Centralizuoto buhalterinės apskaitos skyriaus Vyresnysis buhalteris
Skelbimo nr.: | 91880 |
---|---|
Skelbimo data: | 2023-10-30 |
Skelbimas galioja iki: | 2023-11-15 (imtinai) |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Šilalės rajono savivaldybės administracija |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Šilalės rajono savivaldybės administracija |
Pareigos: | Centralizuoto buhalterinės apskaitos skyriaus Vyresnysis buhalteris |
Pareiginės algos koeficientas: | 8.10 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1,506.60 |
Darbo vieta (miestas): | Šilalė |
Informacija apie įstaigą: | Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:Teisės, personalo ir civilinės metrikacijos skyriaus vyriausioji specialistė Vilma Kuzminskaitė tel. (8 449) 45332; mob. 8 612 31996 el. p. vilma.kuzminskaite@silale.lt |
Pareigybės aprašymas: | |
CENTRALIZUOTO BUHALTERINĖS APSKAITOS SKYRIAUS VYRESNIOJO BUHALTERIO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Centralizuoto buhalterinės apskaitos skyriaus vyresnysis buhalteris (toliau – vyresnysis buhalteris) yra specialistas, dirbantis pagal darbo sutartį. 2. Pareigybės lygis – A2. 3. Pareigybės pavaldumas – vyresnysis buhalteris tiesiogiai pavaldus Centralizuoto buhalterinės apskaitos skyriaus vedėjui (toliau – Skyriaus vedėjas). II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 4. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 4.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu; 4.2. turėti ne mažesnę kaip 2 metų buhalterinio darbo patirtį; 4.3. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos buhalterinės apskaitos, Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybės turto valdymo naudojimo ir disponavimo juo įstatymais, Viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartais (toliau – VFASAS), Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo ir komisijų narių atlygio už darbą įstatymu, kitais teisės aktais, reglamentuojančiais buhalterinę apskaitą; 4.4. mokėti naudotis ryšio ir kitomis organizacinėmis technikos priemonėmis, dirbti šiomis kompiuterinėmis programomis: „MS Word“, „MS Excel“, „MS Outlook“, interneto naršyklėmis; 4.5. sklandžiai dėstyti mintis raštu, žodžiu, išmanyti dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos bei teisės aktų rengimo taisykles. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 5. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 5.1. tvarko Šilalės rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) administracijos Kaltinėnų, Palentinio, Upynos seniūnijų (toliau – Seniūnijų) apskaitą pagal Šilalės rajono savivaldybės tarybos patvirtintą Seniūnijoms skirtų asignavimų planą; 5.2. tvarko Seniūnijų apskaitą (išskyrus darbo užmokestį); 5.3. planuojant Savivaldybės biudžetą dalyvauja rengiant lėšų poreikio Seniūnijų vykdomoms programoms apskaičiavimus ir patvirtinus asignavimus suveda į Strateginio planavimo informacinę sistemą; 5.4. registruoja Seniūnijoms skirtus asignavimus į Strateginio planavimo informacinę sistemą „Finnet“ ir Finansų ir apskaitos valdymo informacinę sistemą „Biudžetasvs“, esant būtinybei ruošia dokumentus programų sąmatoms patikslinti; 5.5. rengia ir teikia Seniūnijų paraiškas lėšoms gauti iš Savivaldybės iždo; 5.6. rengia Seniūnijų mokėjimo nurodymus, eksportuoja juos į elektroninės bankininkystės sistemas, pasirašo juos antrojo parašo teise; 5.7. apskaitos informacinėje sistemoje registruoja Seniūnijų gautus apskaitos dokumentus (sąskaitas faktūras, PVM sąskaitas faktūras, mokėjimo nurodymus ir kt.) ir įvertina juose pateiktos informacijos pakankamumą ūkinei operacijai ar ūkiniam įvykiui registruoti apskaitoje; 5.8. tvarko