Centro skyrius Direktoriaus pavaduotojas ugdymui

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 88757
Skelbimo data: 2023-06-08
Skelbimas galioja iki: 2023-06-22
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Vilniaus kunigaikščio Gedimino progimnazija
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: Centro skyrius Direktoriaus pavaduotojas ugdymui
Pareiginės algos koeficientas: 186.00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: -
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Konkursas skelbiamas 0,5 etato direktoriaus pavaduotojo ugdymui pareigybei užimti.
Pareigybės aprašymas:

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

  1. Pareigybės pavadinimas – direktoriaus pavaduotojas ugdymui.
  2. Direktoriaus pavaduotojo ugdymui pareigybė yra priskiriama biudžetinių įstaigų vadovų ir jų pavaduotojų pareigybių grupei, kuriai būtinas ne žemesnis kaip aukštasis universitetinis išsilavinimas su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštasis koleginis išsilavinimas su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu.
  3. Pareigybės lygis – A2.
  4. Pareigybės paskirtis – organizuoti ir koordinuoti progimnazijos ugdymo procesą, vykdyti ugdymo proceso stebėseną, prižiūrėti tiesiogiai pavaldaus pedagoginio personalo darbą bei skatinti pedagogus profesiniam tobulėjimui, kaitai, dalykiniam bendradarbiavimui, padėti progimnazijos direktoriui įgyvendinti valstybinę švietimo politiką, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, švietimo ir mokslo ministro įsakymus, Vilniaus miesto savivaldybės institucijų sprendimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius švietimo veiklą.
  5. Pavaldumas pareigybei:

5.1. šias pareigas einantis darbuotojas tiesiogiai pavaldus ir atskaitingas progimnazijos direktoriui;

5.2. šias pareigas einančiam darbuotojui tiesiogiai pavaldus ir atskaitingas progimnazijos pedagoginis personalas.

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

6. Šias pareigas einantis darbuotojas turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

6.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;

6.2. turėti pedagoginę kvalifikaciją ir ne mažesnį kaip 3 metų pedagoginio darbo stažą arba turėti magistro laipsnį, pedagogo kvalifikaciją ir ne mažesnį kaip 2 metų pedagoginio darbo stažą;

6.3. gerai mokėti lietuvių kalbą, jos mokėjimo lygis turi atitikti teisės aktų nustatytų valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų reikalavimus;

6.4. ne žemesniu kaip B1 kalbos mokėjimo lygiu (pagal Bendruosiuose Europos kalbų metmenyse nustatytą ir apibūdintą šešių kalbos mokėjimo lygių sistemą) mokėti bent vieną iš trijų Europos Sąjungos darbo kalbų (anglų, prancūzų ar vokiečių);

6.5. būti nepriekaištingos reputacijos, kaip ji yra apibrėžta Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme;

6.6. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos darbo kodeksu, Vaiko teisių konvencija, švietimo teikėjų veiklą reglamentuojančiais Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais, Švietimo ir mokslo ministro įsakymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais švietimo įstaigų veiklą, vaikų ugdymą ir jų teisių apsaugą, asmens duomenų apsaugą, darbo santykius ir gebėti juos taikyti praktiškai;

6.7. išmanyti dokumentų rengimo taisyklių reikalavimus ir teisės aktų projektų rengimo rekomendacijas;

6.8. išmanyti švietimo politiką, mokyklos veiklos planavimą ir įgyvendinimą, mokyklos kultūros formavimą;

6.9. išmanyti šiuolaikinės pedagogikos pagrindus, gebėti juos taikyti savo veikloje;

6.10. mokėti naudotis informacinėmis technologijomis, dirbti „MS Office“ programiniu paketu, taikyti dokumentų apskaitą, priimti ir siųsti informaciją elektroniniu būdu;

6.11. gebėti savarankiškai organizuoti ir planuoti darbą, darbo laiką, vertinti savo veiklą, diegti pažangią patirtį;

6.12. turėti strateginio mąstymo ir pokyčių valdymo įgūdžius;

6.13. mokėti kaupti, valdyti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas, planuoti progimnazijos ugdomąją veiklą, vertinti, analizuoti ugdymo procesą, teikti išvadas ir pasiūlymus darbo tobulinimui;

6.14. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;

6.15. būti diplomatišku, savarankišku, sąžiningu, komunikabiliu, operatyviai orientuotis situacijose, vengti konfliktų, mokėti bendrauti su kolegomis ir vaikais.

