIGYBĖ

  1. Biudžetinės įstaigos „Biudžetinių įstaigų buhalterinė apskaita“ (toliau – Įstaiga) Turto apskaitos skyriaus buhalteris (kodas 241103, toliau – Darbuotojas) yra priskiriamas specialistų grupei.
  2. Pareigybės lygis – A2.
  3. Pareigybės paskirtis – tvarkyti aptarnaujamų švietimo, kultūros ir sporto įstaigų (toliau - Ugdymo įstaigos) nematerialiojo ir ilgalaikio materialiojo turto ir atsargų pripažinimo, perkėlimo, nuvertėjimo, likvidavimo, nurašymo apskaitą ir rengti finansines bei kitas reikiamas ataskaitas.
  4. Turto apskaitos skyriaus buhalteris yra pavaldus Skyriaus vadovui.
  5. Turto apskaitos skyriaus buhalterį skiria pareigoms ir atleidžia iš pareigų, nustato jo pareiginę algą, sudaro rašytinę darbo sutartį Įstaigos direktorius.
  6. Šis pareigybės aprašymas, pasikeitus Lietuvos Respublikos įstatymams arba kitiems norminiams teisės aktams ar esant būtinybei, keičiamas Įstaigos direktoriaus iniciatyva.

II. SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

  1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

7.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;

7.2. mokėti dirbti kompiuteriu „MS Office“ programiniu paketu ir naudotis finansų valdymo ir apskaitos sistema (toliau – FVAS);

7.3. mokėti valstybinę kalbą pagal antrąją valstybinės kalbos mokėjimo kategoriją, nustatytą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 24 d. nutarimu Nr. 1688 „Dėl valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų patvirtinimo ir įgyvendinimo“;

7.4. išmanyti Dokumentų rengimo ir apskaitos taisyklių reikalavimus;

7.5. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais norminiais teisės aktais, reglamentuojančiais biudžetinių įstaigų buhalterinę apskaitą ir viešojo sektoriaus atskaitomybę;

7.6. gebėti savo darbe taikyti buhalterinę apskaitą reglamentuojančius teisės aktus, viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartus (VSAFAS);

7.7. žinoti buhalterinės apskaitos sąskaitų planą ir sąskaitų korespondenciją, buhalterinės apskaitos formas ir metodus įstaigoje, išmanyti įstaigos darbo specifiką, įstaigos finansinės veiklos analizės metodus ir buhalterinės ir finansų dokumentacijos formas, jų užpildymo ir pateikimo tvarką;

7.8. mokėti kaupti, sisteminti, valdyti ir apibendrinti gautą informaciją bei rengti išvadas, savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu lietuvių kalba.

III. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJOFUNKCIJOS

  1. Darbuotojas savo darbe vadovaujasi galiojančiais Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų, Lietuvos Respublikos buhalterinės apskaitos, Lietuvos Respublikos Viešojo sektoriaus atskaitomybės įstatymais, Lietuvos Respublikos darbo kodeksu, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitų valstybės institucijų norminiais teisės aktais, reglamentuojančiais buhalterinės apskaitos tvarkymą, Vilniaus miesto savivaldybės tarybos sprendimais, mero potvarkiais, Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais, Įstaigos direktoriaus įsakymais, tarp biudžetinės įstaigos „Biudžetinių įstaigų buhalterinė apskaita“ ir Ugdymo įstaigomis sudarytų buhalterinės apskaitos tvarkymo sutarčių numatytomis nuostatomis, Įstaigos apskaitos politika, darbo tvarkos taisyklėmis, darbo reglamentu, darbuotojų gaisrinės saugos, saugos ir sveikatos instrukcijomis, šiuo pareigybės aprašymu, kitais vidaus tvarkos dokumentais.
  2. Šias pareigas einantis Darbuotojas, siekdamas įgyvendinti Įstaigai keliamus tikslus, vykdo šias funkcijas:

9.1. atlieka einamąją finansų kontrolę ir atsako už finansinės operacijos savalaikį ir teisingą įrašymą į apskaitos registrus. Šios kontrolės metu tikrina, ar operacijos, kurias reikia užregistruoti ir įtraukti į apskaitą, yra patvirtintos ir užvizuotos įgaliotų darbuotojų, ar jos visos teisingai užregistruotos, t. y. patikrinamas įrašų aritmetinis teisingumas, bendros sumos, sutikrinami apskaitos dokumentai su apskaitos registrų įrašais ir kt.;

9.2. vykdydamas šią kontrolę ir nustatęs neatitikimus ar trūkumus (pateikti neteisingi, netinkamai surašyti dokumentai) turi imtis veiksmų jiems pašalinti. Kai nėra galimybės ištaisyti nustatytus trūkumus ar neatitikimus, darbuotojas nedelsiant raštu praneša apie tai Ugdymo įstaigos direktoriui;

9.3. darbuotojas apdoroja ir suveda Ugdymo įstaigų pirminius ataskaitinius duomenis į FVA sistemą:

Ilgalaikio turto modulyje:

9.3.1. atlieka nematerialiojo ir ilgalaikio materialiojo turto, įsigyto pirkimo ar kitais būdais gauto (neatlygintinai, patikėjimo teise, pagal įvairius projektus, pagal paramos sutartį) pajamavimą;

9.3.2. registruoja ilgalaikio turto remonto/nebaigtos statybos apskaitos operacijas;