projektų, finansuojamų iš Europos Sąjungos struktūrinių ir kitų fondų, valstybės ir Savivaldybės biudžetų ir kitų lėšų, apskaitą; 5.9. tvarko atsiskaitymų su atskaitingais asmenimis apskaitą (komandiruotės, seniūnaičių, bendruomenės pirmininkų išmokų veikla susijusios išlaidos ir kt.); 5.10. tvarko rinkliavų, nuomos mokesčio ir kitų pajamų apskaitą; 5.11. pagal sudarytas sutartis išrašo sąskaitas faktūras už komunalines paslaugas, ryšius ir kt., kontroliuoja jų atsiskaitymą pagal sutartyje numatytas atsiskaitymo sąlygas; 5.12. nustatytais terminais sudaro ir teikia Savivaldybės iždui Biudžetinių įstaigų pajamų įmokų į biudžetą, pajamų iš mokesčių dalies ir kitų lėšų, skiriamų programos finansuoti ataskaitą (forma Nr. 1- metinė, ketvirtinė); 5.13. nustatytais terminais sudaro ir teikia Savivaldybės iždui Biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ataskaitas (forma Nr. 2- metinė, ketvirtinė); 5.14. pildo ilgalaikio ir biologinio turto apskaitos korteles, skaičiuoja ilgalaikio turto nusidėvėjimą ir amortizaciją; 5.15. tvarko ūkinio inventoriaus ir atsargų judėjimo apskaitą; 5.16. perkelia suformuotus dokumentus į bendrąjį žurnalą; 5.17. formuoja ir sutikrina asignavimų ir kasinių išlaidų knygą; 5.18. sudaro ir sutikrina Seniūnijų finansinių ataskaitų rinkinio projektą ir teikia jį Skyriaus vedėjui; 5.19. pagal kompetenciją rengia gautinų ir mokėtinų sumų suderinimo aktus; 5.20. formuoja ir sutikrina pinigų srautų ataskaitas; 5.21. formuoja esant būtinybei buhalterines pažymas jam priskirtos srities ūkinėms operacijoms koreguoti; 5.22. sutikrina bandomąjį balansą; 5.23. vykdo išankstinę ir einamąją finansų kontrolę – tikrina ar ūkinei operacijai atlikti pakaks patvirtintų asignavimų ir užtikrina, kad tinkamai ir laiku būtų vykdomi prisiimti įsipareigojimai ir sprendimai dėl turto panaudojimo; 5.24. pagal kompetenciją renka informaciją apie tarpusavio operacijų derinimą su viešojo sektoriaus subjektais bei dėl finansinių ataskaitų rinkinio sudarymo ir pateikimo į VSAKIS ir teikia jį Skyriaus vedėjui; 5.25. dalyvauja Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu sudarytų komisijų, darbo grupių darbe ir atlieka jų pavestas užduotis, kad būtų įgyvendinti šioms komisijoms ar darbo grupėms suformuoti uždaviniai; 5.26. pagal reikalavimus tvarko rengiamus dokumentus, registruoja juos dokumentų valdymo sistemoje ir nustatyta tvarka perduoda į Savivaldybės administracijos ar Seniūnijos archyvą; 5.27. vykdo Savivaldybės administracijos direktoriaus, Savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo ir Skyriaus vedėjo kitus nenuolatinio pobūdžio pavedimus savo kompetencijos ribose tam, kad būtų įgyvendinti Savivaldybės administracijos ir Skyriaus strateginiai tikslai. IV SKYRIUS ATSAKOMYBĖ 6. Šias funkcijas vykdantis darbuotojas atsako už: 6.1. išankstinę ir einamąją finansų kontrolę, vykdant priskirtas funkcijas; 6.2. buhalterinių įrašų atitiktį ūkinių įvykių ar ūkinių operacijų turiniui; 6.3. apskaitos informacijos patikimumą; 6.4. asmeniškai išrašydamas bei pasirašydamas dokumentus už juose esančių duomenų tikrumą bei ūkinės operacijos teisėtumą; 6.5. teisingą darbo laiko naudojimą; 6.6. Šilalės rajono savivaldybės administracijos Vidaus tvarkos taisyklių laikymąsi; 6.7. saugos darbe, priešgaisrinės saugos, elektros saugos reikalavimų laikymąsi; 7.8. už savo funkcijų netinkamą vykdymą, padarytą materialinę žalą vyresnysis buhalteris 6atsako Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka. __________________________________ |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | 8 449 76114 |
El. paštas: | savivalda@silale.lt |
Adresas: | J. Basanavičiaus, 2, LT-75138, Šilalė |