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

7. Šias pareigas einantis darbuotojas:

7.1. stebi, analizuoja ir vertina ugdymo procesą, formaliojo ir neformaliojo ugdymo programų įgyvendinimą ir ugdymo rezultatus;

7.2. teikia profesinę pagalbą pedagogams, prižiūri, kaip vykdomi įstaigos veiklą reglamentuojantys dokumentai;

7.3. organizuoja ir koordinuoja individualių ugdymo planų, mokomųjų dalykų ilgalaikių planų rengimą ir įgyvendinimą bei prižiūri pedagogų ugdymo turinio, metodų, programų, ilgalaikių planų atitikimą progimnazijos ugdymo tikslams, bendrųjų programų šiuolaikiško ugdymo reikalavimams, išdėstytiems Švietimo įstatyme, švietimo strategijoje, Švietimo ir mokslo ministro patvirtintuose teisės aktuose;

7.4. pagal atskirus progimnazijos direktoriaus pavedimus koordinuoja metodinės tarybos, vaiko gerovės komisijos, mokinių tarybos veiklos, progimnazijos įsivertinimo veiklos klausimus;

7.5. organizuoja pavaldžių pedagoginių darbuotojų pavadavimą, sudaro pavaldžių pedagoginių darbuotojų darbo laiko ir atostogų grafikų projektus, nustatyta tvarka teikia darbo laiko apskaitos duomenis asmeniui, atsakingam už darbo laiko apskaitos žiniaraščio pildymą;

7.6. iki gegužės 20 d. pateikia pedagogų kitų mokslo metų darbo krūvių projektus;

7.7. koordinuoja pedagogų, įtrauktų į Vilniaus miesto savivaldybės brandos egzaminų organizavimą, darbą;

7.8. organizuoja pedagogų budėjimą pertraukų ir renginių metu;

7.9. rengia pavaldžių pedagogų darbo krūvio sandaros projektus;

7.10. skatina pedagoginius darbuotojus tobulinti dalykines ir bendrąsias kompetencijas, planuoja ir organizuoja pedagogų, švietimo pagalbos specialistų kvalifikacijos tobulinimą, atestaciją;

7.11. skatina projektų kūrimą ir dalyvavimą juose;

7.12. iki gegužės 15 d. teikia ataskaitas progimnazijos direktoriui apie pedagogų metinę veiklą;

7.13. teikia siūlymus dėl pedagogų mokymo, skatinimo arba drausminių nuobaudų skyrimo įstatymų nustatyta tvarka;

7.14. teikia informaciją progimnazijos direktoriui apie mokymo priemonių ir ugdymo(si) aplinkos gerinimo poreikį naujiems mokslo metams;

7.15. stebi ir analizuoja 1-8 klasių mokinių ugdymo rezultatus, rengia mokinių mokymosi bei lankomumo pusmečio ir metines ataskaitas, supažindina su jomis progimnazijos bendruomenę ne rečiau kaip du kartus per mokslo metus;

7.16. tikrina ir derina mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo ugdymo procese tvarką, kontroliuoja bendros mokinių pažangos ir pasiekimų informacijos fiksavimo organizavimą, mokinių krūvio reguliavimo ir optimizavimo priemonių planus;

7.17. rengia pamokų, neformaliojo ugdymo ir konsultacijų tvarkaraščius, jų pakeitimus;

7.18. organizuoja savarankišką mokinių mokymąsi ir mokymą namuose, sudaro šių mokymų tvarkaraščius;

7.19. koordinuoja programų rengimą specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniams, jų įgyvendinimą;

7.20. organizuoja ir vykdo nacionalinio mokinių pasiekimų patikrinimą, koordinuoja kitus progimnazijoje atliekamus tyrimus;

7.21. organizuoja mokinių nusikalstamumo ir žalingų įpročių prevencinę veiklą, ugdymo karjerai veiklą, socialinės veiklos vykdymą, mokymosi pagalbos teikimą;

7.22. koordinuoja renginius progimnazijoje bei mokinių dalyvavimą įvairiuose miesto, šalies ir tarptautiniuose konkursuose, olimpiadose ir kituose renginiuose;

7.23. vykdo mokinių nelaimingų atsitikimų progimnazijoje tyrimą, teikia ataskaitas suinteresuotiems asmenims ir institucijoms teisės aktų nustatyta tvarka;

7.24. organizuoja pedagoginį tėvų (globėjų, rūpintojų) švietimą, pedagoginių darbuotojų bendradarbiavimą su mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), konfliktinių situacijų sprendimą;

7.25. bendradarbiauja su pedagogais, pagalbos mokiniui specialistais, mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), kitomis švietimo, socialinėmis, vaikų teisių apsaugos institucijomis mokinių ugdymo, mokytojų kvalifikacijos tobulinimo ir kitais pagal priskirtą kompetenciją klausimais;

7.26. dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje pagal kompetenciją;

7.27. rengia direktoriaus įsakymų projektus, progimnazijos veiklą reglamentuojančius dokumentus (planus, tvarkos aprašus ir kt.), organizuoja jų projektų svarstymą ir derinimą su progimnazijos savivaldos institucijomis;

7.28. koordinuoja mokinių priėmimą į progimnaziją ir klasių komplektavimą;

7.29. rengia analitines apžvalgas, atskaitas, išvadas bei teikia siūlymus progimnazijos direktoriui ugdymo organizavimo, pedagoginio personalo valdymo klausimais;

7.30. tvarko duomenų perdavimo sistemą KELTAS;

7.31. vykdo kitus šiame pareigybės aprašyme nenurodytus, su progimnazijos veikla susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti įstaigos strateginiai tikslai;

7.32. nesant progimnazijos direktoriui, vykdo jo funkcijas.

_______________________

Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: 868461596
El. paštas: info@gediminoprogimnazija.lt
Adresas: Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Lukiškių skg. 5
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.