9.3.3. registruoja nematerialiojo, ilgalaikio materialiojo ir trumpalaikio turto, perdavimo, nurašymo, vidinio judėjimo operacijas;

9.3.4. registruoja nebalansinėse sąskaitose turto, gauto pagal panaudos sutartį, operacijas;

9.3.5. formuoja nematerialiojo, ilgalaikio materialiojo, trumpalaikio ir panaudos turto inventorizacijos aprašus – sutikrinimo žiniaraščius;

9.3.6. formuoja nematerialiojo, ilgalaikio materialiojo ir trumpalaikio turto ataskaitas už ataskaitinį laikotarpį;

9.3.7. suveda nematerialiojo, ilgalaikio materialiojo balansinės vertės pasikeitimo duomenis Finansinės būklės ataskaitoje, derina ir eliminuoja turto gavimo – perdavimo tarpusavio operacijas Finansų ministerijos įdiegtoje viešojo sektoriaus apskaitos ir ataskaitų konsolidavimo informacinėje sistemoje (VSAKIS) pagal Finansų ministerijos nurodytus terminus;

9.3.8. rengia ir pateikia duomenis statistinėms ataskaitoms: (KS-02 ketvirtinė, ataskaita ataskaitiniam ketvirčiui pasibaigus, KS-02 metinė, paramos gavimo ir panaudojimo FR0478, valstybės ir savivaldybės turto ataskaita);

Trumpalaikio turto modulyje:

9.3.9. registruoja atsargų, įsigytų pirkimo ar kitais būdais, pajamavimo operacijas;

9.3.10. sukuria naują atsargų elemento kortelę – papildo atsargų klasifikatorių;

9.3.11. registruoja atsargų perdavimo, nurašymo, vidinio judėjimo operacijas;

9.3.12. atlieka atiduoto naudoti ūkinio inventoriaus perkėlimo operacijas į Turto modulį (nebalansinę sąskaitą);

9.3.13. formuoja atsargų inventorizacijos aprašus – sutikrinimo žiniaraščius;

9.3.14. formuoja atsargų ataskaitas už ataskaitinį laikotarpį;

9.3.15. suveda atsargų balansinės vertės pasikeitimo duomenis Finansinės būklės ataskaitoje derina ir eliminuoja atsargų gavimo – perdavimo tarpusavio operacijas Finansų ministerijos įdiegtoje viešojo sektoriaus apskaitos ir ataskaitų konsolidavimo informacinėje sistemoje (VSAKIS) pagal Finansų ministerijos nurodytus terminus;

Didžiosios knygos modulyje:

9.3.16. apskaičiuoja ateinančių laikotarpių sąnaudas ir registruoja apskaitoje. Įveda pasikartojančius apskaitos įrašų šablonus, reikiamu periodu generuoja, perkelia įrašus į Didžiąją knygą.

9.4. Ugdymo įstaigos direktoriaus prašymu (žodiniu ar rašytiniu) operatyviai teikia visokeriopą informaciją, susijusią su jo vadovaujamos įstaigos turto apskaita.

9.5. Renka, kaupia, apibendrina ir analizuoja Skyriuje vykdomas duomenų tvarkymo operacijas ir teikia Skyriaus vadovui pasiūlymus dėl efektyvaus Skyriaus darbo organizavimo ir procesų optimizavimo.

9.6. Vertina ir siūlo galimus sprendimus Skyriaus finansų valdymo ir buhalterinės apskaitos srityje.

9.7. Pagal kompetenciją rengia atsakymų projektus į gaunamus raštus, vizuotus Įstaigos direktoriaus.

9.8.Vykdo kitus su pareigybės funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio Skyriaus vadovo, Vyriausiojo buhalterio pavaduotojo, Vyriausiojo buhalterio ar Įstaigos direktoriaus pavedimus tam, kad būtų įgyvendinti Įstaigos uždaviniai ir funkcijos.

9.9. Užtikrina savalaikį ir tinkamą tvarkomų dokumentų parengimą ir perdavimą į archyvą nustatyta tvarka.

IV. ATSAKOMYBĖ

  1. Darbuotojas, nevykdantis ar netinkamai vykdantis pareigybės aprašyme nustatytas funkcijas, nesilaikantis Lietuvos Respublikos darbo kodekse nustatytų darbuotojo pareigų ar kitų teisės aktų reikalavimų, reglamentuojančių jo funkcijų vykdymą, atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

V. KITOS NUOSTATOS

  1. Darbuotojas, prieš pradėdamas vykdyti savo funkcijas, pasirašytinai supažindinamas su šio pareigybės aprašymo priede nurodytomis Ugdymo įstaigomis, už kurių buhalterinę apskaitą bus atsakingas.

12. Darbo užmokestis – nuo 6,10 iki 7,02 koeficiento pareiginės algos pastoviosios dalies bazinio dydžio, priklausomai nuo profesinės darbo patirties (t. y. nuo 1073,60 Eur iki 1235,25 Eur, neatskaičius mokesčių). Terminuota darbo sutartis.

__________________________


Informacija apie įstaigą: Biudžetinė įstaiga "Biudžetinių įstaigų buhalterinė apskaita" atlieka Vilniaus miesto švietimo, kultūros ir sporto įstaigų centralizuotą buhalterinę apskaitą.
Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: -
El. paštas:
Adresas: Vilniaus m. sav., Vilniaus m., Vilniaus g. 39
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.