Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriaus vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 59256
Skelbimo data: 2024-05-13
Skelbimas galioja iki: 2024-05-27 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Panevėžio rajono savivaldybės administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Panevėžio rajono savivaldybės administracija
Pareigos: Civilinės metrikacijos ir archyvų skyriaus vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 1,15
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 2053,21
Darbo vieta (miestas): Panevėžys
Informacija apie įstaigą: Siūlomas darbo užmokestis – nuo 2053,21 Eur neatskaičius mokesčių (nustatytas pareiginės algos koeficientas 1,15).
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
PANEVĖŽIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
CIVILINĖS METRIKACIJOS IR ARCHYVŲ SKYRIAUS
VYRIAUSIASIS SPECIALISTAS
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. administracinių paslaugų teikimas.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

4. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
4.1. Civilinės būklės aktų registravimas.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

5. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
6. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
7. Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
8. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
9. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
10. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
11. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
12. Priima prašymus ir registruoja gimimą, mirtį, santuokos sudarymą, santuokos nutraukimą, įvaikinimą, tėvystės pripažinimą, tėvystės (motinystės) nustatymą, nuginčijimą, išduoda ir kontroliuoja civilinės būklės aktų įrašus liudijančius išrašus.
13. Įtraukia į apskaitą bažnyčios (konfesijų) nustatyta tvarka sudarytas santuokas ir užsienio valstybėse įregistruotus ar patvirtintus civilinės būklės aktus.
14. Išduoda išrašus, pažymas, rengia medžiagą ir išvadas civilinės būklės aktų įrašų papildymo, pakeitimo, atstatymo ir anuliavimo, vardo ir (ar) pavardės pakeitimo bylose.
15. Tvarko ir įformina civilinės būklės aktų įrašų ir kitų dokumentų ilgo ir nuolatinio saugojimo bylas, tvarko jų apskaitą, sudaro laikino saugojimo bylų sąrašus, atrenka bylas naikinti, rengia atrinktų bylų (dokumentų) naikinimo aktus, rengia dokumentacijos planą, išduoda archyve saugomų dokumentų pagrindu archyvo pažymas, dokumentų kopijas, išrašus ir juos pasirašo ir tvirtina.
16. Organizuoja ir veda santuokos registravimo (kitų iškilmių) ceremonijas.
17. Atlieka skyriaus vedėjo ir archyvaro funkcijas, jiems nesant darbe.

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

18. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
18.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
18.2. studijų kryptis – teisė (arba).
18.3. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba).
19. Transporto priemonių pažymėjimai:
19.1. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

20. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
20.1. komunikacija - 4 lygis;
20.2. analizė ir pagrindimas - 3 lygis;
20.3. patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
20.4. organizuotumas - 3 lygis;
20.5. vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis.
21. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
21.1. informacijos valdymas - 3 lygis.
22. Profesinė kompetencija:
22.1. dokumentų valdymas - 3 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Personalo administravimo skyrius Skyriaus, kuris nėra kitame struktūriniame padalinyje, vedėjas
Vardas, Pavardė: Lina Karpavičienė
Telefonas: (8 45) 50 37 24
El. paštas: lina.karpaviciene@panrs.lt
Adresas: Vasario 16-osios g. 27, 35185 Panevėžys
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.